لیست قیمت لوله بخاری و کلاهک وحلبی سازی کلاهک

لیست قیمت لوله بخاری و کلاهک وحلبی سازی کلاهک از نظر معماری قابل توجه است و زیبایی خاصی بر فراز بام ایجاد می ند. به دلیل شکل خاص این کلاهک، پرندگان قادر نیستند بر فراز آن لانه سازی کنند.

یکطرفه ، دوطرفه، سه طرفه، چهارطرفه، چندوجهی، قناس یا فارسی بر، L شکل وکلاهک کلبه ای گرد. این کلاهک کلبه ای در قالب طرح پایه طراحی شده و با همان شابلون گریل ها یا پره های این کلاهک کلبه ای ساخته می گردد. رنگ کاری نگردد ساختار کلاهک کلبه ای به شدت و در زمان بسیار اندک دچار استهلاکِ زودرس می گردد. و بدون مانع می باشد و به راحتی می توان این طرح را بر روی تاج کلاهک کلبه ای ایجاد نمود.

کلاهک کلبه ای چیست؟

روکش چاقو نوعی روکش ساختمانی است که به روکش ژاپنی نیز معروف است. به طور کلی از این مدل سقف ساختمانی در خروجی اگزوز موتورخانه ها و همچنین در انتهای کانال های تهویه سقف ساختمان ها استفاده می شود. این پوشش ها از ورق های روغن کاری شده و گالوانیزه در ضخامت ها و مدل های مختلف طراحی و ساخته می شوند.

قیمت کلاهک دودکش گردان

استفاده از یکی از چهار حالت کلاهک کلبه ای ژاپنی در حداقل یک و حداکثر چهار طرف به وجود دیر ورودی‌های هوا برای دستگاه هواساز یا سیستم خنک‌سازی مثل کولر وابسته است. همچنین در صورت قرارگیری لوله دودکش در کنج دیوار ساختمان سبب بسته شدن مسیر خروجی در آن جهت خواهد شد. باید بگوییم که ابعاد کلاهک کلبه ای بر اساس سفارش کارفرما و بنا به موقعیتِ مکانی می تواند دارای سایز های متنوعی باشد که هیچ محدودیتی در ساخت و تولید کلاهک کلبه ای به لحاظ ابعاد و تعداد وجود ندارد. بامِ کلاهک کلبه ای بصورت یکپارچه و یک ضلعی بصورت یک شیبِ واحد در نظر گرفته می گردد.در واقع در این حالت کلاهک کلبه ای آب باران را از یک وجه با شیب مخصوصی به سمت پایین روانه میکند.معمولا زمانی از این طرح در ساخت تاج کلاهک کلبه ای استفاده می گردد که یک بُعد یا یک وجه از وجوه کلاهک کلبه ای به مانعی از قبیل دیوار یا ستون برخورد کند. برای تناسب نمای محیطی در بام یا دیوار با کلاهک کلبه ای چهارطرفه از رنگ الکتروستاتیک کوره ای در کدهای متنوع استفاده می گردد تا هم نمای بام، دکوراتیو گردد و هم ساختار کلاهک کلبه ای چهارطرفه از استهلاک زودرس در امان بماند. در ساخت کلاهک کلبه ای چهارطرفه از هرنوع ورقی بنا به مقتضیات محیطی می توان استفاده نمود.

