فروشگاه اینترنتی شهر فافا-شارژر لپتاپ مستر جانبی

این مرحله عیب یابی تعیین می کند که آیا باتری یا شارژر خراب است یا خیر. نکته مهم استفاده درست و معقول از باتری و شارژر لپ تاپ هست . رعایت دمای مناسب ، عدم جلوگیری از افت شارژ باتری تا زیر ۱۰ درصد ، وصل کردن وسایل جانبی زیاد بدون زدن شارژر لپ تاپ و … باعث میشه تا عمر باتری و شارژر لپ تاپ شارژر لپ تاپ مک بوک پرو زیاد بشه . ۱ – عمر شارژر لپ تاپ کم میشه ۲ – باتری به مرور زمان فاسد میشه . با این حال، بهتر است با نحوه تعمیر اصولی سیم شارژر لپ تاپ آشنا شوید و مراحل زیر را به دقت طی کنید. آمپراژ که به عنوان جریان نیز شناخته می‌شود، به لپ‌تاپ قدرت کافی برای کار می‌دهد.

راهنمای خرید از اگزو

ایسوس با ارائه ی محصولات خود، نیازهای افراد بسیاری را در دنیا رفع کرده است. پس حتما در هنگام خرید شارژر لپ تاپ ایسوس، به اصل بودن محصول بسیار دقت فرمایید. یکی دیگه از موارد تعمیر شارژر لپ تاپ اچ پی ، مربوط به خرابی برخی از قطعات داخلی مدار پاور جک، کابل برق ورودی، فیوز یا NTC یا خازن های مدار RCL اولیه و در نهایت، خازن بزرگ اولیه مدار هست. این مشکل توی تست آداپتور مشخص میشه و به این صورته که وقتی کابل برق آداپتور رو به پریز مدار لامپ سری اتصال می کنیم، لامپ خاموش و روشن نمیشه. شارژر لپ تاپ دل از آن دست قطعاتی است که به دلیل فعالیت های مکرر احتمال خرابی و آسیب در آن زیاد است.

علت هنگ کردن لپ تاپ

پس از آن ممکن است از کار بیفتد و دیگر کار نکند اما موارد استثنا هم وجود دارد. بوی سوختگی عموماً مربوط به ترکیدگی و سوختن خازن های موجود در شارژر است که وظیفه ذخیره الکترسیته را دارند. در همه‌ی بوردهای الکتریکی خازن وجود دارد اما در بورد الکتریکی شارژرهای لپ تاپ خازن‌های بیشتر و بزرگتری وجود دارد. بوی سوختگی می‌تواند از اجزای دیگر شارژر لپ تاپ هم باشد، بنابراین تشخیص علت اصلی، توسط یک متخصص مجرب تعمیر لپ تاپ صورت می‌گیرد.

  • از شارژر در جایی خشک و با دمایی متعادل استفاده کنید و آن را از رطوبت دور نگه دارید.
  • شارژر لب تاب از دستم افتاده و یک ماشین از روش رد شده ظاهرش آسیبی ندیده ولی کار نمیکنه.
  • لپ تاپ استوک Lenovo Thinkpad T520 پردازنده از نوع Core i m 2.8 Ghz می باشد که حداکثر توان پردازش 3.5 گیگاهرتز را ارایه میکند و برای طراحی گرافیک ، مهندسی ، برنامه نویسی و…
  • در اینجا باید پراپ منفی (که معمولاً مشکی است) را به خروجی منفی شارژر و پراپ مثبت (که معمولاً قرمز است) را به خروجی مثبت شارژر وصل کنید.
  • این لپ تاپ ها بسته به میزان سلامتشان، به گریدهای a، b و c رتبه بندی می شوند.
در این موارد دلایل مختلفی می‌توانند باعث بروز چنین مشکلی شوند. یکی از این دلایل شارژر است که دچار کاهش آمپر شده و نمی‌تواند ولتاژ مناسب را برای شارژ باتری ایجاد کند. اما به طور قطعی نمی‌توان گفت که مشکل همین است، بنابراین دستگاه و شارژر باید توسط یک متخصص تعمیرات لپ تاپ بررسی شوند. در این مورد احتمال کمتری می‌رود که نیاز به تعمیر شارژر لپ تاپ پیدا شود. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز از جمله خدمات مرتبط با تعمیر سوکت شارژر لپ تاپ دل مشمول گارانتی و ضمانت است. دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ، از جمله چیزهای دیگری که شما بدان نیاز دارید تا بتوانید از سلامتی باتری لپ تاپ و سیستم خود مطلع شوید، این می باشد که سیستم شارژ خود را بررسی کنید.

فروشگاه اینترنتی شهر فافا-شارژر لپتاپ مستر جانبی پس برای تهیه شارژر حتما باید نکاتی که در این مقاله ذکر شد رعایت شود. در آخر برای بیان پیشنهادات و سوالات خود در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. فروشگاه پارتاکو خرید شارژر اورجینال SAMSUNG را به شما پیشنهاد می کند. علاوه بر کیفیت بی نظیر شارژرهای اورجینال ، انواع شارژر کیفیت خوب ( های کپی ) نیز از کیفیت ساخت قابل قبولی بهره می برند. شما می توانید برای اطمینان خاطر از خرید خودتان با کارشناسان فروش پارتاکو مشورت کنید. بهتر است در گزینش کالای مناسب دقت کنید اما چنانچه هنگام خرید شارژر لپ تاپ SAMSUNG 19V 3.16A سوالی داشتید کارشناسان ما آماده هستند تا بهترین راهکار را به شما ارائه کنند.