انواع ماژول های تلویزیون شهری | asilight

ماژول LED وظیفه نمایش محتوا با پیکسل های LED که رو آن قرار دارد را تلویزیون به عهده دارد. معمولا قیمت تلویزیون شهریرا بر حسب نوع تراکم(کم یا زیاد)، ابعاد و فناوری ماژول ها (SMD-LED) محاسبه می شود. برای نصب تلویزیون شهری در معابر و خیابان‌ها باید مجوز لازم را از شهرداری بگیرید. سعی کنید تلویزیون را در محلی نصب کنید که از تمامی خیابان‌های اطراف دید مناسبی داشته تلویزیون شهری باشد.

تلویزیون شهری چیست و چه کاربردی دارد؟

انواع ماژول های تلویزیون شهری | asilight ساخت تلویزیون شهری شامل کنار هم قرار دادن پیکسل‌های LED به صورت مربع و مستطیل است که در نهایت به یک ساختار منسجم برای نمایش تصاویر به وجود می‌آورد. در بند اول اشاره کردیم که این تلویزیون‌ها شامل چندین قسمت در کنار یکدیگر هستند که هر کدام از این قسمت‌ها تحت عنوان ماژول شناخته می‌شود. هر کدام از ماژول‌ها به صورت مجزا از چندین پیکسل در کنار یکدیگر ساخته شده است و قرار گرفتن همه آنها در کنار یکدیگر، یک تلویزیون را به وجود می‌آورد. تلویزیون‌های داخلی به نمایشگرهای گفته می‌شود که معمولاً در فضای داخلی نصب می‌شوند و مقاومت چندانی در برابر آب یا رطوبت ندارند. این تلویزیون‌های ضد آب نیستند و در آنها از آفتابگیر استفاده نشده است. بنابراین بهتر است در فضاهایی مانند سالن‌های کنفرانس، سالن فرودگاه‌ها، سالن‌های ورزشی بزرگ و مکان‌های سربسته عمومی از آنها استفاده شود.

(از P2.5 تا P10 در بازار موجود است، باقی موارد در حال حذف هستند) عدد جلوی P بر حسب میلی‌متر است و فاصله مرکز یک پیکسل تا پیکسل مجاور را نشان می‌دهد. در ویدیو بالا انواع کابینت و روش مونتاژ ماژول ایندور، اوت دور، ضدا آب، با کیفیت‌های پیکسلی مختلف قابل مشاهده است. همچنین تولید صفحه نمایشگر در ابعاد بزرگ، تلویزیون‌های منحنی و سه‌بعدی با قدرت خارق‌العاده به‌صورت کوتاه مرور می‌شود. صفحه نمایش یک تلویزیون شهری همانطور که گفته شد مجموعه ای از پنل های ال ای دی می باشد که در کنار یکدیگر گنجانده می شوند و می توانند ابعاد یک در یک متر و یا بزرگتر داشته باشند. مجموعه ی این پنل ها در کنار هم نمایشگر تلویزیون شهری را تشکیل می دهد. آشنایی با مشخصات فنی و قطعات تلویزیون شهری برای افرادی که قصد خرید آن را دارند لازم و ضروری است.

نکاتی که باید هنگام خرید تلویزیون شهری در نظر بگیرید

در رابطه با تفاوتی که بین این دو گروه وجود دارد می توان گفت که در گروه RGB هر پیکسل از یک LED آبی، یک LED قرمز و یک LED سبز تشکیل شده است اما این در حالی است که در گروه 2RGB تعداد LED قرمز در هر پیکسل دو عدد می باشد. این موضوع باعث تولید یک پیکسل واقعی و یک پیکسل مجازی می شود که این پیکسل مجازی می تواند کیفیت تصویر را تا حد چشم گیری افزایش دهد. هر یک از این دو مورد را متناسب با نوع کاربردی که دارد در مکان های مختلف استفاده می کنند. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تلویزیون شهری، داشتن یا نداشتن خنک‌کننده است. اگر قصد دارید از تلویزیون شهری در محیطی گرم و خشک با تابش مستقیم نور آفتاب استفاده کنید، لازم است برای آن یک خنک‌کننده نیز تهیه نمایید.

  • بله این امکان وجود داره ، البته باید باید به این نکته توجه داشت که ماژولی که می خواهید به کار اضافه کنید باید با ماژولی که قبلا استفاده کردید یک کد داشته باشند.
  • هر یک از این مدل ها دارای ویژگی هایی هستند و برای مکان و موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
  • به صاحبان مشاغل توصیه می کنیم برای جذابیت های بصری و افزایش مشتری در مجتمع ها، پاساژهای بزرگ تجاری و اداری، استادیوم ها و غیره از انواع تلویزیون های شهری استفاده کنند.
  • باید این را بدانید که هر چه سایز نمایشگر بیشتر شود، کیفیت تصویر بالاتر خواهد رفت.

همچنین در این نوع از تبلیغ امکان ایجاد تغییرات در کلیپ‌های تبلیغاتی به سادگی امکان‌پذیر است. نمایشگر شهری معمولا در تقاطع‌های پر رفت و آمد و میادین شهری نصب می‌شود. از آنجایی که معمولا تراکم عبور و مرور در چنین محل‌هایی زیاد است، یک تبلیغ به دفعات زیادی توسط عابران مشاهده می‌شود. به همین دلیل چنین تبلیغاتی ماندگاری بالایی در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. کسب و کارهای بزرگ سعی می‌کنند تا به روش‌های گوناگون برند یا محصولات خود را در معرض دید مخاطبان خود بگذارند.

p8 3in1 smd 5000mcd