فیلم ترسناک نفس نکش تماشا-آل اسکیپ

فیلم نفس نکش ۲ در قیاس با اغلب فیلم‌های اسلشر معمولی لحظات خونین و وحشتناک کم‌تری دارد، اما این سکانس‌ها در فیلم سایگس آنقدر پیچیده و عجیب هستند که مانند یک زخم چرکین در ذهن باقی می‌مانند. این افراد ماجراجو می‌خواهند از خانه فردی سرقت کنند که گذشته‌ای بسیار جالب توجه دارد. کهنه سرباز آمریکایی که ثروت بسیار زیادی دارد، خانه فردی است که این افراد قصد سرقت از آن را دارند. نکته جالب درباره این کهنه سرباز آمریکایی داستان، نابینا بودن او است. نکته جالب توجه درباره این فیلم، عدم پیش رفتن داستان بر اساس برنامه ریزی راکی و دوستانش است.

برای بهره مندی از تمامی محتوای سایت لطفا فیلترشکن خود را خاموش نمایید.

نظرات

تمامی حقوق مطالب و قالب برای مووی لند محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می فیلم ترسناک باشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به زرفیلم می باشید. وبسایت همتا مووی در ستاد ساماندهی پایگاه‌های کل کشور ثبت می‌باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می‌کند. شخصیت اول فیلم استفن لنگ است که به خوبی از عهده نقش خوب در آمده است؛ بازیگری که تا به امروز کمتر حضور اینچنین تاثیرگذاری را از او در سالهای اخیر شاهد بوده ایم. با نسخه ای جدید ، شروعی دوباره جهت ارائه نسخه های بدون سانسور و اورجینال فیلم ها و سریال ها ، در سرورهای خارج از ایران کرده ایم.

  • از طرفی دیگر منتقدین بر این باورند بسیاری از موارد مورد نیاز برای یک فیلم برتر رعایت نشده است.
  • این فیلم ماجرای داستان یک دختر جوان را روایت می‌کند که نام او راکی است.
  • با این اوصاف فیلم نفس نکش ۲ همچنان سرگرم‌کننده است و همچنان می‌توان پایِ قصه‌ی یک پیرمردِ نابینای ناشناسِ قاتلِ بی‌رحم نشست و خون و خون‌ریزی‌های داخل فیلم را با هیجان دنبال کرد.
  • پیرمردِ کهنه‌سربازی که در مناطق پایین‌شهر و خالی از سکنه‌ی دیترویت به تنهایی زندگی می‌کند و به تازگی به خاطر کشته شدن دخترش در تصادف، یک دیه‌ی تپل از خانواده‌ی پولدار راننده گرفته است.

فیلم ترسناک «چراغ‌های خاموش» که چیزی بیشتر از یک ناامیدی نبود، اما خوشبختانه ماجرای «نفس نکش» فرق می‌کند. کسی در سال ۲۰۱۳ افتخار بازسازی کلاسیک «مردگان شرور» سم ریمی را به بدترین شکل ممکن داشت. یا حداقل این موضوع تا قبل از پایان‌بندی فیلم حقیقت دارد.

دانلود دوبله فارسی فیلم نفس نکش Don’t Breathe 2016

فیلم ترسناک نفس نکش تماشا-آل اسکیپ این فیلم با داستان جذاب خود می‌تواند به میزان بسیار زیادی توجه شما را تا انتهای فیلم به خود جلب کند. پس از قرار گرفتن این فیلم در گیشه سینماهای معروف، منتقدین بسیار زیادی شروع به نقد این فیلم معروف کردند. همانند سایر فیلم‌های پرطرفدار، نظرات مثبت و منفی بسیار زیادی برای این فیلم وجود دارد. بسیاری از کارشناسان بر این باورند سادگی فیلم، داستان و درعین حال پوشش تمامی نکات جذاب و ترسناک یک فیلم در ژانر ترسناک کلاسیک از ویژگی‌های اصلی این فیلم است که به نوبه خود باعث شد فیلم نفس نکش با نمره میانگین ۷.۱ به عنوان یکی از برترین فیلم‌های ترسناک به دست آورد. وجود بازیگران تاثیرگذار در این فیلم باعث شد تا این محصول بیش از پیش دیده شود. استیون لانگ یکی از چهره‌های معروف فیلم‌های سینمایی هالیوود با ایفای نقش در این تیم، تاثیر بسیار زیادی در بهتر دیده شدن فیلم کرد.

سه دزد به امید اینکه با ثروت هنگفتی فرار کنند، وارد خانه مرد نابینایی می شوند که آنقدرها هم که به نظر می رسد درمانده نیست. هدف فیلم « نفس نکش » نه پرداخت داستانی و نتیجه گیری منطقی از آن، بلکه ایجاد وهم و ترس در مخاطب برای مدت تقریبا 90 دقیقه می باشد که بهترین شکل ممکن از پس انجام آن برآمده و امکان ندارد اجازه دهد آب خوش از گلوی مخاطب پائین برود. در یکی از این سرقت ها برای دزدی به خانه مرد ثروتمند نابینایی می روند ولی اتفاقات جور دیگری رقم می خورد. در این میان، به سختی می‌توان نظرتان درباره‌ی دزدان تغییر نکند و برای زنده ماندنشان دعا‌ دعا نکنید.

دانلود قسمت 9 نهم سریال پوست شیر (فصل دوم قسمت