چسب بتن چیست و چه کاربردی دارد؟ زینو بتن

چسب بتن چیست و چه کاربردی دارد؟ زینو بتن

در بتن هایی که مرتبا خیس یا غرقاب باشند، این چسب ها برای مصرف مناسب هستند. چسب بتن و ملات CA12 قابلیت آب بندی و سخت کنندگی و روان کنندگی همزمان در ملات یا بتن های حجیم را ایفا می نماید. این محصول قابلیت ترکیب در هر نوع ملات سیمانی و گچی را دارا می باشد.

  • بهترین زمان استفاده از مخلوط حاوی چسب بتن تا 20 دقیقه در هوای آزاد است.
  • چسب‌ های کاشت میلگرد هیلتی در بسیاری از پروژه ‌های معتبر کاشت میلگرد استفاده شده است.
  • ابتدا ظرف چسب را به خوبی تکان دهید تا یکنواخت گردد سپس مقداری از چسب را به ظرفی دیگر جهت ترکیب با حلال منتقل نمایید.
  • بالاترین میزان استفاده و کاربرد چسب در تعمیرات بتن های فرسوده صورت می گیرد.

با از بین بردن مقداری از بتن، ماده حلال روی سطح ریخته شده تا جایی که کل بتن کاملا از بین برود. برای چسبیدن بتن جدید به بتن قدیمی تنها در لایه های اولیه بتن جدید که در حال تماس با بتن قدیمی می باشند میزان مورد نیاز چسب بتن را اضافه نمایید. همانطور که گفته شد چسب آب بند و مدل بتنی هم در این دسته بندی قرار می گیرند اما با کاربردی که برای این نوع چسب ها بیان کردیم، دسته بندی صحیح تر موارد گفته شده هستند.

در صورتی که ضخامت کم‌تر و فشار وارده بیش‌تر باشد، میزان مصرف نیز افزایش می‌یابد. چسب بتن را با ملات مورد نظر(ماسه یا سیمان) مخلوط کرده و از مخلوط شدن کامل اطمینان حاصل نمائید. از ماله برای پخش کردن مخلوط استفاده کنید، در صورتیکه از چسب بتن برای چسباندن کاشی و یا سرامیک استفاده میکنید اطمینان حاصل کنید که سطح زیر کار کاملا با ملات پوشانده شده باشد و کاشی ها کاملا در ملات چسب بتن قرار بگیرند. به دلیل بر پایه آب بودن رزین های به کار رفته در این محصول(رزین اکریلیک،کوپلیمر) سازگاری و هماهنگی بسیاری بالایی هنگام ترکیب با سطح مورد نظر برای چسبندگی ایجاد آن را چک کنید می کند.

چسب بتن مخصوص آب بندی و تقویت ملات

افزودنی مجاز جهت آب بند بتن که بتوان به تراک میکسر اضافه نمود ژل میکروسیلیس میباشد . کلینیک ساختمانی کامیاب همواره سعی بر این داشته که در قیمت گذاری محصولات به صورتی عمل نماید که کالاها با معقول ترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی برسد. شرکت «بتن سازان برج زینو» با مدیریت علیرضا علیایی با هدف تولید خطی تخصصی در بتن آماده و قطعات پیش‌ساخته از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده‌است. محصولات این مجموعه به دلیل استفاده از بهترین مصالح و کنترل کلیه فرآیندهای تولید توسط تیمی متخصص و حرفه‌ای، دارای گارانتی است.

چسب بتن لاتکس

EP300برای استفاده در سطوح افقی و عمودی و سقف مناسب می باشد. این محصول برای اجرا تا ضخامت 5 سانتیمتر در یک مرحله مناسب است. چسب اپوکسی بتن از پلیمریزاسیون دو جزء اولیه رزین و سخت کننده ایجاد می شود.هنگام ترکیب رزین با کاتالیست پخت آغاز می شود. در فرآیند پخت زنجیره های مولکولی واکنش داده و حرارت ایجاد می شود.

آموزش نحوه آماده سازی سطح