طراحی دکوراسیون داخلی و ساخت ویلا در شمال

حتما دقت داشته باشید که پلهها جلوی نور را نگیرند، فضاهای اصلی را اشغال ننمایند و امکان دسترسی از پایین و بالای پله به قسمتهای مختلف به راحتی موجود باشد. یک دکوراسیون داخلی که بر اساس اصول اولیه طراحی شده است، احساس راحتی و آرامش اعضای خانواده را به دنبال دارد. هرچیزی که در یک ویلای مدرن مشاهده می کنید تنها جزو ضروریات و المان های اولیه از یک خانه هستند. طراحی نمای بیرونی و حیاط خانه را هم می توانید در تصاویر بالا ببینید. اهمیت طراحی ویلا مدرن جدای از به وجود آوردن یک سرپناه برای افراد ساکن در خانه، ایجاد یک مکان آرام بخش جهت زندگی می باشد. این منطقه در میان رشته کوه های البرز و دریای خزر قرار گرفته است و از لحاظ دسته بندی اقلیمی دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. اولین قدم در ساختن ویلا این است که یک نقشه مناسب برای اسکلت و فضا بندی ویلا تهیه نمایید.

دکوراسیون داخلی ویلا برای مثال اگر شما قصد تغییر نمای ساختمان خود در شمال کشور را داشته باشید، به دلیل رطوبت موجود در هوا نمی توانید از هر نوع سنگی استفاده کنید. در بازطراحی ویلای شمال، ممکن است تصمیم بگیرید علاوه بر داخل ویلا، تغییراتی روی نمای خارجی ساختمان و فضای سبز ایجاد کنید. شما میتوانید با مراجعه به سایت جاباما ویلای مناسب و مورد نظر خود را انتخاب کرده و از نطرات کاربران هم درباره آن مطلع شوید و سپس با اطمینان اقدام به رزرو اجاره ویلا استخردار در ماسال کنید. اما این ویلا هم قیمت با ویلای قبلی بوده و قیمت آن 26 میلیارد تومان میباشد. هیچ چیزی به جز اصول زیبایی شناسی بصری مانند: تعادل، ایستایی، توازن، تناسب، ترکیب رنگ های چشم نواز در آن نخواهید یافت. پلان ویلاهای دوبلکس دارای دو واحد فضای نشیمن است، در کنار هم یا روی هم قرار گرفته اند. البته به شرط ان که این کار نمای شما را بیهوده شلوغ نکند و کارآیی آن را تحت شعاع قرار ندهد.

بنابرین شما می توانید در هر منطقه ای سبک خاص و منحصر به فرد آن منطقه را مشاهده دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال کنید. در انتخاب صندلی ها و گلدان روی میز نیز تم سیاه و سفید اعمال شده است. ساخت ویلا بر روی پیلوت در این راستا، مانع از تجمع رطوبت در فضای داخلی ویلا می شود. ماسال شهری سرسبز در قسمت شمال غربی رشت در استان گیلان است که به دلیل سرسبزی و دستنخورده بودن طبیعت آن، آبوهوای دلپذیر، آبشارهای بلند و جنگلهای غرق در مه، مقصد بسیاری از افرادی است که از آلودگی و شلوغی شهر گریزانند. فضایی باشد که شلوغی های شهر را از یادمان ببرد این امر محقق نخواهد شد مگر با یک انتخاب ویلایی که تمام مواردی که گفتیم رعایت شده باشد و طراحی فضای داخلی آن اصولی پیش رفته باشد. در ویلایهای مدرن تر اساسا درب ورودی با پارکیتگ و باغ ویلا همرخوانی دارد که این امر نیز مزایا خود را دارد ولی ما پیشنهاد می کنیم برای زیباتر شدن از باغ سازی ها در پشت ویلا لذت ببرید.

