خرید لپ تاپ حرفه ای ۲۰۲۲ با بهترین قیمت اگزو گیم

پاساریا به‌عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه لپتاپ‌های استوک (غیرآکبند وارداتی) کشور در سال 1399، به‌عنوان شرکت تابعه‌ی شرکت مادر «بازرگانی پاسارگاد»، تأسیس گردید. با بهره‌گیری از بالغ بر 15 سال سابقه‌ی فعالیت در بازار رایانه و فناوری رایانه‌محور، پاساریا اساس فعالیت و کسب‌وکار خود را بر محور سه‌گانه‌ی تضمین آسایش خیال مشتریان، ارائه‌ی مناسب‌ترین قیمت‌ها و درآمد خداپسندانه بنا نهاده است. محصولات پاساریا پیش از عرضه به صورت کامل مورد بررسی فنی قرار می‌گیرند، سلامت آن‌ها به‌واسطه‌ی ارائه‌ی ضمانت‌نامه‌ی کتبی تضمین می‌گردد. اجرای بازی‌های روز دنیا به انرژی زیادی نیاز دارد و باتری دستگاه برای مدت کوتاهی می‌تواند این مقدار انرژی را تامین کند. اما اگر از لپ تاپ گیمینگ برای کارهای روزمره (همان کارهایی که یک لپ تاپ معمولی انجام می‌دهد) استفاده کنید، عمر باتری طولانی خواهد داشت. این لپ تاپ‌ها می‌‌توانند تا ساعات طولانی بازی یا نرم افزار مورد نظر شما را بدون مشکل اجرا کند.

لپ تاپ گیمینگ یعنی چه؟

بازه قیمتی و سخت افزار به کار رفته در لپ تاپ باعث شده است تا انتخاب دستگاه کمی مشکل باشد. لپتاپ مناسب بازی یا لپ تاپ استوک گیمینگ باید دارای سخت افزاری قدرتمند باشد. اصلی‌ترین قسمت آن پردازنده مرکزی (یا CPU) و کارت گرافیک مجزا (یا GPU)می‌باشد. انتخاب بهترین قیمت مناسب­ ترین لپ تاپ برای بازی، کاری پیچیده خواهد بود؛ زیرا نیاز است تا پردازنده­ای قوی همراه با بهترین کارت گرافیک در محدوده بودجه خود را تامین کنید و همچنین حافظه SSD، کیفیت ساخت، درگاه­ها و پنل را نیز در نظر بگیرید.

آیا از لپ تاپ های سری گیمینگ می توان برای اجرا و کار با نرم افزارهای طراحی سه بعدی استفاده کرد؟

خرید لپ تاپ حرفه ای ۲۰۲۲ با بهترین قیمت اگزو گیم از ویژگی‌های اصلی این دسته از لپ تاپ ها، می‌توان به سخت افزار بروز و با قدرت پردازش بالا همچون پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، حافظه رم بالا، نمایشگر با کیفیت، نرخ به‌روزرسانی تصویر بالا و البته نورپردازی‌های زیبای RGB اشاره کرد. اگر طرف‌دار لپ تاپ با طراحی صنعتی هستید و رابطه خوبی با RGB ندارید، محصولاتی در این دسته برای شما وجود دارد. واژه “گیمینگ” صرفا به این معنا نیست که فقط به منظور بازی ساخته شده اند. بلکه دارای سخت افزار بسیار قدرتمندی هم می باشند که برای انواع فرایندهای رندر، تدوین و غیره مناسب می باشند. در زمانخرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس G513QY دقت داشته باشید که این لپ تاپ فاقد پورت VGA، وبکم و همچنین درایو نوری می باشد. سلام خانم مومنی، بله انواع لپ تاپ ایسوس مناسب رندرینگ در سایت بفروش می‌رسد.

«لنوو لیجن 7»، یک هیولای به‌تمام معنی است که از پس هر کاری که به آن سپرده شود به‌خوبی تمام برمی‌آید. هرچند شاید پردازنده‌ی قدرتمند و بهینه‌ی Ryzen H ای‌ام‌دی کمی قدیمی شده باشد، اما در ترکیب با گرافیک ۱۳۰ وات RTX 3060 موجود در بطن لپ‌تاپ لنوو لژیون 5 (لیجن 5) عملکرد فوق‌العاده‌ای در اجرای انواع بازی‌های سنگین از خود به نمایش می‌گذارد. از دیگر امکانات Legion 5 می‌توان به نمایشگر ۱۵/۶ اینچ ۱۶۵ هرتز IPS LCD با وضوح FHD، یک ترابایت SSD و ۱۶ گیگابایت رم اشاره کرد. یک دستگاه 13 اینچی یک اولترابوک نازک و سبک خواهد بود ، در حالی که یک صفحه 17 اینچی تقریباً انجام تسک های ورک استیشن را نیز تضمین می کند. لپ تاپ­های تحت عنوان لپ تاپ مهندسی، از آنجایی که نیاز به اجرای نرم ­افزارهایی مانند اتوکد و تری دی مکس دارند، نیاز است تا از پردازنده قوی و میزان رم بیشتری برخوردار باشند.