بطور مثال کلاهک کلبه ای چهارطرفه را می توان از ورق گالوانیزه، روغنی،سیاه،استیل و حتی آلومینیوم تولید نمود.شرایط محیطی و منطقه ای از جمله عوامل موثر در انتخاب مَتریال ورق برای ساخت کلاهک کلبه ای چهارطرفه محسوب می گردد.کلاهک کلبه ای چهارطرفه برای انواع موارد تخلیه هوا،دود و حتی در بعضی موارد بعنوان لوور هوارسان مورد استفاده قرار می گیرد. نوع کلاهِ بامِ کلاهک کلبه ای یا بصورتِ هشتی(دوشیبه) یا بصورت تک شیب یا بصورت هلالی(قوسدار) طراحی و ساخته می گردد. لازم به دکر است ابعاد کلاهک کلبه ای بر اساس سفارش کارفرما و بنا به موقعیتِ مکانی می تواند دارای سایزهای متنوعی باشد که هیچ محدودیتی در ساخت و تولید کلاهک کلبه ای به لحاظ ابعاد و تعداد وجود ندارد. اگر قرار باشد کلاهک کلبه ای روی سطح صافی بنشیند برای سهولت و استحکامِ نصب،در نقطه ی پایینیِ کلاهک کلبه ای بصورت دورتادور یک لبه ی ۳ سانتی تعبیه می گردد که با ایجاد محل سوراخ در چندنقطه از این لبه ی محیطی،کلاهک کلبه ای را در محل مورد نطر تثبیت می کنیم. همچنین اگر قرار باشد کلاهک کلبه ای روی یک مقطعِ چهارگوش کاور شود ابعاد پایه ی کلاهک کلبه ای را به میزان نیم سانت از هر طرف بزرگتر در نظر می گیریم که به راحتی کلاهک کلبه ای بر روی مقطعِ مورد نظر کاور شود.

همچنین با افزایش ضخامت آلیاژ به‌کار رفته قابلیت استفاده از کلاهک ژاپنی کلبه ای دودکش در انتهای تهویه هوای دودکش موتورخانه، کارگاه و مجموعه صنعتی نیز وجود دارد. به‌طور معمول به رنگ مشکلی تولید شده ولی قابلیت تولید در رنگ دلخواه مشتری نیز وجود دارد. این کلاهک ها با ضخامت های متفاوت و از مدل های ورق روغنی و گالوانیزه طراحی و ساخته می شود. اما معمولاً از ورق یک میل روغنی با پوشش رنگ کوره ای الکتروستاتیک متناسب با سلیقه مشتری آماده می شود. با این حال هیچ مانعی از جانب ضخامت ورق و یا ابعاد وجود نخواهد داشت و این کلاهک بر اساس در خواست مشتری تولید و ارائه می شود.

انواع سیستم تهویه مطبوع هوا ایر کاندیشن ، دستگاه هواساز، داکت اسپیلت، فریشر، هوای تازه ساختمان ، فن کویل ،… کلاهک های دودکش طرح ژاپنی ، هود آشپزخانه های صنعتی و معمولی ، دریچه تنظیم هوا آهنی و آلومینیوم کلاهک کلبه ای و چوبی . کلاهک کلبه ای با انواع ورق از جمله روغنی، سیاه، گالوانیزه، رنگی و حتی استیل قابل ساخت می باشد. در صورت ساخت این محصول از جنس ورق روغنی یا سیاه حتماً باید بر روی سطوح داخلی و بیرونی کلاهک ژاپنی از پوشش ضدزنگ و رنگ کوره ای استفاده نمود تا در اثر سردوگرم شدنهای مداوم و نیز در برابر عوامل طبیعی دچار استهلاک زودرس نشود. ضخامت بدنه از نیم الی 2 میلی‌متر متغیر بوده و تعداد استاندارد پره‌های آن، 4 عدد است. از دیگر نام‌های کلاهک ژاپنی می‌توان به کلاهک چینی، کلبه‌ای و پره‌ای اشاره داشت.

  • به طور کلی از این مدل سقف ساختمانی در خروجی اگزوز موتورخانه ها و همچنین در انتهای کانال های تهویه سقف ساختمان ها استفاده می شود.
  • این کلاهک عموماً در دهانه ی خروجیِ دودکش موتورخانه ها و همچنین در نقطه ی انتهاییِ لوله های…
  • نوع و کیفیت رنگ کلاهک کلبه ای از جنس الکتروستاتیک است که پس از پاشیده شدن در کوره پخته می گردد.برای تناسب بیشترِ ساختارِ کلاهک کلبه ای چندوجهی ،می توان از کدرنگ های متنوع استفاده نمود.
  • اگر قرار باشد کلاهک ژاپنی روی سطح صافی بنشیند برای سهولت و استحکام نصب،در نقطه ی پایینی کلاهک کلبه ای بصورت دور تا دور یک لبه ی ۳ سانتی تعبیه می شود که با ایجاد محل سوراخ در چند نقطه از این لبه ی محیطی، کلاهک را در محل مورد نظر تثبیت می کنیم.