خرید و قیمت همزن برقی بوش بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام | سناپویان

خرید و قیمت همزن برقی بوش بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام | سناپویان همزن برقی دستی بوش 500 وات مدل MFQ40304 تنها ساخته بوش در زمینه همزن های برقی دستی نیست. این شرکت دارای تعداد زیادی دستگاه همزن دستی بوده و نمونه ای از آن ها همزن برقی دستی MFQ40304 می باشد. اکنون قصد داریم تا آن را با دیگر محصول مشابه اش یعنی همزن دستی بوش مدل MFQ3010 مقایسه نماییم. نتیجه مقایسه انجام گرفته به صورت اینفوگرافی در پایان قرار داده ایم.

پارچ مخلوط کن بوش با کد ۱۱۰۰۹۰۹۷

پنل همزن بوش مدل MFQ3030 دارای یک کلید کشویی برای تنظیم سرعت در ۴ مرحله و عملکرد توربو میباشد . یک کلید نیز برای جداسازی و تعویض راحت سری ها تعبیه شده است. همزن برقی بوش BOSCH برای هم زدن خمیر کیک، خمیر پیراشکی، تخم مرغ و … کاربرد دارد. این دستگاه با توان 450 واتی بوده که دارای ۲ پره خمیر زن و ۲ پره همزن از استیل ضد زنگ می باشد. این همزن دستی بوده و قابلیت تنظیم سرعت ۵ حالته را دارد که با توجه به نیاز کاربر قابل تنظیم است.

  • همزن بوش مدل MFQ3010 یکی از با کیفیت ترین همزن‌های موجود در بازار است که موتور فوق العاده پر قدرتی دارد.
  • سری های همزن و نیز قلاب های خمیر زن این دستگاه به کمک دکمه ای که روی بده تعبیه شده به راحتی جدا می‌شوند.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • توسط دکمه قرمز رنگ روی بدنه نیز به راحتی می توانید تیغه ها را خارج کرده و تعویض نمایید.
  • از نظر ابعاد اگر بخواهید بدانید که همزن دستی بوش مدل MFQ40304 دارای چه اندازه ای است باید بگوییم که این همزن دارای ابعاد 142 × 200 × 75 میلی متر می باشد.
میله های ورز دهنده نیز از جنس استیل ضد زنگ برای ورز دادن آسان و سریع همه انواع خمیر جهت پخت کیک، شیرینی، نان خانگی و نان پیتزا کاربرد ایده آل دارند. به کمک 2 میله همزن از جنس استیل ضد زنگ به ایده های آشپزی خود حجم بیشتری بدهید. وجود توپ ها و طراحی میله های این همزن ها به گونه ای است که هوای بیشتری را به مخلوط شما اضافه می کنند. در نتیجه پف دارترین کیک، سفیده تخم مرغ و خامه را در کمترین زمان به شما تحویل می دهد.

تیغه مخلوط کن بوش با کد ۱۲۰۱۴۷۴۲

فروشگاه اینترنتی حراجی ایرانیان این میکسر دستی را به آشپزخانه شما پیشنهاد دارد. امروزه با راه یافتن غذا ها ، شیرینی جات و انواع کیک ها با طعم و دستور پخت های متفاوت ، اصلی ترین دغدغه ، تهیه کردن یک خمیر یا مایع خام ماقبل پخت با بافتی یک دست و کاملا مخلوط شده می باشد. درست کردن مخلوطی با این ویژگی ها به صورت دستی خسته کننده ، وقت گیر و در اکثر مواقع باعث عدم رسیدن به نتیجه مطلوب و در نهایت نا رضایتی افراد می شود. اما با وجود موتور برقی با توان بالای ۶۰۰ وات در کنار گیربکس ۵ سرعته ، همزن بوش را به یکی از ملزومات همیشگی در امر پخت شیرینی جات ، کیک ها و اسموتی های میوه ای ، بدل کرده است.

همزن دستی بوش مدل Bosch hand mixer MFQ3010، با امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد آشپزی را چند مرحله ساده‌تر و سریع تر می‌کند. شما در زمان کمتری قادر خواهید بود مواد اولیه مورد نیاز خود را آماده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول می‌توانید اینجا کلیک کنید. زیرا با داشتن سری خمیرزن کار خمیر ورز دادن را نیز با آن می توان به خوبی انجام داد. کلید خارج کردن سری ها در کنار کلید تنظیمات سرعت قرار دارد تا در صورت نیاز بتوانید سری ها را تعویض کرده و یا برای شستشو از بدنه دستگاه همزن بوش جدا نمایید.

همزن برقی کرکماز مدل A470