خرید و قیمت قفسه کتاب و کتابخانه چوبی مدل استند از غرفه اُدون چوب باسلام

شما عزیزان چه در حال دیزاین یک اتاق کوچک یا ساختن یک خانه سفارشی باشید، زد دیزاین بهترین، سریعترین و مقرون به صرفه ترین راه برای یافتن ایده ها و طراحی های خاص برای تکمیل پروژه تان می باشد. از آن جا که هدف مدیران مجموعه زد دیزاین، طراحی و ساخت ایده های جدید و نو می باشد ؛ جای محصول پرطرفداری چون کتابخانه و شلف های مدرن بسیار خالی بود . از این رو با استفاده از بهترین اسلب های طبیعی نظیر چوب گردو، راش، روس، سنجد، توت، توسکا و بسیاری از چوب های با کیفیت دیگر، چندین مدل کتابخانه روستیک طراحی و به تولید رسانده ایم .

یکی از ملزومات زندگی افراد کتابخوان، کتابخانه، شلف و قفسه‌های دیواری است. کتابخانه‌های قدیمی، شامل یک فضای چهارگوش با طبقه‌های متعدد بودند؛ اما امروزه با روی کار آمدن انواع طرح‌های مختلف و دکوراسیون متنوع خانه، می‌توانید کتابخانه و شلف و قفسه‌های دیواری با شکل و شمایل مختلف را خریداری کنید. قیمت کتابخانه با توجه به جنس آن، تعداد طبقات و ارتفاع متفاوت خواهد بود. برای خرید کتابخانه باید فضای خانه و بودجه خود را مد نظر قرار دهید و برای خرید اقدام نمائید. نمی خواهید هزینه کنید و دنبال خرید کتابخانه ارزان قیمت می گردید ؟ خرید یک قفسه کتاب دست دوم از دیوار یا شیپور، می تواند راه حل خوبی برای افرادی باشد که می خواهند هزینه کمی بپردازند.

آنچه که مسلم است مهمترین ویژگی قفسه کتاب چوبی ظاهر آن است که می بایست کاملا شیک با ظرافت ساخته شده باشد. البته شما برای خرید قفسه کتاب چوبی می توانید تعداد آن را مشخص کرده و با توجه به نیازتان فرم مشخصی از قفسه خرید کتابخانه را تهیه کنید. قفسه های مختلفی وجود دارد که بسیاری از آنها قابل مونتاژ و قابل افزایش هستند.

کتابخانه مدل P 10

کتابخانه ها وسایلی بسیار کارآمد برای انواع ادارت و منازل می باشد که علاوه بر کارایی با نمای ساده، جلوه ای شیک و منظم به محیط شما خواهد داد. انتخاب کتابخانه بعد از بررسی جوانب کاملا امری سلیقه ای است و شما میتوانید از میان کتابخانه هایی که در ادامه توسط تیم دکوراسیون یام مورد بررسی قرار گرفته است یکی را برای خود انتخاب نمایید. ضمنا در این ویدیو به لاتین صحبت میکنند که اهمیتی ندارد چون هدف ما این است شما صرفا تصاویر را ببینید. تمامی محصولات موجود در سایت آف دکور شرکتی بوده و دارای ضمانت نامه معتبر می باشند.

کتابخانه مدل درختی

در صورت اتمام موجودی کتابخانه و سایر محصولات چوبی، حداکثر زمان تحویل 10 روز کاری خواهد بود. فراموش نکنید که کلیه محصولات بلج با تضمین سلامت به شما مشتریان عزیز عرضه می‌شود. شما عزیزان می‌توانید انواع محصولات دکوراسیون خانگی مانند کتابخانه دیواری ارزان یا کمد لباس ریلی را که همه آن‌ها در گروه تولیدی بلج ساخته می‌شوند، فقط با چند کلیک خریداری کنید. انواع کتابخانه در طرح ها، مدل ها و جنس های متنوع و گوناگون برای دوستداران کتاب و دکوراسیون های جذاب، در لیست زیر موجود است. براساس سلیقه و بودجه ی مورد نظر، می توانید با همه نوع قیمتی بهترین کتابخانه را از میان مدل های زیر انتخاب کنید.

خرید و قیمت قفسه کتاب و کتابخانه چوبی مدل استند از غرفه اُدون چوب باسلام به طور کلی این اسباب، معمولا بدون درب هستند پس اگر در مورد کتاب هایتان حساسیتی ندارید و در بود و نبودتان اجازه دسترسی به آن ها را به دیگران می‌دهید، بهتر است از قفسه های باز استفاده کنید. اما اگر دارای کتاب هایی هستید که خصوصی است می توانید از نوع درب دار آن که قفل هم می‌شوند استفاده کنید. قفسه های کتاب دیواری نیز برای فضاهای کوچک مثل آپارتمان ها و خانه هایی که فضای کمی دارند طراحی و ساخته شده اند که هم از لحاظ بصری بسیار شیک و زیبا بوده و هم امکان استفاده حداکثری از فضای اتاق را به شما می‌دهد.

  • گاهی اوقات قصد از خرید یک کتابخانه مناسب فقط قرار دادن کتاب ها نمیباشد و ما میخواهیم از آن به عنوان ویترین به علاوه کتابخانه استفاده کنیم.
  • اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.
  • به طور معمول قفسه ی کوتاه تر و عرض بیشتر می تواند ظاهری با وقار تر را برای محیط کاری فرد به وجود آورد.
  • استفاده از کتابخانه علاوه بر سازماندهی کتاب ها، به ما کمک می کند در صورت نیاز، کتاب مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کرده و بخوانیم.
  • وجه تمایز این کار باز شدن درب محصول به سمت بالا بوده و قسمتی از درب آن به صورت شیشه ای طراحی شده است.
برای خرید کتابخانه و شلف و قفسه‌های دیواری در دیوار می‌توانید اقدام کنید، نمونه‌های مختلفی از این محصولات وجود دارند که می‌توانند با طراحی داخلی خانه شما همخوانی داشته باشند. بنابراین محدودیتی در انتخاب محصول مناسب و در خور خانه خود نخواهید داشت. هر کتابخانه‌ای نیازمند تعدادی قفسه برای نگهداری کتاب یا برخی تزئینات هنری زیباست و به همین دلیل نیز انواع کتابخانه شامل کتابخانه دیواری و کتابخانه ایستاده شکل گرفتند. اگر تعداد کتاب‌های شما زیاد است، یکی از بهترین انواع کتابخانه یا انواع شلف می‌تواند نوع ایستاده باشد.

کتابخانه مدل L008

اما مدل های کتابخانه دیواری ساده طرفداران زیادی دارد شاید به خاطر توجه دادن به کتاب ها و اینکه خیلی از ما سادگی را بهترین نوع زیبایی می دانیم، این مدل از کتابخانه های دیواری یعنی مدل ساده محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر کتابخانه دیواری ساده باشد می توان با استفاده از انواع تابلو ها و وسایلی که برای تزیینات استفاده می شود آن را به یک کتابخانه دیواری شیک تبدیل کرد. مدل های مختلفی که وجود دارد را با کمی سلیقه می توان به آن اضافه کرد. به عنوان مثال با برچسب های رنگی می توان طرح رنگی که می خواهید در کتابخانه دیواری خود ایجاد کنید و آن را از یک حالت ساده کتابخانه دیواری مدرن و جذاب تبدیل کنید که چشم هر بیننده ای را نوازش دهد نظرات را به خود جلب کند.