لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو

هدف اصلی این بازی این است که شما باید کشتی‌هایی که در آن‌ها گنج وجود دارد، پیدا کنید. این اتاق همان طور که گفته شد پر از معماهای سخت و دشوار است که کمتر کسی می‌تواند در مدت‌زمان تعیین‌شده از این اتاق با دست پر خارج شود. به همین دلیل زمان تعیین‌شده برای این بازی از یک ساعت به یک ساعت‌ونیم افزایش پیدا کرده است. طراح بازی اتاق فرار یک داشنجوی ژاپنی به اسم تاکائو کاتو بود. ایده ساخت اتاق فرار زمانی به ذهن این دانشجو رسید که دوستش را در حال بازی‌کردن نسخه مجازی این بازی دید. وقتی بازی شروع می‌شود، تیم شما باید برای پیداکردن سرنخ‌ها، اتاق را زیرورو کند.

بازیهای اتاق فرار ترسناک و معمایی را از کجا شروع کنم؟

خلاصه اگر روحیه ماجراجویی دارید و دوست دارید لحظات مهیج و در عین حال ترسناکی را تجربه کنید، اصلاً این قبیل ایکیپ روم ها را از دست ندهید. این اتاق های فرار می توانند حس و حال فیلم‌ های ترسناکی که قبلاً دیده اید را مقابل چشمتان تداعی کنند و شرایطی را فراهم می کنند تا خودتان این سناریو وحشتناک را بازی کنید. برای رزرو آنلاین اسکیپ روم های مجموعه وست روم فقط کافیه به صفحه بازی مورد نظر برید و با چند کلیک ساده سانس مورد نظرتون رو رزرو کنید.

کافیست هم تیمی‌های خود را جمع کرده و خاطره‌انگیزترین بازی عمرتان را با یکدیگر رقم بزنید. الان دیگه تعداد اتاق های فرار ترسناک انقدر زیاد شده بقیه ژانرهای اسکیپ روم توش گمه و باید بگردی ببینی کجا اسکیپ روم هیجانی معمایی داره، دقیقا برعکس سال 97 که اتاق فرار معمایی پر بود. در اتاق فرار ترسناک، نور، صدا یا بازیگران معمولاً سعی می‌کنند شما را به مسیر درست هدایت کنند. به عنوان مثال، اگر اتاق به جز چند مکان با نور مناسب، تاریک می باشد، باید بر روی قسمت‌های روشن‌تر تمرکز اصلی شما باشد.

۱۴_اتاق فرار پلاک ۱۶

موشک‌های هسته‌ای کوبا و آمریکا آماده شلیک‌اند، شما و تیمتان به اتاق جنگ راه پیدا کرده‌اید و سربازهای دشمن در حال تلاش برای ورود به اتاق‌اند. در هر صورت جان خود را از دست می‌دهید؛ فقط باید برای جلوگیری از نابودی دنیا تلاش کنید. برای اطلاعت بیشتر از مجموعه اسکیپ کیوب و سوالات متداول می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. داستان این بازی به این گونه است که شما به‌عنوان سارقان الماس وارد یک بانک فوق امنیتی می‌شوید. زمانی که شما وارد آسانسور می‌شود تا به طبقه انتخاب‌شده برسید، آسانسور با مشکل فنی مواجه می‌شود و شما باید مشکل آن را حل کنید.

لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو

دکور این مجموعه شبیه به محیط جنگل‌های آمازون ساخته شده و افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در بهترین اتاق فرار تهران آن شرکت کنند. این مجموعه در محدوده میدان فاطمی واقع شده است و در آن یک اتاق فرار وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. مجمومه تونل اسکیپ با طراحی فوق‌العاده در محدوده پونک واقع شده است. این اتاق فرار داستان جالبی دارد و به گذشته و آینده مربوط است. شما با رفتن به اتاق فرار اوراکل با چالش‌های متنوعی روبه‌رو خواهید شد.

  • اتاق فرار کینه جن در مورد زوجی است که با یک جن توافق میکنند تا در ازای یک گنج، فرزند خود را قربانی کنند.
  • طراحی و اجرای این بازی در دی‌ماه 1398 بدست تیم اسکیپ روم دات آی آر انجام شد.
  • علی الخصوص در مواقعی که چراغ ها خاموش می شوند از قوانین اسکیپ روم ترسناک است که در سر جای خود ثابت بمانید و حتی یک قدم هم جا به جا نشوید.
  • هریورماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است.

تیم‌ها برای شرکت در این بازی باید حداقل ۲ و حداکثر ۴ نفر باشند. محدودیت زمانی در این مجموعه مانند سایر اتاق فرارهای تهران ۶۰ دقیقه بوده و حداقل سن برای ورود به محیط بازی ۱۲ سال است. مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر بزرگ‌ترین مجموعه اتاق فرار در سطح ایران است و در چهار شهر تهران، کرج، اصفهان و اهواز فعالیت می‌کند. این مجموعه هفت اتاق فرار ویژه، ۶ بازی کلاسیک (سه بازی به‌طور موقت تعطیل هستند)، سه بازی محیطی، سه اتاق فرار آنلاین و یک اسکیپ باکس است.

شما و گروهی که دارید، همگی از سارق‌های سابقه‌دار هستید و حالا می‌خواهید موجودی یکی از معتبرترین بانک‌های خاورمیانه را سرقت کنید که شامل شمش طلا، دلار و یورو است. شما و گروهتان در مجموع فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی مخفی شده این بانک را پیدا کنید و آن را با خود ببرید. بازی به دو بخش تقسیم می‌شود، یک قسمت 15 دقیقه‌ای و یک قسمت 45 دقیقه‌ای که شرح روند آن را در ادامه آورده‌ایم. در واقعا اتفاقی که توی اتاق فرار ترسناک برای ما میفته اینه که هیجان و گلوکز با کاهش افسردگی کمک می‌کنه. در هیچ کجای دنیا بابت برد در بازی اتاق فرار جایزه ای تعلق نمیگیرد و هدف 1 ساعت لذت بردن از مسیر معمایی بازی است و تجربه پیروزی است.