بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند | allescape

بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند | allescape یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری از افراد و تیم ها در حین بازی در اسکیپ روم به آن مرتکب میشوند، پیچیده کردن معماها و ایجاد سردرگمی در ذهن می باشد. برعکس تصور اغلب افراد، اتاق فرار بازی سختی نیست و تنها با به چالش کشیدن مغز و ایجاد استرس باعث سردرگمی شما میشود. به همین دلیل باید بتوانید ساده فکر کنید و فراموش نکنید که این یک بازی ساده برای افراد عادی می باشد و قرار نیست تست هوش و معما برای سنجش IQ حل نمایید. با ساده فکر کردن راحت تر می توانید سرنخ ها را جستجو نموده و به رمز فرار موفق از اسکیپ روم دست پیدا کنید.

اتاق فرار خونه جنی

اگر شما هم به‌دنبال اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیز می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید. باید اضافه کنیم در بین اتاق‌هایی که نام بردیم، دوتا از آن‌ها ترسناک نیستند، اما سناریوی جذاب و جالبی دارند. مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد. در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت.

  • حل معما حس خوبی به بازیکن می دهد، پس اگر بدنبال ترس هستید ما به شما تونل وحشت را معرفی می کنیم.
  • اگر زیر 18 یا بالای 50 سال سن دارید باید در انتخاب ژانر اتاق فرار دقت بیشتری داشته باشید چراکه ژانرهای ترسناک، دلهره آور ممکن است برای شما مناسب نباشد.
  • شرکت کنندگان باید از دانش علم و مهارت های حل مسئله خود برای فرار از اتاق و نجات جهان استفاده کنند.
  • در یک حالت بله که از بازی انصراف بدید و به منزله اتمام بازی برای کل تیم میباشد.
  • این اشتباه حاصل عدم انتخاب صحیح افراد گروه است که چیزی جز اتمام بازی برای سایر بازیکنان را به همراه ندارد.
برای بعضی، نقاط قوت در منطق نهفته است، دیگران چشم جستجو دارند، در حالی که بقیه در فعالیت های بدنی سرآمد هستند. این سه مورد (منطق ، جستجو و فیزیکی) همگی برای هر اتاق معماهای اتاق فرار موجود هستند. در هیچ کجای دنیا بابت برد در بازی اتاق فرار جایزه ای تعلق نمیگیرد و هدف 1 ساعت لذت بردن از مسیر معمایی بازی است و تجربه پیروزی است. دلیل دیگر هیجان انگیز بودن ژانر علمی تخیلی این است که فرصتی برای کشف مفاهیم علمی فرضی و تصور اینکه آینده ممکن است چگونه باشد را ارائه می دهد. این می تواند راهی عالی برای الهام بخشیدن به مردم برای تفکر در مورد علم و فناوری و چگونگی شکل دادن به آینده ما باشد.

به عنوان مثال، ممکن است قبل از بازی به شما اطلاع دهند که برخی از تجهیزات نباید جا تفریح اسکیپ روم به جا شوند. برای اینکه بازی را بدون از دست دادن زمان و از بین رفتن تمرکز به خاطر مشکلاتی که به دلیل عدم توجه به قوانین بوجود می آیند در نهایت به موفقیت به اتمام برسانید، قوانین را بشناسید و به آنها عمل کنید. یکی از محبوب‌ترین موضوعات در اتاق‌های فرار، ژانر علمی تخیلی (علمی تخیلی) است که در آن شرکت‌کنندگان به آینده منتقل می‌شوند و برای نجات جهان باید پازل‌هایی را حل کنند. در حالی که می توانید از هر اتاق تم برای گردش گروهی خود استفاده کنید، برخی از موضوعات اتاق فرار وجود دارد که برای گروه های بزرگتر بر اساس تنظیمات مناسب تر است.

فرار موفق از اسکیپ روم با کنترل استرس

اگر به دزدی از یک بانک علاقه دارید و فیلم‌های دزدان مسلح بانک‌ها شما را به وجد می‌آورند، این اتاق فرارِ معمایی برای شماست. شما و گروهی که دارید، همگی از سارق‌های سابقه‌دار هستید و حالا می‌خواهید موجودی یکی از معتبرترین بانک‌های خاورمیانه را سرقت کنید که شامل شمش طلا، دلار و یورو است. شما و گروهتان در مجموع فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی مخفی شده این بانک را پیدا کنید و آن را با خود ببرید. بازی به دو بخش تقسیم می‌شود، یک قسمت 15 دقیقه‌ای و یک قسمت 45 دقیقه‌ای که شرح روند آن را در ادامه آورده‌ایم. نحوه انتخاب اتاق فرار یکی از موارد مهم در هنگام بازی 60 دقیقه ای است، خصوصاً اگر با گروهی هستید که قبلاً این اتفاق را تجربه نکرده اند.

اتاق فرار طهران 1346؛ مجموعه اسکیپ روم