یخچال فریزر سامسونگ ️ قیمت یخچال سامسونگ 16 شهریور

یک دوربین داخلی به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید محتوای یخچال خود را مشاهده کنید؛ بنابراین مدیریت مواد غذایی بسیار ساده تر می شود. شما می توانید محتوای گوشی همراه خود را در صفحه نمایش داخلی مشاهده کنید و در هنگام آشپزی موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. سامسونگ در همه مدل‌ها از صفحه نمایش LED استفاده کرده است که امکان انجام تنظیمات را بدون باز و بسته کردن درب یخچال برای کاربر فراهم می‌کند و برخی مدل‌ها را علاوه بر صفحه نمایش مجهز به آبسردکن دستی نیز هستند. توجه کردن به حجم و گنجایش برای نگهداری مواد غذایی یکی از اولویت های کاربران و علی الخصوص خانواده های پر جمعیت در هنگام خرید یخچال فریزر است. با توجه به این موضوع سامسونگ نیز در طراحی یخچال های خود این مسأله را در نظر گرفته است و از ظرفیت های بالا برای محصولات خود بهره برده است. در فروشگاه اینترنتی دی جی بانه شما میتوانید کالاهای محبوب ترین برندهای بازار را بررسی کنید به عنوان مثال برایخرید تلویزیونمیتوانید به بررسی قیمتتلویزیون های 4k، قیمتتلویزیون های هوشمندو..

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL72 | Samsung RL72 Refrigerator

یخچال فریزر سامسونگ ️ قیمت یخچال سامسونگ 16 شهریور

این دستگاه از وزن 105 کیلوگرم و ابعاد 1789 میلیمتر(ارتفاع) در 912 میلیمتر(پهنا) در 672 میلیمتر(عمق) برخوردار است. دو عدد دستگیره عمودی با طراحی هارمونیک زیبایی خاصی به این محصول داده اند. از ویژگیهای بارز این محصول موتور اینورتر خطی به کار رفته در آن است. سیستم خنک کننده دورانی قدرت خنک کنندگی بالایی به این محصول بخشیده است.

سیستم یخچال به این صورت طراحی شده که از مواد غذایی و خوراکی ها نگه داری می کند تا برای چند روز و یا چند هفته سالم باقی بمانند. یخچال فریزرها توسط کمپانی های زیادی طراحی شده اند که سامسونگ یکی از آن ها می باشد. کمپانی سامسونگ از شناخته ترین کمپانی های جهان بوده و محصولاتی باکیفیت و بادوام را روانه بازار کرده است.

به دلیل ظرفیت زیادی که دارند بخش ها و طبقات مختلفی را ارائه می دهند. برخی از آنها حتی دارای یخ ساز و آبسردکن در قسمت جلو هستند و از قفسه های شیشه ای مقاوم برخوردارند. این دستگاه ها یا به محفظه بار مجهز هستند و یا اینکه از ShowCase استفاده می کنند. میزان فضای موجود در آشپزخانه شما هم در هنگامخرید یخچال سامسونگباید مودر توجه قرار بگیرد. شما همیشه می توانید به جدول مشخصات محصول مراجعه کنید و در مورد ابعاد و اندازه یخچال اطلاعاتی را بدست بیاورید و با تطبیق آن با فضای آشپزخانه بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

این مدل با ظرفیت 707 لیتر گنجایش زیادی دارد و حجم زیادی از مواد غذایی به راحتی داخل آن قرار میگیرد. یخچال فریزر سامسونگ RB34 از سیستم خنک کننده All Around Cooling و Mono Cooling برخوردار است. همچنین با قابلیت سرمایش و انجماد سریع در کمترین زمان ممکن به خنک کردن هوای یخچال و انجماد فریزر میپردازد. این یخچال فریزر دارای محفظه مخصوص تخم مرغ و همچنین محفظه مخصوص سبزیجات است.

یخچال فریزر سامسونگ RT580 نقره ای

یک برند خاص که نوآوری های روز و آخرین بروزرسانی ها را در انواع یخچال های سامسونگ می‌گذارد تا مردم هر سال با معرفی پرچمداران سامسونگ شگفت زده شوند و بخواهند آن را بخرند. البته سامسونگ همیشه سعی می‌کند که مقرون به صرفه و محصولات قیمت مناسب را روانه بازار کند که اکثریت قشر جامعه را مشتری کند. به همین دلیل سهم بسیار خوبی از نظر فروش یخچال به دست آورده و از دیرباز جای خودش را میان بازار بزرگ ایران باز کند. وقتی نوبت به یخچال های دایرکت کول میرسد؛ این گردش هوا بدون کمک خارجی و از طریق همرفت طبیعی انجام می شود؛ یک عیب عمده این روش توزیع غیریکنواخت هوا است که منجر به تشکیل یخ در یخچال می شود.

  • در حال حاضر یخچال‌های این برند در 5 دسته‌ی اصلی تولید و در بازار موجود است.
  • یک خانواده پرجمعیت و یک آشپزخانه بزرگ، شما را تشویق به خرید یخچال پهن می‌کند.
  • این تعداد افراد خانواده شما است که میزان مواد غذایی که باید در داخلیخچال سامسونگنگه دارید را تعیین می کند.
  • این دستگاه با رده مصرف A+ جز محصولات با مصرف پایین دسته بندی می شود.

با استفاده از سیستم خنک کنندگی Twin Cooling رطوبت و دما در بهترین حالت حفظ خواهند شد و شما می توانید برای مدت زمان طولانی تری از مواد غذایی تازه استفاده کنید. با خرید یخچال سامسونگ شما می توانید از قابلیت CoolSelect Zone استفاده کنید و سه حالت خنک کنندگی را برای آیتم های بزرگ تا کوچک خرید یخچال سامسونگ خود استفاده کنید. هنگام خرید یخچال چندین مورد بسیار مهم وجود دارد که نباید از آن ها غافل شد؛ یکی از آن ها ظرفیت یخچال است. قیمت یکی دیگر از جنبه های مهم خرید هر یخچال است؛ در حال حاضر یخچال های رومانو و دوقلو قیمت بالاتری به نسبت دیگر مدل ها دارند و شما اگر محصولی با قیمت متوسط می خواهید یک ساید بای ساید سامسونگ می تواند گزینه ایده آلی باشد. انواع مدل های یخچال سامسونگ شامل یخچال ساید بای ساید، یخچال دوقلو، یخچال فرنچ، یخچال فریزر بالاپایین و یخچال رومانو می باشند. بدون شک نگهداری مواد غذایی در طولانی مدت تنها با وجود داشتن یخچال فریزر صورت می گیرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار