دستگاه تصفیه آب چیست و چگونه کار می کند؟

مصرف بیشتر آب سموم را از اندام ها دفع می کند و در نتیجه از بیماری ها جلوگیری می کند. ما در این مقاله برند های دستگاه تصفیه آب را معرفی و نکات مهم در خریدآن را بررسی می کنیم. اگر تمایل به خرید دستگاه تصفیه آب کوچک خانگی دارید. تا جایی که از ورود مواد کوچک و ریزی که قابل دیدن نیستند جلوگیری کرده و آن ها را با مواد معدنی و مغذی جایگزین کنیم. در فیلتر شنی تصفیه استخر ایمکس، نسبت میزان عبور آب به سطح سیلیس و شن بالاست و این امر بدین معنی است که این فیلترهای شنی دبی بیشتری با توجه به ابعاد کوچک خود دارند. این فرایند در دستگاه تصفیه آب از طریق فیلتر ممبران و پمپ انجام می شود. کارشناسان و متخصصین فروش تصفیه آسا در اسرع وقت با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد. اگر قصد خرید یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت دارید و به مشاوره نیازمندید، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بررسی فیلتر تصفیه آب

فیلتر کربنی عمدتاً برای حذف مواد آلی و همچنین حذف کلر اضافه از آب در آبهای شهری و یا آب چاه پس از عملیات کلرزنی مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن این که املاح درشتی که در فیلتر اول حذف نشوند وارد فیلتر مرحله چهارم ممبران اسمز معکوس خانگی میشوند. در تصفیه آب اسمز معکوس به دلیل حذف کامل املاح سختی آب تا حد بسیار زیادی پایین می آید و خاصیت معدنی آب از بین می رود. مکانیسم حذف املاح غالبا در فیلتراسیون غشایی به این صورت می باشد که ، فشار در منافذ با قطر 0.01 میکرومتر یا کوچکتر هستند . 3. کلید قطع فشار پایین معیوب است. نکته ی مهم بعدی این است که برند دستگاه نیز باید معتبر اشد. یک فیلتر به نام آلکالاین یا قلیایی به دستگاه اضافه می شود تا بتواند با افزودن مواد معدنی آب میزان PH آن را کنترل و تنظیم کند.

توجه کنید که فیلتر قلیایی کننده در صورتی که اصلی نباشد هم سطح قلیایی آب را یا افزایش نمیدهد یا بیش از اندازه افزایش میدهد که برای نوشیدن مداوم روزانه مناسب و مفید برای سلامت بدن نیست و یا از فیلترهای مینرال به عنوان فیلتر آلکالاین یاد میشود و مشتریان نیز با بی دقتی اینگونه دستگاه ها را خریداری میکنند. فروشگاه اینترنتی تصفیه آسا امکان خرید آنلاین محصولات را برای صرفه جویی در زمان مشتریان گرامی ایجاد کرده است. شما می توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به صورت اینترنتی وارد سایت شرکت تصفیه آسا شوید و ضمن اطلاع از ویژگیها و قیمت محصولات مختلف، دستگاه مورد نظرتان را انتخاب نمایید. برخی فروشندگان ادعای فروش دستگاه تصفیه آب آمریکایی، آلمانی و اروپایی میکنند که در ایران پیدا نخواهد شد.

انواع دستگاه های تصفیه آب را که برند های تایوانی تولید و عرضه کرده اند دارای سیستم ها ی تصفیه متفاوتی می باشد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. سافت واتر یک دستگاه بسیار حرفه است و می توانید به راحتی به آن اطمینان کنید. از مهمترین مزایای آن میتوان به جلوگیری از سرطان، عملکرد بهتر سیستم گوارشی و جلوگیری از سنگ کلیه اشاره کرد. دستگاه های تصفیه آب بر اساس کشور تولید کننده، برند، سیستم تصفیه و تعداد فیلتر ها قیمت های متفاوتی دارند. نکته جالب تر اینکه آسپارو و زوشی طرح جامعی را در دست بررسی دارند که براساس آن، می توان این سیستم تصفیه آب شور را در دو مقیاس صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار داد. البته ناگفته نماند که وجود تصفیه آب جامبو ورودی ساختمان نیز برای ویلاهایی که آب چاه آب کلی ساختمان است، نیاز است چون این دستگاهها برای آشامیدن آب را تسویه خواهند نمود و برای استفاده کلی مانند شستشوی لباس و حمام کردن آب چاه زیاد مناسب نیست.

با توجه به اینكه دستگاه تصفیه آب خانگی با روش اسمز معكوس روش نسبتا جدیدی می باشند بسیاری از مصرف كنندگان از نوع مكانیزم تصفیه اطلاع خاصی ندارند. شما عزیزان با خرید آنلاین آب تصفیه کن خانگی میتوانید از خدمات نصب و ارسال رایگان در سراسر تهران و کرج بهره مند شوید ضمن این که ارسال برای سراسر ایران رایگان میباشد. فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب از شرکت تصفیه آسا خدمات پس از فروش، ضمانت یک ساله شرکت و سرویس های دوره ای دستگاه و تعویض فیلتر ها و ارسال و نصب رایگان در تهران و کرج را نیز برای شما عزیزان به همراه خواهد داشت. گاها دیده شده در برخی مراکز خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب و انواع تصفیه آب خانگی از دو فیلتر مینرال معدنی ساز با لیبل های متفاوت به عنوان فیلتر قلیایی کننده یاد میکنند و این دستگاه ها را به عنوان تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی به فروش میرسانند.

