مراقبت از پوست شناحت نوع پوست و نکات مراقبتی مهم کلینیک خانه سفید | takdoo-تکدو

همچنین سعی کنید زیاد به پوست خود دست نزنید، این کار آلودگی را به پوست شما منتقل می کند. اگر سیگار می کشید، ترک آن هم سلامت پوست شما را افزایش می دهد. همچنین فراموش نکنید که ضد آفتاب ها بیش از 2 تا 4 ساعت قدرت محافظت ندارند بنابراین تمدید آن در طول روز را از یاد نبرید. شما می توانید از کرم های ضد آفتاب دارای مرطوب کننده یا مرطوب کننده های با خاصیت ضد آفتاب هم استفاده کنید و به جای استفاده از دو محصول جدا، تنها از یک محصول استفاده نمایید. کرم های روز و شب که بیشتر موادش شامل ضد آفتاب و لایه بردار است.

  • چون پوست خشک به شکل طبیعی قادر به حفظ رطوبت نیست، باید با استفاده از روش های مراقبت از پوست به آن کمک کنیم.
  • کرم اکسیژن رسان بیواکسیژن گینو برای همه‌­ی پوست­‌ها (به غیر از پوست جوش­دار) مناسب است.
  • کد تایید ۵ رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید.
  • اگر پوستتان مستعد آکنه است از محصولاتی که بیش از حد روغنی هستند استفاده نکنید.
  • در نظر داشته باشید که اثرات مضر آفتاب برای افراد بزرگ نیز پس از گذشت چند سال روی پوست این افراد خودش را نشان خواهد داد.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی هیوا فقط با ذکر منبع و آدرس لینک هیوا مجاز است.

حوالی 25 سالگی تولید این پروتئین‌‌ها در بدن کاهش می‌‌یابد؛ به همین دلیل درماتولوژیست‌‌ها شروع استفاده از محصولات ضد پیری را از این سن توصیه می‌‌کنند. بعد از 40 سالگی کاهش تولید پروتئین به حدی می‌‌رسد که تغییرات ظاهری نمایان می‌‌شود و باید از محصولات جوان‌‌کننده با ترکیبات قوی‌‌تر استفاده کنیم. فروشگاه آرایشی بهداشتی عسل بانو از سال 1382 فعالیت خود را رسما به صورت حضوری آغاز و از سال 1395 بخش فروش اینترنتی را برای محصولات خود راه اندازی کرد.

رتینول یک ماده شگفت‌انگیز است که با پیری پوست مبارزه می‌کند. این ماده باعث بهبود تولید کلاژن شده و رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. اگر پوست حساس و آکنه‌ای دارید قبل از مصرف، با یک متخصص پوست مشورت کنید.

نکات تکمیلی مراقبت از پوست

به جز کرم های دور چشم، ماسک های مختلفی نیز هستند که برای دور چشم استفاده می شوند. شما هم می توانید با مواد خانگی ماسک مورد نظر خود را بسازید و هم از ماسک های آماده موجود در بازار استفاده نمایید. خیار یکی از مواد طبیعی است که برای از بین بردن پف زیر چشم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

سرم مرطوب­‌کننده­‌ی ویشی مدل Mineral 89؛ بهترین تقویت‌­کننده و رطوبت­‌رسان مناسب انواع پوست

مراقبت از پوست شناحت نوع پوست و نکات مراقبتی مهم کلینیک خانه سفید | takdoo-تکدو

مقدار بسیار کمی از کرم دور چشم (به اندازه یک دانه عدس) را روی انگشت حلقه بریزید. سیاهی دور چشم ممکن است ژنتیکی، ناشی از خستگی و کاهش دریافت مواد مغذی باشد. کرم‌‌هایی که خاصیت رفع سیاهی دور چشم را دارند، عروق خونی را سفت‌‌تر کرده و جریان خون مویرگی را افزایش می‌‌دهند.

ماسک هیدرافیز اینتنس لاروش پوزای؛ بهترین ماسک آبرسان برای پوست­‌های دهیدراته