گردنبند مردانه شیک فروشندگان و قیمت گردنبند و آویز | hsaatchi

گردنبند مردانه شیک فروشندگان و قیمت گردنبند و آویز | hsaatchi

اینگونه می‌ توانید گردنبند منحصر به فرد خودتان را داشته باشید که هیچ فردی مانند آن را ندارد. از ویژگی‌های این مدل اکسسوری می‌ توان به تنوع بسیار بالای طرح‌ های آن اشاره نمود. امروزه گردنبندهای اسپرت بسیار ترند هستند و بسیاری از جوانان از آن استفاده می‌کنند. شاید اغلب افراد چوکر را یک اکسسوری زنانه در نظر بگیرند اما بسیاری از آقایان نیز از آن استفاده می‌کنند.

  • این مدل گردنبند صلیب از زیباترین گردنبند های صلیب با نوشته کتاب مقدس است که روی تمام سطح پلاک حک شده است.
  • در ساخت زنجیرهای مردانه، معمولا تفاوت چندانی میان جنس استیل و نقره نیست (از لحاظ ماندگاری رنگ و مقاومت آن).
  • زنجیرهای مردانه با توجه به نوع بافت و طرح، نوع قفل، ضخامت و وزن زنجیر و جنس آن تفاوت قیمت بسیار زیادی دارند.
  • اغلب مردان اساسی‌ترین نکته‌ها را در مورد استفاده از زیور‌آلات را نمی‌دانند.
  • گردنبندهای مردانه را براساس یک دسته بندی کلی می‌توان به گردنبند ساده و گردنبند آویزدار تقسیم کرد اما بر حسب سبک طراحی، گردنبندها بسیار متنوع هستند و انواع گردنبند مردانه زنجیری، اسپرت، گردنبند مردانه اسم و…
  • رد پای این مدل گردنبند های مردانه جذاب و جدید را می توانید در نمایش های مد برند های پرادا و ورساچه دنبال کنید.
کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. زیورآلات مردانه جنس‌های مختلفی دارند که در ادامه به معرفی بعضی از موارد پرطرفدار آن‌ها می‌پردازیم. اگر تم آن سنتی است بهتر است نام به فارسی و با خط خوش نوشته جواهر طلا شده باشد. آقایان نیز می‌توانند برای زیباتر به نظر رسیدن از این زیورآلات دوست داشتنی استفاده کنند.

گردنبند مذهبی ظریف استیل با حکاکی چهار سوره قرآن کریم (معروف به چهارقل)، مناسب کودک تا بزرگسال که با یک زنجیر ساده رایگان همراه است. این گردنبند 4قل همراهی ارزشمند است که استفاده از آن سبب قوت قلب و القاء حس آرامش می شود. گردنبند قیچی و شانه به هم چسبیده از دسته گردنبد های دوتایی با یک زنجیر است که هم برای دختران و هم پسران قابل استفاده است. از آنجایی که این گردنبند نماد آرایشگری است برای آقایان و بانوان آرایشگر هدیه بسیار مناسبی می باشد. گردنبند صلیب اصلی جدید با نوشته های حکاکی شده و طراحی جالب به صورت لولایی که به وسیله آن بخش پایینی صلیب قابل خم شدن می باشد.

زنجیر فوکا طلایی با قطر ۳ mm

یکی دیگر از مشخصه‌های شیک بودن گردنبند برای هر فرد، نسبت طول زنجیر گردنبند می‌باشد، که می‌توان با توجه به آناتومی صورت، قد، گردن و … بهترین گزینه را انتخاب کرد. بیشتر مردان به ساعت و حلقه خود وابسته هستند و به زیورآلات دیگر مانند گردنبند مردانه علاقه ای ندارند. اما برخی از آقایان به اکسسوری های بیشتری تمایل دارند و از آنها برای زیبایی و جذابیت یا بیان اعتقادات و شخصیت خود استفاده می کنند. با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد.

پلاک اسم مصطفی گردنبند مردانه سنگ اونیکس و گوی سواروسکی