تصفیه آب سافت واتر یک دستگاه شش مرحله ای می باشد و موتور پر قدرتی دارد. اما با پر شدن فیلتر از آنتراسیت عملا فقط دانه های سیاه شبیه به کربن در فیلترهای دستگاه قرار گرفته که عملی برای پاکسازی و حذف املاح مضر آب آشامیدنی انجام نمیدهند. از آنجا که تصفیه آب به هدف پاکسازی کامل و همه جانبه آب انجام می گیرد، نوع دستگاه تصفیه آب و مراحلی که برای تصفیه از سر می گذراند، بسیار مهم است. خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب باید با دقت زیادی انجام شود تا بتوانید بهترین آن را تهیه نمایید. اما به طور خلاصه میتوان گفت فیلتر یو وی صرفا یک فیلتر جهت گندزدایی آب میباشد و عملیات پسیو کردن و اصطلاحا از بین بردن ویروس ها، باکتری ها و میکروارگانیسم های آب را انجام میدهد. در مرحله هشتم فیلتر تصفیه آب لامپ یو وی با سیستم ULTRA-VIOLET آب چاه خانگی را انگل زدایی مینماید.

خرید دستگاه تصفیه آب

برای خرید این دستگاه بهتر است از قبل آشنایی با برند ها ی معتبر دستگاه تصفیه آب و انواع آن ها داشته باشید تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. البته شما می توانید با جستوجو در اینترنت به نحوه و چگونگی تعیین قیمت تعویض فیلتر تصفیه آب هم دسترسی داشته باشید و درکنار دیگر خدمات مربوط به سرویس و تعمیر تصفیه آب خانگی در اختیار شما گذاشته شده است. کیفیت فیلتر مرحله دوم و سوم و پنجم به هم وابسته اند. با فیلتر قلیایی خواص آنتی اکسیدانی به آب می دهد و وجود فیلتر مینرال باعث می شود تا تمامی مواد و املاح معدنی مفید بدن به آب بازگردد. پس دقت کنید که مینرال معدنی ساز نیز درجه یک و دو دارد و در تفاوت قیمت آب تصفیه کن های خانگی دخیل است.

فیلتر ساید بای ساید به فیلتر های موشکی گفته میشود که اکثرا به صورت این لاین IN-LINE یعنی با اتصال سریع کوئیک فیتینگ تولید خرید دستگاه تصفیه آب میگردند . در این صورت شما دیگه لازم نیست از فیلتر تصفیه ی ساید بای ساید استفاده کنید و میتونید اون رو از مدار خارج کنید . آیا می توان از آب تصفیه شده برای پخت و پز استفاده کرد؟ تصفیه آب های ساخت تایوان در حال حاضر بهترین گزینه برای تصفیه آب شرب می باشند. در رابطه با فیلترهای فرابنفش لامپ یو وی UV نیز میبایست این نکته را در نظر بگیرید که دو مدل فیلتر یو وی بر روی دستگاه های تصفیه آب چاه خانگی قرار میگیرد.

قیمت فیلتر تصفیه آب

فیلتر قلیایی نیز کلیه املاح و مواد معدنی مفید بدن را به آب باز می گرداند. چرا باید به فکر تعویض به موقع فیلتر تصفیه آب باشیم؟ چرا که دستگاه تقلبی می تواند سلامت شما را به خطر بیاندازد. چرا استفاده از دستگاه تصفیه آب لازم است؟ از آن جایی که آلاینده های موجود در آب بسیار خطرناک هستند و برای از بین بردن آن حتما باید از آب تصفیه کن خانگی استفاده کرد، کیفیت و برند این دستگاه بسیار اهمیت دارد.

3. کلید قطع فشار پایین معیوب است.

قبل از خرید دستگاه تصفیه آب حتما از این مورد اطلاع پیدا نمایید که آیا فیلتر یو وی به صورت جداگانه ترانس دارد یا خیر. یکی دیگر از انوع دستگاه تصفیه آب که بسیار هم طرفدار دارد تصفیه آب قلیایی می باشد. فرآیند های تصفیه ای كه هم اكنون روی آب آشامیدنی شما انجام می شود را بدانید، پس از اینكه منبع تامین آب مصرفی خود را شناختید، باید در خصوص مراحل تصفیه ای كه هم اكنون روی آب مصرفی شما انجام می شود بیشتر بدانید. مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی تصفیه آسا نمایندگی رسمی برند های سی سی کا و سافت واتر در ایران و هم چنین نمایندگی و وارد کننده ی انحصاری برند مینروا می باشد. بسیار دیده میشود که در مراکز فروش دستگاه تصفیه آب در تهران و سراسر ایران از فیلترهای پر شده با آنتراسیت استفاده میشود که عملکرد درستی در تصفیه ی آب آشامیدنی نخواهند داشت.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار