شیشه ساختمان 09127069604 دریای نور

شیشه ساختمان 09127069604 دریای نور وقتی صحبت از قیمت شیشه به میان می آید شما اول باید ببینید چه شیشه ای مد نظرتان است. آیا به دنبال قیمت شیشه سکوریت مات هستید؟ می خواهید قیمت شیشه سکوریت را بدانید؟ یا اصلا به دنبال قیمت شیشه های رنگی برای دکوراسیون اداره خود میگردید. پس از مشخص شدن این موضوع شما تازه می توانید با دقت بیشتر به دنبال قیمت شیشه بگردید. قیمت شیشه چه شیشه تک جداره باشد چه سکوریت یا ساده همیشه در حال نوسان است. پس شما برای اطلاع از قیمت باید از طریق سایت یا شرکتی اقدام کنید که قیمت امروز را به شما بگوید. آن چه که در این مطلب از ساختمانچی به بیان آن پرداختیم، معرفی انواع شیشه ساختمانی و قیمت آن ها می باشد.

امروزه از انواع پارتیشن های شیشه ای جهت ایجاد امنیت و تفکیک بخش های مختلف شرکت یا دفتر کار استفاده می‌شود. شیشه بهترین راه برای به نمایش گذاشتن فضای داخلی محل کار شما می‌باشد و بدون اینکه مانع دید شما بشود نمایی شفاف ارائه می دهد. با توجه به طراحی محل کار و منزل خود، می توانید از انواع شیشه با طرح ها و رنگ های مختلف در طراحی پارتیشن ها استفاده نمایید و آنها را کاملا سفارشی سازی نمایید. شیشه سکوریت (یا شیشه میرال) در مکان ها و فضاهایی که استحکام، مقاومت و ایمنی مد نظر طراحان و معماران باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا شیشه های سکوریت در مقایسه با شیشه خام، در مقابل شکستگی و گرما مقاومت بیشتری دارد و مقاومت مکانیکی آن 5 برابر بیشتر از شیشه های خام است.

می خواهید قیمت شیشه سکوریت را بدانید؟

استفاده از نماهای شیشه ای علاوه بر زیبائی امکان استفاده از حداکثر روشنایی روز را فراهم می نماید. همچنین استفاده از شیشه های ۲ یا ۳ جداره یک لایه عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب را ایجاد میکند. نرده شیشه ای یکی از زیبا ترین شیک ترین و درعین حال ساده ترین مدل های نرده های ساختمانی برای راه پله ها و بالکن هاست.

درز بین قاب و شیشه باید 2 تا 3 میلیمتر بوده و قبل از کارگذاردن شیشه باید رنگ آستر قاب خشک زیماکو شده باشد. به شیشه معمولی حاصل می‌شود و در دستگاه‌های طیف‌نمایی و طیف‌نگاری IR مورد استفاده قرار می‌گیرند. شیشه طلقی ساختمان به دو روش استفاده از طلق‌های PVB (پلی وینیل بوتیرال) و رزینی تهیه می‌شود.

  • شیشه‌های جام باید صاف، بی‌رنگ، بدون حباب، بی‌موج و سخت باشد و ضخامت آنها در تمام سطوح یکنواخت باشد.
  • برای ساخت این دیوار شیشه ای می توان از انواع شیشه ها نظیر سکوریت، لاکوبلو شیشه سند بلاست شده استفاده کرد.
  • آجرهای شیشه‌ای مزایای بسیار و کاربردهای خاص نسبت به آجرهای سنتی دارا می‌باشند و به همین دلیل بازار جهانی بسیار خوبی را به دست آورده و روز به روز مصرف آن بیشتر می‌شود.
  • این شیشه‌ها در صورت شکستن به ذرات ریز و مکعب شکل تقسیم می‌شوند که آسیب‌رسان نیستند.

شرکت ها و سازمان ها، از شیشه های سند بلاست برای ایجاد طرح لوگو، برند و یا شعار تجاری بر روی شیشه استفاده می کنند که هم سبب مات شدن شیشه می شود و هم لوگو و یا برند به وضوح نمایش داده می شود. یکی از استفاده های که در کاربرد ها در طراحی معماری در شیشه های رنگی بوده. که از هزاران سال در نمای ساختمان های مشهور به کار می رفت و امرزوه در ایران نیز در اکثر بناهای تاریخی شاهد آن هستیم.

شیشه دوجداره

ویژگی اصلی این شیشه مقاومت بسیار بالای آن در برابر نفوذ سر و صدا و همچنین حرارات می باشد. به عبارت دیگر، شیشه های دوجداره عایق مناسب صوتی و حرارتی هستند. نرده شیشه ای هم از نظر ایمنی و هم از نظر ظاهری بسیار کارآمد بوده و در ایجاد فضایی شیک و مدرن در ساختمان بسیار مناسب است. کیفیت و قیمت شیشه ساختمانی در سازوکار واقعا حرف نداره علاوه بر اونکه برخورد خیلی خوبی هم با مشتری دارن.

برش تنها بعد از روند خنک کنندگی شیشه، در اندازه دلخواه انجام می‌شود. برای پنجره‌های باکیفیت، درب های شیشه‌ای و پانل‌های ساختمانی کاربرد دارد. از طریق این قابلیت، امکان مشاهده بیرون ساختمان و درون ساختمان فراهم می شود.

قابلیت بازیافت انواع شیشه های ساختمانی

محاسبه وزن شیشه به صورت دقیق کار ساده ای نیست اما به صورت تقریبی می توان با توجه به ابعاد شیشه، نوع و ضخامت آن، وزن تقریبی آن را محاسبه کرد. قیمت کل هر یک از جانپناه های شیشه را در صفحه قیمت نرده شیشه ای مشاهده نمایید. همچنین برای رنگی کردن شیشه های لمینت میتوان از طلق مابین رنگی استفاده کرد و در این مدل شیشه ها بی رنگ باقی می‌مانند.

طرح و رنگ مختلف این نوع از شیشه باعث شده تا کاربردهای آن مختلف و گوناگون باشد. برخلاف شیشه های سند بلاست که در روی سطوح آن ممکن است فضاهای خالی وجود داشته باشد این نوع شیشه به صورت یکدست و یکنواخت مات شده و هیچگونه فضای خالی و شفافی بر روی آن دیده نمی شود. گروه دوم شیشه رنگی های ترنسپرنت که نور را از خود عبور می دهند. استفاده از شیشه ها در کنار فضاهایی مانند حمام، استخر، آب نما، و جکوزی که با آب آمیخته است علاوه بر متمایز کردن طرح باعث ایجاد فضای رویایی در معماری می شود. استفاده از شیشه در کنار حمام بسیار رایج است مخصوصا اگر فضای کوچکی داشته باشند. در مقایسه با سایر پارتیشن ها نیز هزینه کمتر و سرعت اجرای بالاتری دارد.

شیشه رنگی با توجه به کاربرد و تنوعی که داشته استفاده های زیادی داشته است. در طراحی می توان از آن ها استفاد کرد تا با تلفیق از نور های طبیعی و مصنوعی در کنار هم می توان از در بازه های زمانی مختلف . در حال حاضر شیشه های لاکوبل رنگی به خاطر دارا بودن گستره رنگی بالا کاربردی ترین ماده در طراحی فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان هستند.

سوراخ کردن و سنگ زدن شیشه ساختمانی