خرید اینترنتی قطعات خودرو چه مزایایی دارد؟

البته ۱۰ درصد باقی مانده نیز تولید داخل دارند اما بازار آنها تامین نمی شود که این امر همکاران ما را ناچار به واردات کرده است. فیلتر کابین که فیلتر اتاق نیز نامیده میشود، برای تمیز کردن هوای ورودی به داخل کابین از آلودگیهایی مانند خاک و گرد و غبار لوازم یدکی خودروهای چینی در شیراز استفاده میشود. در تصادفات جادهای، خسارت میتواند شدید باشد و به خسارت های جانی نیز منجر شود. لذا منظور از کالای غیر اصل، قطعات و لوازمی هستند که بی نام و نشان هستند یا به جای برندهای معتبر تولید کننده داخلی یا حتی محصول واراتی جایزگزین میشوند. اما چگونه میتوان کالای غیر اصلی را از اصلی شناخت و از خرید کالای تقلبی دوری کرد؟ فعالیت تخصصی این فروشگاه، باعث شده تا طیف وسیعی از لوازم یدکی اصلی این برندها را به دست خریدار خود برساند. از همین رو، خرید لوازم یدکی خودرو از یدک مارکت یک گزینه ایدهآل دیگر است که این امکان را به خریداران داده تا با خیالی آسوده کالای یدکی مورد نیاز خود را خریدار کنند و با اطمینان کامل، لوازم یدکی را در خودروی خود استفاده نمایند.

این برای خودروهای خارجی کاملاً برعکس است و به دلیل تحریمها و کمیاب بودن قطعات این خودروها، نمونههای اصل قطعات قیمت بالایی دارند. اما یکی از مهمترین عوامل مؤثر در قیمت قطعات و هزینه کلی تعمیرات، دسترسی به قطعات موردنیاز است. یکی از مواردی که کمتر افراد به آن توجه میکنند این است که به مدل لوازم یدکی توجه زیادی نمیکنند در حالی که باید مدل لوازم یدکی با مدل خودرو تطابق داشته باشد. به دلیل معدود بودن قطعات خودروهای میلیاردی برندهایی مانند مازراتی و بی ام، هزینه تعمیرات آنها نیز سرسامآور است. البته قیمت نسبتاً خوب این خودروها نمیتواند کیفیت و امنیت پایین در بسیاری از مدلها را بیاثر کند و همچنان خسارتهای خود را به شکل هزینه تراشی برای قطعات یدکی گران قیمت و تعمیرات پرهزینه ایجاد میکند. تمام این افزایش قیمت به دلیل تحریمها و واردات بسیار ضعیف لوازم یدکی این دسته خودروها است و کاملاً اجتنابناپذیر است.

لوازم یدکی خودروهای چینی با این وجود نبود شناخت کافی از برندهای مختلف، ممکن است شما را در دام برند های سطح پایین گرفتار کند. اما این محدودیت در خرید اینترنتی لوازم یدکی وجود ندارد و شما به همان راحتی که میتوانید قطعات خودرویی نظیر پراید را پیدا میکنید، قادر خواهید بود لوازم یدکی خودروهای بنز و بی ام و را هم خریداری کنید. سایت تیکوما نمایندگی لوازم یدکی برلیانس در تهران است و تمامی لوازم یدکی خودروی برلیانس به فروش میرساند و مشتریان میتوانند به صورت حضوری یا غیر حضوری این لوازم را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنند. خودروها همواره در حال جابهجا کردن مردم و بارهای مختلف هستند و به سادگی میتوان این ادعا را داشت که تحرک آنها بیشتر از انسانها است. این شرکت چینی با بستن قرار داد با شرکت کرمان موتور کشورمان توانست خورو هایی چون جک J5 و جک S5 را به فروش عالی برساند.

هزینه لازم برای تعمیرات و سرویس، با توجه به مدل ماشین سنگین تغییر مییابند. بنابراین، موتور بسیار قوی لازم دارند و بعد از چند سال به تعمیرات و سرویس موتور نیاز پیدا میکنند. البته ما در این زمینه پیگیری های لازم را با پلیس فتا انجام داده ایم و از آنها خواسته ایم که با جدیت با عوامل فروش اینترنتی این کالاها برخورد قضایی انجام شود. زیرا این خودرو با توجه به طراحی ظاهری متوسط و ضعیف، هرگز نتواسنت همانند سایر رقبای خود در کلاس خودروهای سدان خانوادگی متوسط، فروش خوبی را تجربه کند و به سرعت تبدیل به یکی از خودروهای ناموفق بازار ایران شد.

