بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی و رندرینگ تکنولایف | behtarin-laptop

این محصول در مدل اول تنها 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد، اما شما می‌توانید به سراغ لپ تاپ ام اس آی Katana GF66 12UD 1TB نیز بروید که کانفیگ مشابهی دارد و فقط حافظه داخلی آن دو برابر است. پردازنده 6 هسته ای آن بسیار عالی عمل می کند و شما قادر به این خواهید بود تا بیشتر پروژه های خود را از طریق لپ تاپ رندر کنید.لپ تاپ Razer Blade 15 از نسل دهم پردازنده Intel Core i7 بهره می برد. این ویژگی می تواند خود را در برابر هر چیزی بجز مدل های برتر با جدیدترین پردازنده i9 حفظ کند. چیزی که لازم به ذکر است این است که این لپ تاپ از عمر باتری بالایی برخوردار نیست.تنها برای 4 ساعت این باتری برای شما کاردهی دارد.

اکثر برنامه های CAD مانند Solidworks ، Revit حداقل سخت افزار و سیستم مورد نیاز را در وب سایت خود منتشر کرده اند. به عنوان مثال Solidworks به حداقل 8 گیگابایت رم و پردازنده 64 بیتی با پشتیبانی SSE2 به همراه کارت گرافیک اختصاصی نیاز دارد. ASUS ZenBook Pro Duo نه تنها بهترین لپ تاپ ایسوس برای معماری است، بلکه یکی از بهترین مدل هایی است که معماران حرفه ای باید داشته باشند. یکی از ویژگی های جذاب این لپ تاپ داشتن دو صفحه نمایش است که به کاربران حرفه ای امکانات بیشتری برای چینش صفحات و همچنین دسترسی سریع تر را فراهم می کند. Razer Blade Pro 17 یک لپ تاپ گیمینگ است، بنابراین به عنوان یک مهندس معماری اگر به بازی علاقه دارید این محصول می تواند بهترین انتخاب باشد. لپ تاپ Razer Blade Pro 17 به پردازنده نسل دوازدهم Core i9، گرافیک RTX 3080 Ti و 32 گیگابایت حافظه رم مجهز شده که هر معماری آرزوی داشتن چنین موردی را دارد تا با سرعت و قدرت بیشتری پروژه های خود را پیش ببرد.

لپ تاپ G513RC-D ایسوس ROG Strix ا ۱۵.۶ اینچی

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی و رندرینگ تکنولایف | behtarin-laptop بنابراین بهتر است که قبل از انتخاب مدل مورد نظر خود، ابتدا نرم افزار های مورد نیاز خود را لیست کرده و با پیدا کردن مشخصات مورد نیازشان این تعادل را برقرار کنید. بهترین لپ تاپ برای ادیت فیلم در سری محصولات حرفه ای لپ تاپ بوده که قوی ترین لپ تاپ برای ادیت فیلم است. این محصولات با توجه به نیاز کاربران فعال در این حوزه طراحی و توسعه داده شده تا بتواند به بهترین شکل ممکن، نیاز کاربران را برطرف کرده و به عنوان یک محصول حرفه ای و قوی ترین لپ تاپ برای ادیت فیلم شناخته شود. لپ تاپ هایی که به کارت گرافیک سری RTX انویدیا مجهز هستند، جزو بهترین انتخاب ها محسوب می شوند. تراشه های RTX با در اختیار داشتن هسته های کودا و همچنین هسته های Ray Tracing و ترافلاپس بالا می توانند سرعت رندر شما را بالا ببرند.

  • در زمان رندرینگ و کار با نرم افزارهای گرافیکی مانند ادوبی پریمیر، ادوبی فتوشاپ یا افترافکت اطلاعات زیادی در حافظه رم ذخیره می‌شود.
  • Dell XPS 17 بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند یک مک بوک با سیستم عامل ویندوز را در دست داشته باشند.
  • این سری لپ تاپ ها برای تماشای فیلم و عکس و یا وب گردی مناسب است اما اگر هدف شما از خرید لپ تاپ برای بازی است باید بیشتر هزینه کنید و یک مدل گیمینگ با گرافیک مجزا تهیه کنید.
  • این لپ‌تاپ قادر به انجام مدل‌سازی سه بعدی نیست اما عملکرد فوق‌العاده‌ای در حین رندرینگ دارد.
  • در اینجا می توانید بررسی من را از بهترین لپ تاپ های رندرینگ سه بعدی و معماری2022 مشاهده کنید.
هرچه نرم افزار و پردازشگر شما قوی تر باشد, به رم بالاتری نیازمندید. اگر واقعا قصد دارید تا رندرینگ سه بعدی را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید, بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی لپ تاپی را انتخاب کنید که حداقل 32 گیگابایت رم داشته باشد. هرگز بخاطر سرمایه گزاری در این سطح از تکنولوژی پشیمان نخواهید شد.

لپ تاپ میان رده رندرینگ