نکات مهم در خرید لپ تاپ گیمینگ

از محبوب­ترین و پرفروش­ترین لپ تاپ­های این برند می­توان به سری لتیتیود، اینسپایرون، وسترو و اکس پی اس اشاره نمود. لازم به ذکر است قیمت لپ تاپ­ ها و الترابوک ­های این برند به نسبت کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه می­باشد. اگر خوره بازی های کامپیوتری باشید حتما اسم لپ تاپ های گیمینگ رو شنیده‌اید. یک لپ تاپ استوک گیمینگ می‌تواند شما را از خرید هر نوع لپ تاپ دیگری جهت انجام بازی‌های روز دنیا بی‌نیاز کند.

همچنین کارت گرافیک های لپ تاپ های گیمینگ نیز بسیار قدرتمند بوده و نرخ فریم و کیفیت بسیار بالایی را در بازی ها ارائه می‌دهند. این دلایل به همراه اتفاقاتی همانند رشد نرخ ارز و کمبود تراشه در بازار های جهانی از دلایل گرانی لپ تاپ های گیمینگ می‌باشد. از همه مهم‌تر، ظاهر لپ‌تاپ‌های گیمینگ هم در بازه قیمتی ۳۰ میلیون تومان تغییر می‌کند و با طراحی‌های خاص و فضایی به‌ همراه کیبورد با نور‌ پس‌زمینه‌ی رنگارنگ مواجه می‌شوید. لپ تاپ­های برند دل در انواع مختلف که هر یک ویژگی­های متفاوتی دارند تولید می­شوند. حتما پیش از خرید لپتاپ­های دل به داشتن و یا نداشتن درایو نوری، حسگر اثر انگشت، وبکم، مودم، کارتخوان، شبکه بی­سیم وای فای، پورت و بلوتوث دقت کنید.

شرکت ایسر لپ تاپ‌های مخصوص بازی را در سری لپ تاپ Predetor و لپ تاپ نیترو به بازار چرا این را امتحان نکن عرضه می‌کند. ایسر نیز درست مانند ایسوس و دیگر شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ گیمینگ در جعبه برخی از محصولات خود موس، هدفون و دیگر لوازم جانبی را قرار می‌دهد. لپ تاپ گیمینگ ۱۷ اینچی 4K بالاترین سطح لپ تاپ های گیمینگ مجهز به صفحه نمایش 4K هستند. این دسته از لپ تاپ در اکثر موارد بالاترین سطح مشخصات را داشته که این موضوع با توجه ابعاد دستگاه و امکان قرار گیری سیستم خنک کاری قوی تر و سخت افزار بالاتر، کاملا منطقی است. همچنین این محصولات در اکثر موارد باتری بزرگتری را با خود به همراه دارند که این موضوع با توجه به سخت افزار قوی و صفحه بزرگتر یک موضوع ضروری است. درنهایت، حرف هیچ‌کدام از آن‌ها مهم نیست؛ چراکه شما تصمیمتان را گرفته‌اید و دلایل خاص خودتان را برای خرید لپ‌تاپ گیمینگ دارید.

  • البته این موضوع را در خرید یک نوت بوک گیمینگ دقت کنید که قیمت کم دستگاه را فدای کارایی آن نکنید .
  • اگر طرف‌دار لپ تاپ با طراحی صنعتی هستید و رابطه خوبی با RGB ندارید، محصولاتی در این دسته برای شما وجود دارد.
  • در نگاه دوم دریچه هوای لپ تاپ گیمینگ توجه تمام کاربران را به خود جلب می‌کند.

با توجه به مشخصاتی که برای لپ تاپ ذکر فرمودید لپ تاپ ایسوس مدل Asus ROG Strix G15 G512LV برای کار شما پبشنهاد می شود. برند های HP، Acer، Lenovo، و Asus در بازار ایران فعالیت کرده و اقدام به عرضه لپ تاپ گیمینگ می‌کنند. در این بین نام برند ایسوس بیشتر جا افتاده است؛ ضمن اینکه خود ایسوس هم به گیمر های خود اهمیت می‌دهد و محصولات گیمینگش را با شعار Republic Of Gamers به معنای جامعه گیمر ها عرضه می‌کند.