طراحی داخلی ویلا باغ

این اتاق خواب ها در عین زیبایی بسیار جذاب هستند. طبیعت و زیبایی ایرانی در خانه حقیقی را در تهران می توان دید. در این سبک از طراحی نمی توان از هر رنگی استفاده کنید. ویلا یک مکان خصوصی برای لذت بردن از لحظات زندگی و گذراندن اوقات خوش است، بنابراین آن را با بهترین ایده ها طراحی نمائید تا سال ها از حضور در آن احساس لذت و شادی کنید. در وهله ی بعدی، با توجه به تغییرات مورد نظر کارفرما، نقشه ها یا پلان فاز 2 ویلا مدرن دوبلکس طراحی شده و حجم کلی کار برآورد می شود. اتاق نشیمن باید نزدیک در ورودی با حفظ محرمیت قرار گیرد. استفاده از رنگهای با وقار و مبلمانی تمیز و سنتی از ویژگیهای سبک کلاسیک در طراحی به شمار میرود.

طراحی ویلا دوبلکس کوچک

پلانهای ویلاهای دوبلکس با ظاهر بیرونی یک خانه تک خانواده طراحی شده اند و در عین حال دارای ورودیهای دوگانه هستند. از مواردی هستند که در طراحی خانه های چوبی در نظر گرفته می شوند. با سفارش طراحی ویلا لاکچری و اجرای آن، شما می توانید بر تمامی مراحل ساخت آن نظارت کرده و از کیفیت مصالح استفاده شده، نحوه ساخت، منطقه مورد علاقه خودتان برای ساخت ویلا اطمینان حاصل کنید. همیشه میتوانیم با افزودن جزئیات متفکرانه، عامل شگفتانگیز در طراحی داخلی ویلا را افزایش دهیم. استفاده از نیمچه ستون یا پایه ستون ها نیز به عنوان محل قرارگیری مجسمه ها، گلدان ها و یا به تنهایی به صورت یک المان منفرد تزئینی در فضای داخلی کلاسیک بسیار رایج است. تغییرات تدریجی که از آن به عنوان گذر هم یاد میشود در واقع فقط یک تغییر تدریجی و آرام آرام است.

طراحی داخلی ویلا های مدرن

امروزه زندگی شهری و آپارتمان نشینی، سر و صدا و آلودگی های ناشی از ازدیات جمعیت در شهرها باعث شده مردم بیش از پیش علاقه مند به داشتن ویلایی دنج، به دور از هیاهو باشند تا آنجا انرژی از دست رفته خود را باز بیابند. هم چنین می تواند در صورت آن که ویلایی از قبل طراحی و ساخته شده باشد، مناسب ترین فضای سبز و محوطه سازی را برای آن با توجه به خواسته مشتریان و فضای موحود طراحی و اجرا نماید. برای آنکه به ویلایتان شکل و شمایل مجلل و وزین بدهید، از کابینتهای چوبی تیره یا مشکی استفاده کنید و سپس آن را با لوستر یا سایر وسایل دکوری طلایی ترکیب کنید. منحصر به فرد انتخاب کنید. اما در جهت جنوب زیبایی خاص و منحصر به فردی به ویلا شما خواهد بخشید. در بخش نهایی به فضای داخلی اتاق کار می رسیم که دارای دکوراسیون داخلی منحصر به فردی است .

در این راه دو مورد از مهم ترین موارد کفپوش و راه پله دوبلکس است، انواع راه پله با متریال های مدرن از پله های چوبی گرفته تا پله های بتنی، شیشه ای و یا فلزی با مدل های مختلف، فضایی کاملا جدید و مدرن را در ویلای دوبلکس ایجاد می کند. طراحی متفاوت سقف ها با چوب, استفاده از چوب به عنوان کفپوش, استفاده از مبلمان چوبی و … به عنوان مثال همانطور که در بالا اشاره شد، متکی نبودن این سبک به تقارن این امکان را فراهم می کند تا گسترش بنا در هریک از جبهه های اصلی، زیبایی نمای ظاهری را با چالش رو برو نکند. اگر ویلای شما فضای پذیرایی بزرگی دارد، با توجه به سلیقه خود هر نوع پارچهای که علاقه دارید را برای رومبلی تهیه کنید و اگر فضای پذیرایی کوچکی دارید، از انتخاب پارچههای طرح دار و بهخصوص طرحهای شلوغ خودداری کنید.

