صرافی کوکوین چیست؟ آموزش کامل کار با صرافی Kucoin ارز اکس

بازارهای با علامت 10x نیز در معاملات حاشیه صرافی کوکوین موجود هستند. کاربران صرافی کوکوین بخشی از سود مبادله روزانه را با سهیم شدن در KCS به دست می‌آورند. به‌عنوان مثال، اگر شما 10 هزار KSC داشته باشید و صرافی 20 BTC دریافت کند، شما نیز صاحب یک 0.1 شما صاحب 0.001 BTC خواهید شد.

  • ارز کوکوین از سیستم مالی چند لایه و پیشرفته بهره می برد و در صورت بروز حوادث سخت افزاری مشکلی پیش نیامده و سیستم ثبات خود را حفظ خواهد کرد.
  • از طرف دیگر در این صرافی موجودی حساب معاملاتی با حساب صرافی جدا بوده و برای انجام معامله باید حساب معاملاتی خود را با حسابی که آن را شارژ کرده اند ، شارژ کنند.
  • همان طور که می‌دانید بخش اسپات به عنوان پرکاربردترین بستر معاملاتی در هر صرافی از جمله کوکوین به شمار می‌رود.
  • صرافی KuCoin از یک پشتیبانی قدرتمند 24 ساعته برخوردار است که در صورت بروز هر مشکلی طی چند ساعت به کاربران کمک می‌کند مشکل خود را مرتفع کنند.
  • خب همانطور که می‌بینید انتقال وجه به حساب صرافی کوکوین انجام شده است.
مورد دیگر برای بالا بردن امنیت حساب کاربری در صرافی Kucoin تنظیم Login Safety Phrase می باشد. با تنظیم آن هر گاه ایمیلی از سوی صرافی کوکوین دریافت کنید عبارت خاصی که قبلا تعریف شده نشان داده می شود. جهت بالا بردن امنیت حساب کاربری روی Account Security کلیک کنید. پس از پر کردن فیلد اول توسط ایمیل، در فیلد دوم کد تاییدی که از طرف وب سایت به صندوق ایمیل کاربر فرستاده میشود باید تایپ نمود. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از exchange کوکوین دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. منوهای مختلفی در صفحه خانه کوکوین وجود دارد که می توان از طریق آنها به امکانات وب سایت دسترسی پیدا کرد.

  • کاربران معمولاً از این سفارش برای ثبت سریع معاملات خود استفاده می‌کنند.
  • با استفاده از این بخش می توانید با قیمت انتخاب شده خودتان اقدام به خرید و فروش کنید.
  • سایت مربوط به صرافی کوکوین برای ایجاد امنیت و محافظت از اطلاعات شخصی حساب‌های کاربری از پروتکل رمز گذاری شده بهره می‌گیرد.
  • ساده ترین راه برای تأمین اعتبار حساب KuCoin و شروع تجارت آلت کوین با انتقال بیت کوین ، Ethereum یا USDT است.

صرافی کوکوین چیست؟ آموزش کامل کار با صرافی Kucoin ارز اکس سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ‌گوی سؤالات شما عزیزان باشیم. در ضمن، چنانچه با صرافی کوکوین کار کرده‌اید، حتماً در کامنت‌ها، نظرات خود را درباره این موضوع با ما در میان بگذارید. در طول این مدت سفارش شما در بخش Open Orders قابل مشاهده است. پس از اتمام سفارش، به بخش Order History و Trade History منتقل می‌شود.

امنیت صرافی کوکوین چگونه است؟

ربات معامله‌گر فیوچرز کوکوین، ترکیبی از معاملات اهرمی و شبکه‌ای است که می‌تواند سودهای شبکه‌ای خوبی را برای کاربران، هنگام شورت و لانگ کردن به ارمغان آورد. این بخش از ربات کوکوین تا مدتی پیش تنها قادر به پردازش معاملات Short بود، اما اکنون برای معاملات Long نیز در دسترس است. این ربات معامله‌گر، سرمایه کاربران را به چندین شبکه تقسیم می‌کند و همچنان خرید در کف و فروش در سقف را ادامه می‌دهد. با اینکه ربات‌های خرید و فروش ارز دیجیتال دیگری نیز در بازار وجود دارد، ربات معاملاتی کوکوین اما، دائما به روزرسانی و بهینه‌سازی می‌شود.

  • نمی‌توان این فاکتور را به‌تنهایی معیار قرار داد اما از طرف دیگر نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن گذشت.
  • کوکوین علاوه بر ارائه یک پلتفرم استاندارد و رابط کاربری ساده، فرصت معاملات مارجین، فیوچرز و همتا به همتا را برای کاربران ایجاد کرده است.
  • به عنوان مثال می‌توانید اتریوم ، ترون ، ایاس و Algorand را واریز کنید.
  • دو پلتفرم KuCoin و OKE، از جمله پلتفرم هایی است که با یکدیگر رقابت زیادی دارند اما از آنجایی که معاملات ارز دیجیتال کوکوین افزایش یافته، پلتفرم کوکوین توانسته است نسبت به دیگر رقبای خود پیشی بگیرد.

برای انجام معامله فیوچرز مجدد به صفحه معاملات فیوچرز مراجعه کنید. در قسمت Overview می‌توانید موجودی همه حساب‌های خود را مشاهده کنید. با انتخاب این گزینه هنگام برداشت، صرافی از شما کدی که اینجا وارد می‌کنید را درخواست میکند. از این پس در ایمیل‌های ارسالی از طرف کوکوین عبارت شما در آن مشاهده خواهد شد. در این صفحه شما باید ابتدا یکی از برنامه‌های Authenticator (برای کاربران iOS) یا Google Authentication را برای کاربران Android دانلود کنید و سپس از طریق بارکدخوان اپلیکیشن، QR کد سایت را اسکن کنید.

بدون نیاز به احراز هویت