خرید و قیمت دزدگیر هوشمند اماکن تویا Tuya Smart Security System ترب-امن باش

البته توجه داشته باشید که دزدگیر اماکن یک سیستم ضد سرقت نیز می باشد چراکه شما می توانید از طریق برخی اجزا و سنسورها از خطر یا سرقت منزل آگاه شوید. از مهمترین ویژگی های پنل سیم کارتی میتوان به تماس از طریق سیم کارت و تلفن، گزارش گیری ورود و خروج محرمانه، 25 ثانیه ضبط صدا، قابلیت ارسال پیامک فارسی، قابلیت اتصال تا 50 عدد چشمی و مگنت سیم‌ دار و … اشاره کرد. تمام این اقلام و ویژگی‌هایشان در قالب یک پکیج با قیمتی عالی، می‌تواند نیاز شما را از داشتن یک سیستم امنیتی خوب در محل کار یا زندگی‌تان برطرف کرده و محیطی امن و ایمن را برای‌تان به ارمغان آورد. دزدگیر اماکن فایروال مدل F10 از جمله دزدگیرهای مجهز به قابلیت هوشمندسازی می باشد.

دوربین هوشمند بی‌‌سیم آیمو Imou مدل Rex 4MP IPC-A46LP-D

اگر شما از قبل دزدگیر داشته‌اید حتما به هوشمندسازی آن فکر کرده‌اید. این سیستم‌ها امکان کنترل منزل از طریق تلفن همراه را در هر مکان و در هر زمان به شما می‌دهد. شما میتوانید بدون نیاز به سیم کشی و یا تغییر خاصی این سیستم هوشمند را نصب و راه اندازی کنید .

دزدگیر اماکن , دزدگیر منزل

این مورد معمولا برای دیوارهای حیاط ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی اوقات اگر سیستم های دزدگیر را ندانید که چگونه آنها را کار یا نصب کنید، می توانند دلهره آور به نظر http://amnbash.ir برسند. دانستن اینکه آلارم‌های شما می‌توانند به صدا درآیند می‌تواند بسیار اعصاب خردکن باشد، و شما نمی‌دانید چگونه صدای بلند را متوقف کنید، یا حتی پس از انجام این کار چه کاری انجام دهید. بیم لیزر ها هم درمحیط های بسته و هم درفضای باز کاربرد دارند و تا 150 متر و یا بیشتر امکان ایجاد محدوده پوشش دهی بین دو سنسور وجود دارد. صدای زنگ تلفنتان را کم کنید تا صدای زنگ خوردن آن از بیرون شنیده نشود.

خرید و قیمت دزدگیر هوشمند اماکن تویا Tuya Smart Security System ترب-امن باش شما می توانید سایر استراتژی های دیگر را امتحان کنید، اقداماتی که می تواند خیلی تاثیرگذارتر از یک تابلو جعلی باشد، می توانید با توجه به بودجه خود بهترین سیستم حفاظتی را تعیین کنید. شایع‌ترین دلیل که ممکن است دزدگیر اماکن هشدار دروغین داشته باشد، تعویض نکردن به موقع باتری در سنسورهای وایرلس میباشد. تمامی سنسورهای وایرلس به وسیله باطری کار می کند و طول عمر معینی دارد، زمانی که باتری به اتمام برسد و یا ضعیف شود و برای اینکه شما را از این اتفاق باخبر کند توسط بلندگو هشدار می دهد، بنابراین برای جلوگیری از این امر باید هر چند ماه یک بار مطابق اصول آن برند، و سنسورها، باتری آنها را تعویض کنید. چنانچه دستگاه دزدگیر شما دارای تعداد زون برابر با تعداد چشمی های بکار رفته در پروژه می باشد سعی کنید هر چشمی را به یک زون متصل کنید تا بعدها در صورت بروز خرابی در سیستم بتوانید مراتب را راحت تر پیگیری کنید.

دزدگیر منزل کلاسیک Z4 ULTRA 64 PRO

طبق باورها و شنیده های قدیمی همه ما گمان میکنیم که دزد همیشه نیمه شب به سراغ خانه می آید. که طبق بررسی های پلیس پیشگیری، بهترین زمان سرقت برای سارقین بین ساعات ۷شب تا ۱۰شب و درتایم پررفت و آمد است بدلیل اینکه درزمانهای شلوغ کمتر کسی درصورت خروج از خانه به اطراف خود توجه میکند و باتصور اینکه تنها دو ساعت و یا کمتر خانه را ترک میکنند نکات ایمنی را رعایت نمی کنند. حتما هنگام خروج از خانه با زیرکی، افراد و خودروهای ناشناس و مشکوک را زیرنظر بگیرید و سعی کنید کمترجلب توجه کنید. سارق اصلی درمنزل در پی پول جواهرات و دستیارش درکوچه و خیابان به قول معروف زاغ شما رامی زند.

  • برای استفاده از شوک سنسور جهت جلوگیری از تخریب قفل و ورود سارق به منزل، ویلا، اداره و …
  • از پنجره ها یا پرده ها استفاده کنید تا داخل خانه خود را از سارقان احتمالی پنهان کنید.
  • © تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت هوشمندسازی ساختمان تپ لایف می‌باشد.
  • همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، دزدگیرهای هوشمند یکی از وسایل محافظتی اماکن و ساختمان­ها هستند که عبور ومرور افراد غیرمجاز را به ساکنین اعلام می­‌کنند.