طراحی ویلا شمال

همانطور که در مقاله های قبلی اشاره نمودیم، طراحی ویلا امروزه در 2 دسته ی اصلی طراحی ویلا کلاسیک و طراحی ویلا مدرن طبقه بندی می شود که ویلای دوبلکس می تواند شامل هر دو دسته باشد. طراحان، سبک خالص و ساده ای را برای این ویلا در نظر گرفتند. در این سبک نورگیری به ایجاد پنجره های بزرگ در جبهه جنوبی بنا محدود نمی شود. استفاده از عوامل پشتیبانی کننده در نمود مطلوب تر بنا همچون نورپردازی، رنگ و مصالح مناسب می تواند در درک مطلوبتر ترکیبات حجمی نمای ویلا موثر واقع شود. برخلاف یک آپارتمان، یک دوبلکس فرصتی عالی برای خلاقیت و معرفی عناصر دکور خانه است که به فضا ظاهری خیره کننده میدهد.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

در طبقه بالا نیز اتاق ها به صورت مستر هستند تا تمام امکانات رفاهی برای افراد در دسترس باشد و نیاز نباشد برای هر چیز کوچکی از پله ها پایین بروند. دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای گروه ساختمانی ناتک را مشاهده میکنید که در آن یک عمارت ویلایی وسط باغ طراحی و دیزاین داخلی شده است. این نوع دکوراسیون به ویژه برای خانه های ویلایی بسیار مناسب است. در طراحی ویلای مدرن توجه ویژه ای به بهره گیری از نور طبیعی می شود. در این مرحله با توجه با سبک معماری توافق شده با مشتری و نیاز ایشان وسایل منزل با نرم افزارهای ویژه به صورت ۳D چیدمان میشوند. ویلای فردوس با زیربنای ۳۹۰ متر­مربع در قطعه­ای جنگلی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع واقع شده است. استفاده از این رنگ در طراحی داخلی ساختمان ، بسیار جسورانه خواهد بود . برای انتخاب شایستهی سبک مناسب دکوراسیون داخلی ، دریافت مشاوره از متخصصین مجموعه را به شما پیشنهاد میکنیم چون با توجه به موقعیت ملک و نقشه ساختمان و روحیات افراد ساکن در محیط میتواند به صورت کلی در هر 2 سبک دکوراسیون مدرن و دکوراسیون کلاسیک لحاظ گردد .

در این فضاها با اسکای لایت سعی در ایجاد گردش هوا و نورگیری مناسب دارند. در این مقاله به بررسی دکوراسیون داخلی ویلا پرداختیم . انجام این کار اصلا سخت نیست فقط کافی است تا قبل از طراحی نما بافت و فرهنگ آن منطقه مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد و سپس نتیجه بررسی ها با کمی ذوق و هنر معمارانه ترکیب شود تا به نتیجه مطلوبی برسد. پس بهتر است به دنبال پوشش هایی با رنگ متناسب با لوازم داخلی و سبک طراحی داخلی ویلا باشید.

طبقه پایین معمولاً برای معاشرت استفاده میشود; زیرا همه قسمتهای مشترک مانند نشیمن، غذاخوری و آشپزخانه را در خود جای داده است; در حالی که طبقه بالا فضای خصوصی تری است که برای قرار دادن اتاق خوابها استفاده میشود. اگر ویلای شما در باغ قرار دارد، در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا باغ، باید علاوه بر فاکتورهای داخل ویلا، به جذاب بودن ورودی و باغی که ویلا در آن قرار گرفته نیز توجه کرد. این سبک منظم است و شلوغی در آن دیده نخواهد شد ،در طراحی این سبک شاهد فضایی گرم و شیک هستیم .ریشه های این سبک سنتی است به طوریکه انتخاب مبلمان از جنس چوب هستند و رنگ های قرمز ، قهوه ای ، طلایی و از این قبیل رنگ ها در آن بکار میرود . البته ممکن است در وهله اول این شلوغی زیباتر دیده شود و جالب تر باشد، اما در طولانی مدت، آرامش ذهنی شما به هم خواهد خورد.

