پلان کافه و رستوران پلان رستوران پلان کافه رستوران پلان کافی شاپ | memarinavaz

فاصله میان میزها با پیشخوان آشپزخانه و همچنین فاصله میان صندلی ها نیز کاملا برای حرکت مشتریان و صندلی ها مناسب است. یکی از مراحل اولیه طراحی و راه اندازی یک رستوران ، طراحی پلان رستوران است. در نظر بگیرید که آیا درها باید به سمت داخل یا خارج، خروجی های آتش نشانی، درهای سرویس بهداشتی و ورودی اصلی باز شوند. قرار دادن صندلی ها دور از درها به مشتریان این امکان را می دهد که تجربه غذاخوری مفیدی داشته باشند. در طبقات این رستوران فضاهایی همچون انبار، اتاق خدمات، سالن پذیرایی، صندوق، بخش های مختلف آشپزخانه با جزئیات کامل نقشه رستوران ارائه شده است. بنابراین در این مقاله از آبگون دیزاین قصد داریم تا درخصوص پلان طراحی رستوران با شما سخن بگوییم و اطلاعاتی را در این خصوص به شما ارائه نماییم.

به همان اندازه که فضاهای مثبت با ارزش و مهم هستند به فضاهای منفی نیز در طراحی پلان رستوران باید توجه نمود. زیرا وجود فضاهای منفی است که به فضاهای مثبت ارزش و اعتبار می بخشد و باعث دیدن شدن آنها می شود. از این رو در طراحی نقشه پلان برای رستوران فضاهای مثبت را هاشور می زنیم آنچه باقی می ماند فضای منفی به حساب می آید. می توان از بدن انسان در نقش یک چارچوب برای تناسبات اساسی طراحی، خصوصا طراحی نقشه رستوران بهره گرفت. در نظر گرفتن خط دید انسان، از مواردی است که باید در این رابطه به آن توجه شود، زیرا ارتباط مشتری با محیط حول او به این وسیله صورت می گیرد و قادر است باعث تحریک حس کنجکاوی او شود. در طراحی نقشه رستوران و دکوراسیون داخلی آن، در نظر گرفتن استایل ایستاده و نشسته مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است.

معماری عمران شهرسازی

ضمن اینکه قطعا معمار بهترین مشاور برای شما به حساب می آید و همیشه بهترین تصمیم را برای راه اندازی رستوران می گیرد. طراحی رستوران باید گردش روان اقلام را از انبار و انبار به رستوران آشپزخانه تقویت کند. این امر باعث کاهش مشکلات در انتقال اقلام موجود به آشپزخانه و کاهش تاخیر در تهیه غذا می شود. قسمت پشتی باید از فضای ناهار خوری جدا شده و به خوبی تهویه شود تا عطر و صدای آماده سازی غذا کاهش یابد.

  • شما می توانید از فیگورهای گوناگون انسانی برای روح دادن به فضای داخلی رستوران کمک بگیرید.
  • طبق گفته توتال فود سرویس، این مدل 60/40 است – 60 درصد فضا برای مهمانان (و صندلی) و 40 درصد برای آشپزخانه و سایر فضاهای کارکنان استفاده می شود.
  • بهتر است بدانید که برای پلان طراحی رستوران معماران امروزه اغلب از نرم افزار اتوکد استفاده می کنند و دیگر کمتر کسی طراحی پلان را به صورت دستی انجام می دهد.
  • 13- رستوران “Campobaja” واقع در مکزیک به مساحت 224 متر مربع در سال 2015 توسط استودیو معماری “Estudio Atemporal” طراحی و ساخته شده است.
پلان کافه و رستوران پلان رستوران پلان کافه رستوران پلان کافی شاپ | memarinavaz

هر گونه مشکل در این مرحله از طراحی پلان رستوران را باید با برگشتن به مرحله قبلی در لکه گذاری برطرف نمایید. به غیر از تمرکز بر غذا و خدمات، چیدمان رستوران نقش مهمی در افزایش تجربه مشتری دارد. ثابت شده است که طراحی داخلی یک رستوران بر تصمیمات سفارش مشتریان تأثیر می گذارد. دستورالعمل های طراحی باید در طرح چیدمان رستوران و طراحی پلان طبقه گنجانده شود. اطمینان حاصل کنید که طراحی و چیدمان با مفهوم و موضوع رستوران هماهنگ است. با این حال، طراحی رستوران با انواع فرمت های رستوران متفاوت خواهد بود.

دانلود رایگان پلان رستوران شامل:

برای ایجاد فضایی مطلوب و دلپذیر در رستوران توجه به برخی نکات بسیار مهم است. علاوه بر کیفیت و تنوع غذایی نمای ظاهری رستوران نیز در جلب نظر مشتری موثر است. اولین نکته ای که در رابطه با رستوران توجه مشتری را به خود جلب می کند نمای ظاهری رستوران است. در این مطلب با دانلود برنامه فیزیکی و 19 پلان رستوران کامل و کمیاب در خدمت شما خواهیم بود. کاملترین پلان رستوران با داشتن جزئیاتی همچون فایل اتوکد و رندر و سه بعدی اتوکد نمونه ای زیبا و کارآمد از طراحی رستوران ها می باشد که در این مقاله از آرچکت تقدیم حضورتان میگردد .

مناظر طبیعی در طراحی پلان رستوران