خرید بهترین انواع چسب نواری,حرارتی، دوطرفه و مایع

خرید بهترین انواع چسب نواری,حرارتی، دوطرفه و مایع
چسب بی نظیر را طراحی کرده است. برای خرید اینترنتی هر نوع محصول چسب می توانید قبل از خرید جدول مشخصات و بررسی محصول را مطالعه کنید تا خریدی درست و صحیح داشته باشید. خوب است در خرید چسب دقت کنید، یک نوع چسب برای همه پروژه ها مناسب نیست، انتخاب چسب اشتباه پروژه را خراب می کند و نمی توانید قطعات را با موفقیت به هم وصل کنید .

 

چسب صنعتی

برای اتصال محکم و دقیق و چسباندن مواد از انواع چسب ها استفاده می شود. اکثر مردم با نوارهای چسب و چسب های مایع و حرارتی آشنایی دارند. چسب صنعتی همانطور که از نامش پیداست در زمینه های مختلف کاربرد دارد و از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است. این محصول را می توان با توجه به مواد اولیه سازنده و یا نوع کاربرد به دسته های مختلفی تقسیم کرد. همچنین چسب های صنعتی به اشکال مختلف و بسته به کاربرد پودری، اسپری، نواری، مایع و بسیاری از اشکال دیگر طراحی و تولید می شوند.

 

انواع چسب های صنعتی

چسب چوب: از این نوع چسب برای اتصال مواد چوبی استفاده می شود.

چسب آهن: اگرچه این محصول به عنوان چسب آهن به فروش می رسد، اما برای اتصال موادی مانند پلاستیک، پارچه، فوم شیشه و فلز نیز استفاده می شود.

چسب سنگ: چسب سنگ یکی از قوی ترین انواع چسب های صنعتی است و برای چسباندن سنگ های طبیعی و مصنوعی کاربرد دارد. علاوه بر این، این نوع چسب برای محیط های مرطوب، اسیدی و در معرض گاز مناسب است.

چسب لاستیک: کار اصلی چسب لاستیک در قالب گیری و قالب گیری در کارگاه ها یا کارهای هنری است.

چسب قطره ای: این نوع چسب یک چسب خانگی قدرتمند است و برای چسباندن انواع مواد مانند شیشه یا پلاستیک کاربرد دارد.

چسب فرش: چسب فرش برای چسباندن انواع کفپوش، عایق صدا و اسفنجی طراحی شده است.

چسب One Two Three: این نوع چسب به دلیل خشک شدن سریع بسیار محبوب است. این محصول حاوی چسب مایع و اسپری خشک کننده می باشد. داشتن یک، دو یا سه چسب در خانه شما را به سرعت شروع می کند.

برندها چسب صنعتی ارائه می دهند

خرید چسب صنعتی با وجود کاربردهای فراوان و برندهای مختلف می تواند کاری دشوار و گیج کننده به نظر برسد. برندهای ایرانی و خارجی انواع چسب را برای مصارف مختلف تولید و عرضه می کنند. چسب مورد نیاز خود را می توانید از برندهای کاسپین، دایموند، استار باند، جانسون، دلتا، سینا و بسیاری از برندهای دیگر تهیه کنید.

خرید اینترنتی چسب صنعتی

اگر قصد خرید چسب صنعتی را دارید باید اطلاعات کاملی در مورد نوع مواد مصرفی و مراحل استفاده از چسب داشته باشید. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا طیف وسیعی از چسب ها و برندهای معروف و باکیفیت را به شما عرضه می کند. به راحتی می توانید تمام اطلاعات مربوط به چسب را مطالعه کرده و چسب صنعتی مناسب را برای کار انتخاب کنید. برای خرید آنلاین چسب کافی است به قسمت مواد مصرفی فروشگاه دیجی کالا مراجعه کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار