باطری یو پی اس مرکز تخصصی باطری شارژی در ایران-مستر انرژی پلاس

از آنجا که مهر و موم شده اند، میتوان آنها را به صورت عمودی یا افقی نصب کرد، بنابراین برای استفاده در محفظه های باتری، سینی های قفسه بندی یا کابینت های خارجی مناسب است. علاوه بر این، آنها به هیچ گونه مراقبت مستقیم مانند پر کردن مرتب آب نیاز ندارند. مدت زمان کارکرد باتری اکثر منابع برق بی وقفه نسبتاً کوتاه است (فقط چند دقیقه). این روش با نام راه حل Break-Fix هم شناخته می شود و در واقع پر خطرترین روش در بین انواع دیگر، به شمار می رود. شما زمانی می توانید سراغ این روش بروید که از خرابی و نیازمند تعمیر بودن باطری مطمئن شده باشید.

باتری یو پی اس برای کرکره برقی

این امر باعث می شود که باتری یو پی اس بتواند مقدار ثابتی از جریان را برای مدت طولانی فراهم کند. خوشبختانه امروزه تکنولوژی به قدری پیش رفت کرده است که ما دیگر نیازی نیست برای خرید محصولی به خیابان ها رفته و وقت و هزینه خود را صرف چنین https://mrenergyplus.com/ موضوعاتی کنیم. با کمی گشت و گذار و اینترنت نیز می توان مراکز و نمایندگی های هر آن چه می خواهیم را بیابیم و سفارش خود را ثبت کنیم.

دانستن اینکه همه چیز انجام شده است، به شما کمک می کند تا در برابر عواقب قطع برق برای حفاظت از سیستم شرکت خود نگران نباشید. بهترین روش ها مستلزم اجرای یک سیستم نظارتی است که به سلامت هر باتری در یک رشته متصل می شود و آن را ردیابی می کند. موثرترین سیستم های نظارت باتری به طور مداوم تمام پارامترهای باتری را با استفاده از جریان آزمایش DC برای اطمینان از دقت اندازه گیری و تکرارپذیری ردیابی می کنند.

  • معمولا تمام باتری های تولید شده توسط برند های معتبر، دارای دستورالعمل و نکات مربوط به نگهداری و حمل هستند که رعایت آن ها باعث می شود استفاده از این باطری UPS برای مدت های طولانی تری امکان پذیر گردد.
  • در جریان قطعی طولانی مدت برق ، باتری دستگاه ها را با خیال راحت خاموش می کند.
  • به دلیل اینکه کارخانه صبا باتری در بخش دولتی است، تمام باتری های خود را با بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد.
  • یکی از مهم ترین وسیله ای که بعد از نصب آسانسور در مکان های مختلف مورد استفاده می باشد، داشتن یو پی اس است.
  • باتری یو پی اس خارجی معمولا قیمت بالاتری نسبت به برندهای ایرانی دارد.
پس یک برنامه ریزی درست می تواند از تمام اتفاقات مذکور و هرینه های ناشی از آن جلوگیری نماید. داشتن یک باتری یو پی اس خراب به این معنی نیست که تمام باطری ها خراب شده و شما باید کل رشته را تعویض کنید و متحمل هزینه های زیادی شوید. شما می توانید باتری معیوب را از رشته خارج کرده و یک باطری سالم با ظرفیت شارژ کامل شده را جایگزین آن کنید. البته بهتر است حتما حواستان به تست کل رشته باطری ها نیز باشد تا مطمئن شوید که فشار های ایجاد شده توسط باطری معیوب به آن ها آسیبی نزده باشد.

باتری یو پی اس VRLA رایج ترین نوع از باتری یو پی اس است که عمر مفیدی بین 5 تا 10 سال دارند. بهتر است محیطی را برای ماندگاری بهتر این باتری UPS در نظر بگیرید که شرایط خشک و قابل کنترل باشد، همچنین دمای آن نیز بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد در نظر گرفته شود. باتری یو پی اس خارجی معمولا قیمت بالاتری نسبت به برندهای ایرانی دارد. اما در بین برند های خارجی باتری UPS برندهای متفرقه ارزان قیمتی هم وجود دارد که از نظر کیفیت پایین تر از باتری های یو پی اس ایرانی قرار می گیرند. باتری های یو پی اس اسیدی خود دارای دو دسته لید اسید یا باتری های تر و باتری های سیلد اسید یا باتری های خشک هستند که همگی از نوع 12 ولت بوده و به عنوان مثال برای نصب در یک سیستم 24 ولتی باید دو باتری اسیدی را به صورت سری نصب کرد.

باتری یو پی اس 12 ولت 40 آمپر |MEGAMAX

باطری یو پی اس مرکز تخصصی باطری شارژی در ایران-مستر انرژی پلاس