شاسی طبقات آسانسور کد1205 تعویض شستی آسانسور بازرگانی رایا آسانسور

این قطعه یکی از مهم ترین و ضروری ترین شاسی های موجود در شرکت فنی مهندسی متالیفت آسانسور می باشد. چرا که با فشردن این دکمه می توان دستوری را به تابلو فرمان صادر کرد. این بخش علاوه بر تاثیر زیادی که در زیبایی فضای داخلی آسانسورها دارد، باید از کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشد. چرا که میزان استفاده افراد از این شاسی احضار زیاد بوده و باید عملکرد مناسبی از خود به جای بگذارد. ضمن اینکه این بخش از پنل ها باید هم در داخل کابین نصب شوند و هم در تمامی طبقات تا مسافران بتوانند از آن استفاده کنند.

  • نوع ال سی دی با کیفیت تر و البته گران تر از بقیه مدل ها است.
  • پنل نمایشگر سگمنت آبی می باشد و قابلیت ارائه با نمایشگر L100-R100و Can Bus Arkel را دارد .
  • مبنای طراحی پایه برای این پنل با کلید M103 است و قابلیت ارائه با کلیه کلید های موجود را دارد.
  • بهترین گزینه برای پنل‌های شیشه‌ای، استفاده از شاسی احضار آسانسور لمسی است که زیبایی آن را دو چندان می‌کند.
  • معمولا قیمت جنس پلاستیک های آب شده در مقایسه با انواع دیگر کم تر است.
شاسی طبقات آسانسور کد1205 تعویض شستی آسانسور بازرگانی رایا آسانسور این پنل قابلیت نصب سیستم کنترل دسترسی VAX 201 & 202 و سوئیچ RUN-STOP را دارد. کلید این پنل منحصرا برای آن طراحی شده و قابلیت تغییر ندارد . شستی احضار طبقات و یا کابین باید طبق استاندارد مشخص شده باشند شستی های احضار معمولا به دو نوع تقسیم می شوند بوش باتن فشاری و- لمسی می باشند .

در مورد استفاده از شاسی‌های لمسی و تاچ باید به این نکته توجه داشته باشید که، این نوع از شستی ها برای ساختمان‌های قدیمی، پر تردد، مناطق مرطوب و صنعتی قابل نصب نمی‌باشد. استیل های مورد استفاده در پنل ها استیل نگیر ۳۰۴ Stainless steel وارداتی از کشور تایوان است که باکیفیت ترین استیل موجود در می باشد. مدل های دارای نمایشگر لمسی هم که دارای یک رابط کاربری است که سبک طراحی رابط کاربری بستگی به شرکت تولید کننده دارد و در مکان های خاص و محدودی از آن ها استفاده می شود. این پنل با دو مدل نمایشگر سگمنت ( با توانایی نمایش از -9 تا 99) و ریزشی R200 در رنگ های مختلف قابل تولید می باشد. این پنل قابلیت نصب سیستم کنترل دسترسی VAX 201 & 202 و سوئیچ Run- cease را دارد.

با محصولاتی که در طی این مقاله برای شما معرفی کردیم بهترین شستی آسانسور را برای خود تهیه کنید. آن ها مسافران را به طبقات مختلف می رسانند و در زمان هایی مثل گیر کردن آسانسور مهم ترین یاری رسان افراد هستند. بنابراین کیفیت آن ها کیفیت تجربه افراد را بالا می برد و باید در انتخاب آن دقت نمایید. بهتر است قبل از خرید شستی، از ویژگی های بهترین شستی آسانسور آگاهی داشته باشید، تا نیاز به تعویض این قطعه در آینده نداشته باشید.

این برند را نیز می توان یکی از برگزیده ترین تولیدکننده های قطعات آسانسور و بهترین شستی آسانسور به حساب آورد. قیمت شستی آسانسور با توجه به مدل و اندازه ی آن متغیر است.شستی ها دارای اندازه های مختلفی هستند که بیرون از کابین در کنار درب آسانسور نصب می شوند. شرکت صنعت الکترونیک پژوه اولین تولید کننده ی کلیدهای احضار آسانسور در ایران با کیفیتی قابل رقابت با محصولات وارداتی می باشد و هم اکنون نزدیک به ۲۰ سال می باشد که کلیدهای ساخت این شرکت در صنعت آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. مقدمه پله برقی به عنوان یکی از پرمصرف ترین وسایل و تجهیزات رفاهی در طول روز شناخته می شود. باید توجه داشته باشید که سرویس پله برقی بسیار با اهمیت بوده و باید به شکل های مختلف این کار را انجام داد.

