لیست قیمت ماوس، ۱۰ مرداد ترب

موس کامپیوتر از کاربردی ترین لوازم جانبی کامپیوتر می باشد. انواع موس کامپیوتر از نظر اتصال به دو نوع موس باسیم و موس بی سیم تقسیم می شود. کاربران گیمینگ بیشتر به دنبال خرید موس با سیم گیمینگ می روند و کاربرانی که با لپ تاپ سر و کار دارند به دنبال خرید موس بی سیم ارزان قیمت برای حمل و جابجایی راحت تر هستند. فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، کلکسیونی از بهترین مارک موس کامپیوتر را برای کاربران فراهم کرده است. وقتی صحبت از لوازم جانبی کامپیوتر می‌شود، اولین برندی که به ذهن خطور می‌کند، برند ریزر است. ماوس ریزر یکی از بهترین انواع ماوس‌های موجود در بازار است.

موس گیمینگ ردراگون مدل REDRAGON INSPIRIT M907

وقتی که قصد خرید موس داشته باشید، انتخاب‌های بسیار گسترده‌ای خواهید داشت. به نظرتان چطور باید یک ماوس مناسب انتخاب کرد؟ چه مدل‌هایی از موس در بازار وجود دارند؟ قیمت انواع موس با هم چه تفاوتی دارد؟ در این بخش اطلاعاتی جامع در خصوص خرید موس به شما ارائه می‌دهیم. بهتر است قبل از خرید موس، بر اساس استفاده خود از سیستم خود، یک نوع ماوس با کیفیت را انتخاب کنید. اگر گیمر هستید، حتما از این محصول بدون سیم گیمینگ استفاده کنید. اگر ساعات زیادی در طول روز پشت سیستم می نشینید حتما از این محصول از نوع حرفه ای استفاده کنید تا دستتان خسته نشود. اگر در محیط کارتان که خلوت است کامپیوتر کار می کنید، ماوسی را انتخاب کنید که صدای کلیک نداشته باشد.

موس تسکو TSCO TM-283

این روش ها نسبتا زیاد هستند و با جستجو در اینترنت با روش های مختلفی می توانید آشنا شوید. اما در این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با نحوه رفع مشکل کار نکردن موس در لپ تاپ و کامپیوتر (fix mouse not working) آشنا سازیم. همانطور که از نام آن پیداست، این ماوس به صورت ایستاده قرار دارد و دکمه‌های اصلی در کناره‌ها قرار گرفته اند. طراحی آن کاربر را قادر می‌سازد هنگام کار با آن حالت خنثی مچ دست پیدا کند. بهترین موس‌های عمودی برای درد مچ دست دارای درجه بالایی از شیب هستند تا چرخش مچ دست برای به کار انداختن آن‌ها به حداقل برسد.

موس گیمینگ بیاند مدل LED BGM-1229 7D

این وسیله می تواند همزمان به سه دستگاه متفاوت متصل شود! این ماوس‌ها اولین بار توسط شرکت اپل و برای استفاده از کامپیوترهای این برند، وارد بازار شدند ولی بعد از چند سال، فراگیر شدند. البته، اپل فناوری مولتی‌تاچ را نیز توسعه داد که به کاربران اجازه‌ی اسکرول کردن و سوییپ‌ کردن را تنها با حرکت انگشتان روی سطح ماوس می‌دهد. این قابلیت‌ها، می‌توانند کارهای روتین را بسیار راحت‌تر و مؤثرتر کنند. ویندوز دارای درایورهایی است که امکان کار کردن با ماوس جادویی را فرآهم می‌آورند.

  • اگر به‌دنبال یک موس گران و باکیفیت هستند، می‌توانید به سراغ برندهای قدرتمندی همانند لاجیک، استیل سریز، الین ویر و ریزر بروید.
  • در کارهایی مانند کشیدن و رها کردن و انتخاب به اندازه موس استاندارد دقیق نیست.
  • بعد از حذف نصب این درایو، ویندوز را ریستارت کنید تا بصورت خودکار این درایور نصب شود.
  • این دستگاه را معمولا به صورت عمودی و یا نیمه عمودی در دست خواهید گرفت و انگشت شست شما آزادی عمل زیادی خواهد داشت.
با سیستم عامل های مک، ویندوز و ویندوز 6 به بالا سازگاری دارد. کلیک این محصول بدون صدا است و همین مورد آن را خاص کرده است. این محصول با یک طراحی فوق العاده و حسگری اپتیکال یکی از بهترین انواع موس بی سیم به شمار می آید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار