هتل جهانگردی دیزین: عکس ها، قیمت و رزرو با ۴۵% تخفیف | ariabooking

این هتل را می‌توانیم هتل دیزین استان البرز هم بنامیم چرا که در فاصله‌ هفتاد و پنج کیلومتری کرج واقع شده و برای برنامه‌ریزی یک سفر کوتاه جان می‌دهد. طراحی فوق‌العاده‌ای هم دارد که از دوره پهلوی به جا مانده در سال ۱۳۹۱ بازسازی شده و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. مثلاً اینکه شما با دمای هوای چندین درجه زیر صفر هم می‌توانید به راحتی در هتل اقامت داشته باشید. نزدیکی به پایتخت، آب و هوای خاص این منطقه و همجواری آن با پیست اسکی دیزین، همه از نکات مثبت مجموعه‌ گردشگری و جهانگردی دیزین هستند. با انتخاب هتل جهانگردی دیزین کرج دسترسی به پیست اسکی دیزین به راحتی امکان پذیر است که از دلایل رزرو هتل می باشد. همچنین با رزرو هتل جهانگردی دیزین کرج که در کیلومتر 75 جاده کرج به چالوس بعد از دو راهی گچسر واقع شده است، می توان اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کرد.

  • اسکی بازها معتقدند برای لذت بیشتر از اسکی باید آن را به صورت دستجمعی انجام داد.
  • قابل توجه مهمانان محترم هتل دیزین به علت قرارگیری در پیست اسکی و برخورداری از شرایط آب و هوایی مناسب در فصول گرم سال، فاقد سیستم سرمایشی در اتاق‌ها می‌باشد.
  • پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.
  • منظور از هافبرد اتاق به همراه صبحانه و نهار می باشد.
  • طراحی فوق‌العاده‌ای هم دارد که از دوره پهلوی به جا مانده در سال ۱۳۹۱ بازسازی شده و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است.
اتاق با یک وعده غذاییبرخی از هتل ها اتاق را به همراه صبحانه و یک وعده غذایی ارائه می نمایند. انتخاب اینکه وعده غذایی نهار باشد یا شام بر عهده میهمان می باشد. میهمان باید در روز ورود ضمن هماهنگی با کارمندان واحد پذیرش هتل، وعده غذایی مورد نظر خود برای هر روز را، از یک روز قبل به واحد پذیرش اطلاع دهد. رستوران هتل دیزین یک و دیزین دو واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۱۰۰ نفر است. سوئیت رویال هتل دیزین بین مسافران بسیار مشهور است و اقامتگاه بی‌نظیری در این هتل برفی به شمار می‌آید.

در هتل های دارای 4 و 5 ستاره ممکن است انواع قهوه و اسپرسو، انواع سوپ های داغ مثل عدسی یا حلیم، نان تنوری داغ، و انواع نوشیدینی سرد مثل آب پرتقال، آب آناناس یا آب گیلاس هم برای میهمانان سرو بشود. البته برای اطلاع دقیق از ساعت صبحانه در روز ورود به هتل و پس از پر کردن فرم پذیرش، از کارمند پذیرش ساعت صبحانه و محل صبحانه خوری را بپرسید. در تیرماه یک شب در هتل دیزین در اتاق های رو به پیست ِسرسبز،اقامت داشتیم.شام از رستوران هتل استفاده کردیم و ماهی عالی بود.قیمتا کمی بالاست ولی کیفیت غذا خوب بود.اتاقها قدیمی هستن ولی ساکت و بی سر و صدا بود.صبحانه هم خوب بود. تا اطلاع ثانوی پیست هتل جهانگردی دیزین تعطیل می باشد.

امکانات هتل جهانگردی دیزین

ما می خواهیم شما را برای استفاده از یکی از بهترین اقامتگاه های کوهستانی ایران به
یک سفر کوتاه ببریم. مسیر دیزین را از تهران شروع می کنیم، پس بعد از آنکه وسایل
اسکی را آماده کردید از تهران به سمت کرج حرکت کنید، جاده زیبای چالوس در ابتدای
ورودی کرج قرار دارد. وارد جاده شوید و 65 کیلومتر برانید تا به دوراهی گچسر برسید. از آن جا جاده فرعی پیست دیزین را پیش بگیرید تا به هتل جهانگردی دیزین برسید. در مسیر رسیدن به دیزین، به فاصله یازده کیلومتر بعد از هتل گچسر به
هتل گاجره می
رسیم. هتل بزرگ و زیبایی که در محوطه ای سر سبز و محصور میان کوه ها قرار گرفته
است.

۹ مورد از بکرترین جاذبه های گردشگری در ایران

هتل جهانگردی دیزین: عکس ها، قیمت و رزرو با ۴۵% تخفیف | ariabooking از زمان رونق گرفتن مجموعه دیزین این شله‌ها هم به مجموعه اقامتی پیست دیزین افزوده شدند. در هنگام تعطیلی پیست اسکی ، اگر مسافرین قصد کنسل نمودن رزرو خود را داشته باشند، کنسلی طبق قوانین هتل‌ها امکان پذیر است و هزینه کنسلی به طور تلفن هتل کوثر اصفهان معمول کسر می‌گردد. فولبردبرخی هتل های اتاق های خود را به صورت فولبرد برای رزرو ارائه می نمایند. منظور از فولبرد، اتاق به همراه صبحانه، نهار و شام می باشد. شرکت سامانه سفیران مهر همگردی با سایت همگردی؛ به عنوان اولین سایت گردشگری ایران با قابلیت های مشارکت کاربران خود، دارای اطلاعات جامع و کاملی در خصوص ایرانگردی و جهانگردی است. همگردی شامل اطلاعات جامعی در خصوص جاذبه های گردشگری ایران و جهان، راهنمای حرفه ای ایرانگردی و جهانگردی و اخبار و مقالات کاربردی حوزه گردشگری است.