یدک مارکت به پشتوانه ۱۴ سال فعالیت مستمر و حرفهای در بازار لوازم یدکی خودروی ایران، این فرصت را در اختیار خریدار خود قرار داده تا در سریعترین زمان ممکن در هر کجای ایران که باشید، لوازم یدکی مورد نیاز خود را دریافت کنند و دیگر نگران صرف هزینه برای خرید و تامین کالای غیر اصل و تقلبی نباشند. بنابراین تاثیر کالای غیر اصلی بر عملکرد خودرو، یک تهدید برای سرمایهای است که روز به روز بر قیمت آن افزوده میشود. یکی از نگرانیهای خرید لوازم یدکی، تهیه وسایل اصلی و اورجینال برای خودرو است. وی گفت: سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت یک سامانه مرجع محسوب میشود که اکنون قیمت ۱۰ هزار قلم کالا در آن ثبتشده است، بنابراین سقف قیمت برای هر کالایی قیمت درجشده در این سامانه است و هیچ تولیدکنندهای نباید در بازار قیمتی بیش ازآنچه که برای کالایی در این سامانه اعلام میشود را اعلام کند. در نتیجه در فروشگاه ماشین نو هیچ محصولی ناموجود نخواهد بود و خرید تمامی قطعات یدکی برای شما امکان پذیر خواهد بود.

لوازم یدکی خودرو

خودرو هایی مانند هیوندای، نیسان، چری، سانگ یانگ و رنو نیز ازجمله خودروهای چینی در ایران هستند که با قیمت کمتری نسبت به برندهای غیر چینی، امکانات و تجهیزات رفاهی بیشتری را به کاربران خود ارائه میدهند. بنابراین بهتر است در صورت کثیفی آنها را تمیز و خشک کنید تا طول عمر بیشتری داشته باشد. به دلیل آلایندهها و تصادفات درون شهری، تقاضا برای قطعات بدنه مانند چراغ، فرمان، آینهبغل، گیربکس، سپرهای جلو و عقب در این خودروها زیاد است. این خودروها روزانه بیش از ۱۲ ساعت روشن هستند و به دلیل ترافیک های سنگین و پوشش نامناسب خیابانهای سطح شهر، تقاضای لاستیک و قطعات جلوبندی از طرف تاکسی داران بسیار زیاد است. از پیچیده ترین قسمت های خودرو میتوان به سیستم برق خودرو اشاره کرد و فیوز دارای مدل های مختلفی است که جزئی از لوازم برقی ماشین میباشد که ممکن است گاه به گاه حتی بدون دلیل خراب شود و از کار بیفتد.

لوازم یدکی ماشین چینی

در حال حاضر یدک مارکت معتبرترین مرجع خرید قطعات و لوازم یدکی اصل و اورجینال خودرو است که به صورت تخصصی بر روی فروش لوازم یدکی سایپا، لوازم یدکی برلیانس، لوازم یدکی چانگان و لوازم یدکی دانگ فنگ فعالیت میکند. فروش لوازم یدکی پیکاپ نو و استوک بصورت تضمینی بفروش میرسد . فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ماشین نو با درک صحیح از این نگرانی توجه ویژه ای به ارسال محصولات خود دارد. وزیر صمت همچنین در مورد کالاهایی که واردات آنها ممنوع است، اعلام کرد: نزدیک به دو هزار و ۳۰۰ قلم کالا ممنوعیت واردات دارد که همچنان نیز ممنوعیت آنها ادامه دارد، اما پیشنهاد ما این است که ممنوعیت پنج قلم کالا برداشته شود که یکی از آنها خودرو بوده است.

در برخی مواقع ممکن است قطعات یدکی برخی از خودروهای خاص که به تعداد محدودی در کشور وجود دارد به سختی یافت شود. این روند تا جایی پیش رفت که در دههی ۸۰ شاهد عرضهی بیشترین تعداد از خودروهای جدید یا فیس لیفت شده از سوی خودروسازان داخلی هستیم. در همین برهه بود که تولید قطعات یدکی بیکیفیت و غیراصلی به بورس بازار خودرویی کشور تبدیل شد و بسیار از تولیدکنندگانی که پیش از این در خدمت تولید خودروی داخلی بودند، با استفاده از ماشینآلات خود شروع به تولید یدکی و قطعات مصرفی آنی کردند. اما اگر در آینده مشکلات ارزی یا مسائلی از قبیل افزایش حقوق کارگران پیش بیاید ما ناچار به افزایش قیمت خواهیم بود. در واقع این لنت ترمزها نسبت به لنت ترمزهای مشابه عمر بیشتری دارند.

بنابراین می توان ادعا داشت که سازمان تامین اجتماعی موجب افزایش ۲۰ درصدی قیمت لوازم یدکی در کشور شد. ما بارها اعلام کرده ایم که تا حمایت گمرک و سازمان استاندارد را نداشته باشیم کماکان شاهد حضور این قطعات در بازار خواهیم بود. فروشگاه چاینیز یدک همیشه تلاش خود را در جهت بالا بردن کیفیت و اصالت قطعات وارداتی خودروهای فوق انجام داده ، تا بتواند آرشیو کامل از کلیه لوازم مصرفی و تعمیری این خودرو ها با بالاترین استاندارد ها در کل کشور عرضه کند . موسس این کمپانی خودرو سازی یانگ رونگ است که در ابتدای فعالیت خود با همکاری کمپانی تویوتا، به تولید مینی بوس مشغول بوده است. تاثیر قطعات یدکی غیر اصلی و تقلبی بر عمر خودرو غیرقابل انکار است. موضوعی که در مورد قطعات یدکی غیر اصل جلب توجه میکند، شباهت زیاد آنها به قطعات اصلی است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار