بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند | allescape

بعد از مطالعه این اطلاعات، می‌توانید راحت‌تر و سریع‌تر راه فرار را پیدا کنید. اسکیپ سنتر بزرگترین مرکز اتاق فرارهای اصفهان محسوب می‌شود که از سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شده است. اسکیپ سنتر ابتدا با دو اتاق فرار سکوت سیاه و عکاس‌خانه اصفهان شروع به کار کرد و بعد ۱۱ اتاق فرار دیگر به آن اضافه کرد. برای دسترسی به اتاق فرار مولوخ می بایست به منطقه تهرانسر واقع در غرب تهران مراجعه کنید.

اسکیپ می (شعبه مجتمع تجاری کوروش)

تعداد افراد گروه در این بازی حداکثر ۵ نفر می باشد و برای حل معماها حدود ۷۰ دقیقه زمان اختصاص داد میشود. این شعبه که در خیابان داریوش گوهردشت واقع شده است و در بهار ۱۴۰۱ بعد از آپدیت شدن بازی موجود در این شعبه، با نام دانجن و در ژانر ترسناک و هیجان انگیز تحت برند اسکیپ روم دات آی آر شروع به فعالیت کرد. دسترسی به این شعبه از طریق وسایل حمل و نقل عمومی به آسانی ممکن است. این شعبه فضای آزاد برای تنفس و استعمال دخانیات نیز دارد و میتواند خاطره خوشی را برای شما و عزیزانتان بوجود آورد.

ترافیک عجیب کلانشهرهایی مثل تهران، برای تفریح دست و پای افراد را می‌بندد. اگر شما نیز عاشق اتاق فرار هستید و حوالی تهرانپارس به دنبال اتاق فرار بگردید، مراجعه به اتاق فرار اسکیپ رومیست به شدت پیشنهاد می‌شود. اسکیپ رومیست را می‌توان به عنوان یک اتاق فرار ترسناک در تهرانپارسمعرفی کرد. اگر عاشق چالش و وحشت هستید، حتما سری به این اتاق فرار بزنید، چرا که می‌توانید درترسناک ترین اتاق فرار شرق تهرانساعات پر هیجانی را سپری کنید. شعبه جهانشهر اسکیپ روم دات آی آر در محله جهانشهر حد فاصل بلوار مولانا و خیابان مطهری واقع شده است. در حال حاضر این شعبه با این ۲ اتاق فرار در خال فعالیت می باشد و توانسته تا کنون میزبان بیش از هزاران نفر از علاقه مندان به این تفریح گروهی باشد.

مجموعه خانه فرار در قسمت غربی میدان و نبش خیابان عبدالعلی ابراهیم اتاق فرار تیمارستان گونجیام قرار دارد. این گسترش چنان به سرعت انجام شد که هم اکنون بیش‌تر از ۸۰۰۰ اسکیپ روم با انواع سناریوها در سراسر دنیا در حال فعالیت هستند. بر همین اساس می‌توان اتاق فرار را از پر طرفدارترین بازی‌های واقعی دانست.

اتاق فرار چشم سوم

همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است. اگر قبلا یکی از مجموعه فیلم‌های ارّه را دیده باشید دیگر با میزان استرس و خشونتی که در آن وجود دارد اتاق فرار وحشتناک قطعا آشناید. داستان از این قرار است که یک قاتل زنجیره‌ای در هر قسمت تعدادی از افراد را در محیطی زندانی می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد برای نجات جان خود دست به کارهای عجیبی بزنند. در شهر اصفهان اتاق فرارهای متعددی وجود دارد که می‌توانید این بازی را به‌همراه دوستانتان انجام دهید. مجموعه اسکیپ رود که اتاق فرار های هیجان انگیزی را برای علاقه مندان ساخته اینبار تصمیم گرفته چهارمین اتاق فرار خود را برگرفته از بازی تا سپیده دم بسازد و نام همین بازی را روی اتاق فرارش بگذارد. ولی همین اول اعلام کنید اگر میخواهید شما هم تجربه اتاق فرار تا سپیده دم را داشته باشید باید حداقل تجربه 5 اتاق فرار ترسناک و نسبتاً سخت را داشته باشید تا از پس از این اتاق فرار بربیایید.

  • این روز ها دیگر تفاوت چندانی میان تهران به عنوان پایتخت و کرج به عنوان حومه پایتخت قائل نمی شوند.
  • این مجموعه در حال حاضر یک اتاق فعال دارد که همان اتاق فرار معروف توهم است.
  • در این سناریو وارد خانه‌ای می‌شوید که امکان دارد محل زندگی وی باشد.
  • ندامتگاه یکسری دالان های پرپیچ و ترسناکی داشت که همیشه قتل های ترسناکش هم در آنجا رخ می داد.
  • در اتاق فرار ترسناک، نور، صدا یا بازیگران معمولاً سعی می‌کنند شما را به مسیر درست هدایت کنند.

بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند | allescape