طراحی سایت و سئو حرفه ای با کُدُ سئو بالاترین رتبه گوگل برای شماست

تشکر از شما که همیشه پرتلاش در جهت بالابردن جایگاه ما اقدامات لازم را انجام دادید و به چشم شاهد بودم که در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردید. قدم به قدم همراهتان هستیم تا خودتان، سئو سایت را به طور اصولی و درست انجام دهید. مجموع این عوامل سبب می‌گردد که گوگل به مرور زمان حساسیت بیشتری روی صفحه شما نشان دهد و درصورت مکرر بودن این موضوع، به مرور از صفحه نتایج حذف خواهید شد. صفحه لندینگ یا لندینگ پیج، به صفحه‌ای گفته می‌شود که کاربر می‌بایست بعد از ورود تعامل خاصی مثل خرید، پرکردن فرم، واردکردن ایمیل یا شماره تلفن انجام دهد. شما افرادی را به سایت خود هدایت می‌کنید که واقعاً به دنبال محصولات و خدمات شما هستند و سعی دارند از طریق جستجو نیاز خود را برآورده کنند. به طور کلی استفاده از ریپورتاژ آگهی علاوه بر دو مزیت بالا، کاربرد‌های دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

بی توجهی به هریک از این سه جنبه باعث می‌شود نتایج سئو سایت شما ناامید کننده باشد. اگر امکان بررسی و تجزیه تحلیل نحوه عملکرد خود را نداشته باشید تمام وقت و انرژی‌ای که برای انجام این مراحل انجام داده‌اید به هدر خواهد رفت. نصب و استفاده از ابزارهای آنالیز وب نظیر گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس یک امر ضروری برای هر وبسایتی است.

البته بد نیست بدانید که بسیاری از نکات ارائه شده در این راهنمای جامع سئو برای تمامی موتورهای جستجوگر یکسان است. در نظر داشته باشید که روش کاری سئو ارائه شده در وب 24 مطابق با استانداردهای گوگل و بر اساس روش های سئو کلاه سفید بنا شده است و قراردادهای سئو سایت در وب24 به صورت سالیانه منعقد می شود. ما در وب24 با توجه به منابع وب سایت شما و وضعیتی که در مقایسه با رقبا دارید، برای شما استراتژی مشخص می کنیم و بر همین اساس شما را به اهداف مناسب خواهیم رساند. بعضی از سایت‌ها تنها با هدف فروش لینک به سایت‌های دیگر به وجود آمده‌اند. این نوع سایت‌ها از آنجا که پر از لینک سایت‌های مختلف‌اند به مزرعه لینک شهرت دارند. آموزش سئو و بهینه سازی سئو سایت نه تنها سبب کاهش هزینه‌ها شده بلکه در مدیریت و کنترل صفحات بسیار مهم واقع شده است.

سئو سایت آیا می خواهید همه چیز را در مورد سئو یاد بگیرید؟ قبل از اینکه نحوه کار و نحوه انجام سئو را به شما آموزش دهیم، ابتدا به تعریف سئو می پردازیم و سپس به نحوه عملکرد سئو خواهیم پرداخت. در سپتامبر ۲۰۱۳، کمپانی گوگل از آپدیت الگوریتم مرغ مگس‌خوار رونمایی کرد؛ یک الگوریتم که جهت بهبود پردازش زبان طبیعی گوگل و درک معنایی صفحات وب طراحی شد. بسیاری از وب‌سایت‌ها روی تبادل، خریدوفروش لینک در حجم زیاد و وسیع متمرکز هستند. بعضی از این طرح‌ها یا مزارع لینک، موجب ایجاد هزاران وب‌سایت برای فروش هرزنگاری لینک‌ها می‌شوند.

فقط 29 درصد از مردم می خواهند با یک فروشنده صحبت کنند تا درباره یک محصول اطلاعات بیشتری کسب کنند، … این گروه معتقدند سئو تکنیکال یا فنی نیز شامل سئو داخلی می باشند. و تمامی اطلاعات شرکت شما در گوگل نمایش داده می شود که این امر می تواند مخاطب بسیاری جذب کند.

هر چقدر یک کاربر بیشتر در یک صفحه بماند، برای گوگل این معنی را دارد که آن صفحه یک صفحه کاملاً ارزشمند است و توانسته نظر کاربر را جلب کند. از طرف دیگر، اگر کاربر سایت را در مدت زمان کوتاهی ببندد، گوگل متوجه می شود که آن صفحه به هر دلیلی برای کاربر مفید نبوده است. محتوای مناسب برای بهینه سازی وب سایت شامل محتوای اصلی، محتوای تصویری، محتوای ویدئویی و… است. تکنیک‌های بهینه‌سازی شدیداً متناسب با موتورهای جستجو غالب در بازار هدف تنظیم می‌شوند. سهام بازار موتورهای جستجو از بازاری به بازاری دیگر و مانند وجود یک رقابت، تغییر می‌کنند.

البته میتوان خدمات سئو را در دسته بندی های مختلفی شامل بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود. در مقابل تلاش برای استفاده از ضعف موتورهای جستجو و استفاده از تکنیک‌هایی برای فریب آنها را با نام سئو کلاه سیاه می‌شناسیم. در این روش‌ها معمولات کمترین ارزش و توجه به رضایت کاربر و کیفیت محتوا می‌شود. البته هرچند ماه یک‌بار گوگل این تکنیک‌های کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایت‌هایی که از این روش استفاده کرده‌اند را تنبیه خواهد کرد.

در این مورد، شما “سئوی سایت” را به گونه ای انجام می دهید که موقعیت مکانی کسب و کار شما توسط گوگل شناسایی بشود و شما را به کاربرانی که نزدیک موقعیت مکانی شما هستند نشان بدهد. این الگوریتم مهم بود، اما با همان لانچ اولیه تاثیر خودش را گذاشت و دیگر آپدیتی برای آن نیامد. چرا آپدیتی بدهند وقتی الگوریتم کاملا درست کار می کند؟ این الگوریتم تا به امروز هم فعال است و می گوید اگر اسم دامنه شما کاملا با کلمه کلیدی اصلیتان یکی است، باید حتما محتوای خوب و با کیفیت هم داشته باشید. تمرکز این الگوریتم به طور خاص، روی Search Intent یا همان انگیزه جست و جو است. چیزی که این الگوریتم Freshness می خواهد ارائه کند، محتوای کاملا جدید و به روز است، خصوصا در رابطه با موضوعاتی که به تازگی ترند شده اند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار