راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی ۱۴۰۱ ایمنا | darsjet

راه بعدی که شما با توجه به آن می توانید متوجه شوید که یک مشاور تحصیلی اختصاصی رشته تجربی برای انتخاب رشته می تواند به شما کمک کند یا نه و یا اینکه آیا خودش علم و توانایی بالایی دارد یا نه این است که به انتخاب رشته سال های قبل آن مشاور دقت کنید. گاها مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی، کمک بزرگی به افراد در تغییر آینده شان می‌ کنند. سهمیه شما بر اساس اطلاعاتی که هنگام تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری به سازمان سنجش اعلام کردید و تایید ارگان مربوطه تعیین شده است.

مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری

در کل، همه داوطلبان حق استفاده از این دوره ها را خواهند داشت و حتی اگر داوطلبی در مرحله اول ثبت نام اعلام علاقه مندی نکرده باشد می تواند در انتخاب رشته، این علاقه مندی را اعلام کند و بعد از آن در انتخاب رشته خود، دوره های پیام نور و غیرانتفاعی را نیز انتخاب کند. برای این کار کافیست که کارت اعتباری سریال علاقه مندی به انتخاب دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی رشته های تجربی خریداری شود. در این قسمت، همانطور که در تصویر زیر می بینید اطلاعات بسیار مهمی قرار داده شده است که اشتباه بودن هر یک از آنها باعث می شود تا شما سریعاً نسبت به اصلاح کارنامه بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور تان اقدام کنید. برای انتخاب رشته تجربی، درست بودن و تطابق اطلاعات این بخش بسیار اهمیت دارد. پس با هر رتبه و نتیجه‌ای که به دست آورده اید حتماً شانس خود را امتحان کنید و جالب است بدانید که در ۷۰ درصد موارد، کسانی که در انتخاب رشته کنکور شانس خود را برای رشته‌ و دانشگاهی که به دست آوردن آن را با رتبه خود محال می دانند طبق آمار توانستند آن رشته و دانشگاه را انتخاب کنند و قبول شوند . این قوانین بر انتخاب رشته تجربی و انتخاب رشته تمام گروه های آزمایشی حاکم است.

راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی ۱۴۰۱ ایمنا | darsjet کد رشته های مربوط به پردیس های خودگردان، مازاد و مجازی دانشگاه های سراسری و دولتی را همگان می توانند وارد کنند. کد رشته های مربوط به تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان نیز به شرط مجاز شدن در آنها، قابل درج در فرم انتخاب رشته 150 تایی سنجش است. داوطلبان در مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری سال 1402امکان انتخاب 150 کد رشته محل را دارند. در وهله اول از عوامل مهم و اثر گذار در انتخاب رشته کنکور سراسری مانند در نظر گرفتن میزان علاقه به رشته محل ها و همچنین آینده شغلی آن غافل نشوید (سعی کنید در مرحله انتخاب رشته تمامی موارد تاثیرگذار در انتخاب رشته را مورد بررسی قرار دهید).

اون لحظه متوجه میشن اگه نکات مهم دفترچه رو می‌دونستند یا اگه از تجربیات یه مشاور انتخاب رشته کنکور خوب استفاده می‌کردند، می‌تونستند انتخاب رشته سراسری یا آزاد رو خیلی بهتر انجام بدن و دانشگاه یا رشته خیلی بهتری قبول بشن. پس شما حواستون باشه از این اشتباهات نکنید یا سراغ رشته‌های دایناسوری نرید. در واقع با کمک مشاوره انتخاب رشته تجربی، بهتر می‌توانید در این مسیر پررقابت، به نتیجه مطلوب برسید. به همین جهت پیشنهاد می‌شود با کلیک روی لینک زیر، از مزایای حضور مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی ۱۴۰۲ بهره ببرید. به محض انتشار دفترچه جدید انتخاب رشته تجربی مربوط به سال 1402، لینک دانلود آن در این صفحه قرار می گیرد و می توانید دفترچه جدید را دانلود کنید. خیلی از داوطلبان کنکور تجربی به عشق و علاقه رشته پزشکی وارد این رشته می شوند .

انتخاب رشته کارشناسی

در نتیجه برای انجام اینکار بهتر است از محمد موسوی مشاور تحصیلی موسسه کنکور پزشکی کمک بگیرید. برای مثال در پایین همین صفحه ویدیو رضایت دانش‌آموزانی که سال‌های قبل توسط استاد موسوی مشاور اختصاصی رشته تجربی انتخاب رشته شده‌اند وجود دارد. مهم ترین انتخاب های شما بایستی در این قسمت گنجانده شود ، بدین معنی که بیش از 50 درصد از الویت های خود را با گونه ای انتخاب کنید که شانس قبولی بالایی در آن ها داشته باشید. داوطلبانی که جزو اسامی پدر، مادر، خواهر و برادر شهید باشند طبق بند دفترچه ثبت نام کنکور سراسری مشمول سهمیه خانواده شهدا هستند. طبق تعریفی که سازمان سنجش از مشمولان سهمیه رزمندگان ارائه کرده است، داوطلبانی که جزو رزمندگان بسیجی، جهادگران جهاد كشاورزی، رزمندگان ستاد كل نیروهای مسلح با حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه های دفاع مقدس از سال 1359 تا را داشته اند، مشمول سهیمه رزمندگان هستند.

  • در مطالب بالا مراحل مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۱را توضیح دادیم.
  • اولویت بندی انتخاب رشته سازمان سنجش یک نکته بسیار مهم دارد و آن این است که حتما باید براساس علاقه مندی باشد و بالاتر گذاشتن یک انتخاب، دلیل برای افزایش شانس قبولی شما در آن انتخاب نیست.
  • انتخاب رشته آزاد تجربی تفاوت های زیادی با انتخاب رشته سراسری تجربی دارد که در ادامه مفصل به توضیح جزئیات انتخاب رشته آزاد تجربی پرداختیم.
  • در انتخاب رشته دانشگاه محور، برای داوطلب فرقی نمی کند چه رشته ای می خواهد، چرا که فقط دانشگاه برایش اهمییت دارد و رشته های خوب را در یک دانشگاه معتبر و دلخواه و البته در شهری که می تواند در آن تحصیل کند، انتخاب می کند.