منابع کنکور بهترین منابع کتاب های تستی کنکور سراسری | ketabko

بخش عمومی کنکور فنی و حرفه‌ای دارای دروس مشترک و ضریب یکسان بین همه رشته‌ها است. اگر قصد پذیرش در رشته های پرطرفدار فنی و حرفه ای را دارید، مانند کار و دانش، الکترو تکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، حسابداری و تربیت بدنی، لازم در کنکور شرکت کنید. از آنجایی که رقابت در این رشته ها زیاد بوده و همچنین ظرفیت پذیرش به نسبت کم است، لازم است حتماً با آگاهی از منابع شانس قبولی خود را بالاتر ببرید. در کنار آگاهی از منابع، برنامه ریزی دقیق و مطالعه اصولی نیز لازم است. وب سایت پایتخت کتاب، تخصصی‌ترین و کامل‌ترین بانک خرید کتاب برای تمام رشته‌های کنکور سراسری از جمله کنکور فنی حرفه‌ای است.

منابع دروس عمومی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

دروس اختصاصی برای هر یک از این رشته‌ها متفاوت است، چند کتاب را در زیر معرفی کرده‌ایم که می‌توانند کتاب‌های مناسبی باشند. سومین درس دفترچهٔ عمومی است که پیام آیات، بیشترین سهم را در سوالات آن دارد. نکته جالب دربارهٔ این درس، بالاتر بودن میانگین درصد آن در بین همهٔ دروس به طور معمول است. بنابراین درصد پایین، منجر به کسب تراز پایین می‌شود که در تراز و رتبهٔ نهایی داوطلب تاثیر منفی دوچندان خواهد داشت.

دوست عزیز در کل اگر میخواهید آموزش در منزل رو شروع کنید باید حتما از dvd های آموزشی ما استفاده کنید تا مفاهیم کتاب براتون به خوبی جا کتاب کمک درسی کنکور فنی و حرفه ای بیفته. شما با این چهارجلد کتاب از هر منبع درسی بی نیاز خواهید شد.البته کتاب آخری که معرفی شد در حال حاظر موجود نمیباشد. با این توضیحات شما ابتدا باید رشته ی تحصیلی خودتون رو بفرمایید تا بتونم شما رو راهنمایی کنم. شما برای این که برای کنکور آماده بشید میتوانید از بسته طلایی الکتروتکنیک هنرستان استفاده کنید. تمامی حقوق برای وبسایت خبری “شما نیوز” محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.

  • یکی از سوالاتی که امروزه داوطلبان به دنبال پاسخ آن هستند به موضوع ترمیم معدل چیست؟ برمی گردد.
  • برای دروس اختصاصی لازم است از منابع اختصاصی که برای هر رشته معرفی می شود، اطلاع داشته باشید.
  • فراموش نکنید تسلط بر دروسی که ضریب بالاتری دارند، می تواند به شما در قبولی رشته مورد علاقه تان کمک کند.
  • داوطلبانی که این کتب را مطالعه می‌کنند، علاوه‌بر استفاده از مطالب درسی، با نحوه طراحی سوالات کنکور نیز آشنا می‌شوند و تکنیک‌های تست‌زنی را یاد می‌گیرند.
خلاصه ی کلام تمام تمرکز باید روی دانش آموز باشد و مدیر برنامه ها و مسئول اجرایی از اول تا آخر باید یک نفر یا یک موسسه باشد که همیشه پاسخگو است. دروسی هستند که اکثر دانش آموزان به آنها بی اهمیت اند و اگر دانش آموز در این دروس تقویت شود تا درصد بالایی بدست آورد شانس بسیار بالایی برای قبولی در دانشگاه های مطرح پیدا می کند. صدای مشاوران با بهره گیری از بهترین و متخصص ترین مشاوران ، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری باشد. در صورت لزوم به شما پیشنهاد میکنیم تمامی سوالات خود در زمینه های مذکور را با مشاوران ما در میان بگذارید.مشاوران ما هرروزه از ساعت ۸ الی ۲۴ آماده پاسخگویی به شما عزیزان از سراسر ایران میباشند. داوطلبان با مطالعه این تست‌ها می‌توانند با نحوه سوالات کنکور و میزان دشواری آن‌ها آشنا شوند. همچنین با تمرین و تکرار تست‌ها، با نحوه تست‌زنی و نوع سوالات بیشتر آشنا می‌شوند.

منابع کنکور بهترین منابع کتاب های تستی کنکور سراسری | ketabko این چهار جلد کتاب به شما کمک میکند تا از هر منبع درسی بی نیاز شوید . سوالات گنجانده شده در کتاب از نوع تالیفی و کنکور سال‌های گذشته است. این کتاب با هم فکری مؤلفان زیادی نگارش شده است تا به عنوان یک منبع کامل برای این درس شناخته شود. گروه هنر با 13 زیر گروه، بیشترین تنوع رشته را داشته و متقاضیان زیادی را نیز به خود جذب کرده است. رشته هایی همچون سینما، نمایش، گرافیک، نقشه کشی، صنایع دستی، طراحی دوخت و…

۱) زیرگروه برق و رایانه