جنس یا متریال ساخت پنل آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.شاسی ها را در فریم ، طرح ها و ابعاد مختلفی به بازار عرضه می شوند.معمولا بدنه شاسی ها را از جنس آلومینیوم و یا استیل طراحی می کنند. این محصول با ظاهری زیبا ساخته شده و نسبت به هر ایستگاه از آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.بهره گیری از ورق استیل نگیر در طراحی این پنل باعث زیبایی بیشتر آن شده است. تفاوت بین این دو مدل شستی در نحوه نصب شدن آن ها در داخل کابین یا خارج از آن می باشد.شستی هایی که در داخل سنگ و یا دیوار طبقت نصب می شوند شستی روکار آسانسور و به مدل هایی که روی دیوار یا سنگ نصب می شوند شستی توکار آسانسور می گویند. انتخاب قطعات مختلف در آسانسور که قابل تعویض هستند نیاز به دقت زیادی دارد.شستی آسانسور یکی از قطعات مهمی است که رابط بین آسانسور و کاربر می باشد پس باید قبل از خرید شستی آسانسور اطلاعات لازم را کسب کرد.

انواع شستی آسانسور

این نوع از شاسی احضار آسانسور دارای جنس استیل بوده و در برخی از موارد از ترکیب استیل و پلاستیک نیز طراحی و ساخته می شود. امروزه استفاده از این مدل از شاسی ها، به دلیل قیمت مناسب و البته تولید انبوه تر در مقایسه با سایر مدل ها، در بسیاری از ساختمان ها دیدیه می شود. و به نوعی از انواع مدل هایی است که بیشترین متقاضی را نیز دارد. البته که کم کم مدل های دکمه ای جای خود را به نمونه های جذاب تر و البته بروز تر لمسی می دهند.

شستی تاچ آسانسور

هم به عنوان پنل های بسیار شیک و لاکچری می تواند به چشم مسافران و افراد استفاده کننده بسیار جذاب باشد. که متناسب با نوع کاربری آسانسور، برآورد هزینه ها، میزان سرعت و البته ترافیک موجود می توان از هر یک از آن ها استفاده نمود. اما به صورت کلی می توان این شاسی ها را به سه دسته اصلی تقسیم بندی کرد. دسته بندی که می توان مهم ترین تفاوت ها و ویژگی های متمایز را نیز در آن ها مشاهده کرد. بر این اساس افراد می توانند با توجه به شرایط خود از هر یک از انواع این مدل ها استفاده نمایند. مدل هایی که هر کدام دارای مشخصات فنی و ظاهری متفاوتی بوده و مطابق با نوع آسانسور و انواع سلیقه ها طراحی و تولید شده اند.

شستی کابین در سیستم آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا کلیه اموراتی که مربوط به احضار اتاق آسانسور به طبقات و تمامی فرمان های مسافرین داخل کابین، از طریق این شستی ها به تابلو فرمان ارسال شده و پس از پردازش آن دستورات اجرایی، در سیستم آسانسور پیاده سازی می گردد. بنابراین شستی های باید از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشند و از طرفی دیگر به دلیل اینکه پنل های که در کنار آسانسور در طبقات نصب شده اند و یا داخل کابین آسانسور هستند، در معرض دید مسافرین هستند، به همین علت باید از طراحی شیک و زیبایی نیز برخوردار باشد. نکته قابل توجه، هنگام انتخاب شستی مناسب با آسانسور باید توجه کنیم، تا اگر که منطقه دارای آب و هوای مرطوب است از شستی های ضد زنگ و استیل استفاده کرد، و یا در آسانسورهای صنعتی و پر تردد شستی های لمسی کاربرد چندان زیادی ندارد. پنل شستی آسانسور به منظور پیشگیری از وقوع حادثه در هر طبقه از ساختمان قرار می گیرد.