طراحی داخلی ویلای دوبلکس مدرن

در اندازه این دریای بی کران در طراحی و ساخت ویلا دقت نمایید زیرا به شدت به سبک زندگی شما بستگی خواهد داشت. از طراحان با تجربه برای طراحی و ساخت ویلا استفاده کنید . در معماری داخلی ویلا مطالعه بر روی انواع سقف های شیبدار و کلیشه زدایی از تیپ های شناخته شده ای مثل “شله” و ترکیب آن با فضای داخلی و دیوارهای منحنی شکل داخل پروژه از چالش های این پروژه محسوب می شد که فضای های متنوع و پر از انقباض و انبساط را برای پروژه به ارمغان آورد. در عکس زیر اتاق بزرگی در طبقه اول این ویلا را می بینید که با درب های فرانسوی تزئین شده است.

طراحی داخلی ویلا شمال

در یک باغ ویلا کلاسیک، معمولا متریال غالب سنگ است. معمولا ویلا به بناهایی گفته میشود که از چهار طرف به فضای بیرونی نما داشته و وابسته به ساختمان دیگر نیست؛ همچنین معمولا در اطراف شهر و درطبیعت ساخته میشوند. ایده های زیادی در خصوص طراحی ویلا مدرن دوبلکس وجود دارد. در آپارتمان های شهری امکان پیاده کردن سلیقه و خواست های کارفرمایان بسیار اندک است اما در ویلا داستان متفاوت است. بنابراین آگاهی و تسلط معمار به مباحث انرژی در ساختمان بسیار مهم است. پنجره در سبک معماری مدرن در هر وجهی از ساختمان به کار می رود، اما با ابعاد مختلف. ویلاهای مدرن امروزه طرفداران بسیاری در اطراف شهر ها پیدا کرده است.در رابطه با طراحی نمای ساختمان برای ویلاها باید به شدت به جزییات توجه شود تا میزان لوکس بودن آن ساختمان بیشتر نمایش داده شود.

بهترین محل را باید برای آن انتخاب نمایید. رنگ طوسی در تناژ های متفاوت می تواند بهترین گزینه برای آشپزخانه شما محسوب شود ، شما به راحتی می توانید برای ایجاد فضایی شاد و دنج رنگ طوسی را با دیگر رنگ ها ترکیب نمایید . در این طراحی از بهترین کارکردهای روانی و فیزیکی بهره برداری میشود تا یک محیط آرامش بخش و سرپناه امن و جذاب خلق شود . در یک طراحی ویلا مدرن برای ویلاهای کوچک دقت در انتخاب رنگ بسیار حائز اهمیت می باشد. با رعایت چند نکته کوچک می توانید به سادگی با استفاده از جای گذاری مبلمان ها فضای بزرگتری داشته باشید. برای طراحی ویلا دوبلکس مدرن ابتدا طراح براساس نیاز کارفرما و با در نظرگرفتن محدودیت ها و قوانین شهرداری منطقه و البته بررسی زمین مورد نظر، طرح اولیه ای را ایجاد می کند. در صورتی که در خانه شما یک مستر روم استاندارد وجود دارد بی شک انتخاب یک سرویس خواب راحت و جادار میتواند بسیار مناسب باشد.

طراحی داخلی ویلا کلاسیک دیوارهایی با رنگ روشن ، جزییات مدرن و تمیز ، فضاهای بدون گل و یک پالت رنگ خنثی به چنین فضاهایی حس مینیمال یستی و جذابیت قابل توجهی به هر ویلایی میبخشند. اثری بدیع کههمچنان شومینه و آیینه قدی با قاب برنجی یا طلایی حرف اول را در ثبات معماری می زند. نورپردازی در طراحی ویلای کلاسیک از اهمیت بسیار ویژهای برخوردار است و بر زیبایی و شکوه آن تا حد بسیار زیادی میافزاید. این سبک از طراحی ویلا، معرف عظمت ، شکوه وقدرت بوده و وجود سرستون های مجلل یکی از ویژگی های بارز آن است. یکی از متریال های اصلی مورد استفاده به عنوان پوشش دیوارها ، چوب مقاوم در برابر رطوبت و آفتاب می باشد که به نوعی ایده گرفته از پوشش چوبی خانه های سنتی منطقه است ولی به شیوه مدرن تر و مقاوم تر که این متریال و سقف شیبدار و نیز پله اکسپوز موجود در نما باعث نوعی هماهنگی با معماری بومی مازندران شده است .