خرید بک لینک و تاثیر آن بر سئو چرا گوگل جریمه میکند؟-خرید بک لینک گلدلینک

خرید بک لینک و تاثیر آن بر سئو چرا گوگل جریمه میکند؟-خرید بک لینک گلدلینک تاثیر لینک های نوفالو کم هستند اما برای اینکه لینک سازی طبیعی جلوه دهد به سئوکاران به آن نیازمندند. لینک های نوفالو معمولا راحت تر از لینک های فالو در وب وجود دارد. این که بک لینک از کدام نوع باشد، به تنظیمات سایت مبدأ (یعنی همان سایتی که قرار است رپوتاژ شما را منتشر کند) بستگی دارد.

هرچه از سایت ­‌های معتبر و قوی به سایت شما لینک زده شود، سایت شما امتیاز مثبتی کسب می ­کند و تاثیر بسیار خوبی روی سایت شما خواهد داشت. در مقابل، اگر از سایت هایی که دارای محتوای بی کیفیت و اسپم هستند و لینک خروجی زیادی دارند، به سایت شما لینک زده شود، تاثیر بسیار منفی روی سایت شما خواهد داشت. لازم به ذکر است که همه پکیج های بک لینک سایت سئو طلوع که در این صفحه موجود هستند، بصورت دائمی و باکیفیت هستند که محتوای مورد نیاز این بک لینک ها توسط تیم تولید محتوای سئو طلوع انجام می­‌شود.

به طور کلی، اگر سایت و یا وبلاگی در هر صفحه‌ای از سایت خود، لینکی از سایت شما را درج نماید، اصطلاحاً می‌گوییم به شما بک لینک طبیعی و با خرید بک لینک کیفیت داده است. راه های بسیار خوبی وجود دارد که می توانید با جستجو در گوگل یا بینگ با این عبارات، سایت های بک لینک edu و gov را پیدا کنید. گوگل و سایر موتور های جستجو در دنیا، با در نظر گرفتن بک لینک ها به سایت ها رتبه می دهند .

در این سرویس می توانید تا 50 لینک را جهت بک لینک سازی مرحله دوم ارائه نمایید. دامنه هایی با پسوند EDU و gov مورد اعتمادترین پسوندها از نظر گوگل هستند. چرا که این دامنه ها مربوط به موسسات دولتی و همچنین موسسات آموزشی مانند دانشگاههاست.

در واقع کلمات کلیدی سایت، همان کلمات اصلی مورد بحث در صفحه‌ای هستند که قصد دارید برای آن لینک سازی کنید. یکی از تکنیک های ارزان ایجاد محتوا خصوصا در پروسه های لینک سازی (بدون توجه به جنبه کاربرمحور بودن و تنها از دید سئو)، استفاده از تکنیک اسپین می باشد. این تکنیک روش ها و فوت و فن مختلفی داشته و هر یک از همکاران در حوزه سئو از یکی از این متدها استفاده می نمایند. در تکنیک اسپین، محتواهایی که نسبتا مرتبط با موضوع سایت شما هستند به طور تصادفی و پراکنده از منابع مختلف و در قالب یک محتوای مستقل گردآوری و به نوعی بازنویسی ماشینی می شوند و یک محتوای جدید و یونیک سئو محور شکل می دهند. ایجاد محتوای اسپین شده و یونیک، یکی از تکنیک های قدرتمندیست که تیم سئوسل از این تکنیک ها نیز در پروسه های لینک سازی استفاده می نمایند. سایت های DoFollow زیادی برای ایجاد بک لینک های با کیفیت بالا در اینترنت وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که وب‌سایت‌های مرتبط و با DA بالا را برای دریافت نتایج بهتر انتخاب کنید.