تلویزیون شهری راویار الکترونیک+نکات طلایی وجزییات خرید

به طور مثال می توان گفت که رنگ قرمز و آبی را با هم ترکیب می کنند.به علاوه ماژول های فول کالر هم هستند که دارای 7 رنگ متفاوت از هم می باشند. فاصله پیکسل ها اصطلاحاً دات پیچ نام دارند و این دات پیچ ها تشکیل ماژول را می دهند و این ماژول در یک قاب که کابینت نامیده می شود در اندازه های متفاوت قرار می گیرند .نمایشگرهای آن دارای 16 میلیون رنگ با تراکم و رزولوشن متفاوت است که این رنگ ها از ترکیب رنگ سه یا چهار LED با رنگ های اصلی قرمز ، سبز و آبی نمایش داده می شود . بهتر از نوع اصلی ماژول ها استفاده کنید تا در طولانی مدت نور آن ها کم نشود. یک تلویزیون شهری باید دارای چند ویژگی مهم و اصلی باشد 1) ضد آب باشد تا در صورت بارش باران یا شستشوی دوره ای تلویزیون آسیب نبیند.

انواع پاور تغذیه ضد آب و یا ضد باران در بازار موجود میباشد که انتخاب نوع منبع تغذیه بستگی به نوع محلی دارد که تلویزیون قرار است در آن جا به اجرا در بیاید. ضد ضربه و ضد آب بودن، مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار. 2) ضد ضربه باشد تا در مقابل برخورد اجسام در مکان های مختلف مقاوم باشد. تلویزیون های Indoor در فضاهای بسته مثل تالارها، استادیوم های ورزشی ، سالن های کنفرانس ، سالن های آمفی تئاتر ، سالن فرودگاه ها ، سالن مترو و استادیو ها استفاده می شود.به همین دلیل اغلب این نوع تلویزیون ها ضد آب نیستند، شدت نور کمتری دارند، در اغلب اوقات فاقد آفتاب گیرند که موجب کاهش هزینه ساخت آن ها در عین کارایی مناسب برای داخل سالن خواهند بود.در این نمایشگر بسته به فاصله ی مخاطب از نمایشگر دات پیچ یا همان فاصله ی پیکسلی باید متفاوت باشد.

منبع تغذیه های فن دار برای اماکن گرم و شرجی استفاده بهینه تری دارد که می تواند گرمای تولید شده از قطعات را به خودی خود کاهش دهد . مقایسه درصد خانوارهای شهری استفاده کننده از لوازم عمده زندگی در سال ١٣٩٩ نسبت به سال ١٤٠٠ نشان میدهد که خانوارهای استفاده کننده از اجاق گاز از ۹۸.۹ به ٩٨.٨، تلویزیون رنگی از ٩٨.١ به ٩٧.٦، جاروبرقی از ٩١.٥ به ٩٢.١، ماشین لباسشویی از٨٧.٣ به ٨٨.١، یخچال فریزر از ٧١.٩ به ٧٠.٨، اتومبیل شخصی از ٥٣.١ به ٥٣.٩، ماکروویو و فرهای هالوژن دار از ١٢.٤ به ١١.٩ و ماشین ظرفشویی از ٧.٦ به ٨.٣ درصد تغییر یافته است. در حال حاضر مجموعه پارسا تابلو افتخار همکاری با حداقل 3000 شرکت اعم از شرکت های خصوصی و دولتی در سراسر کشور را دارد که از شاخص ترین آنها می توان به نیروی هوایی سپاه، وزارت نیرو، نیروی زمینی ارتش، بانک ملت، بیمارستان شریعت، شرکت آبسال، شرکت اخگر، گروه بهمن، صنایع غذایی بهروز، شرکت ویتانا، شرکت فرآورده های لبنی وارنا، فرآورده های طبیعی کامجد، قالی سلیمان، رستوران اجاق باشی، هتل پارمیدا، تالار پذیرایی خاطره، پاساژ گراند هتل، فروشگاه سونی، مجتمع تجاری پلاتین و صدها برند معتبر دیگر اشاره کرد.

ضد ضربه . حرارت ( گرما و سرما) و گرد و خاک بوده و دارای 24 ماه گارانتی بدون قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد و با بهترین کیفیت و شدت نوردهی به بازار عرضه می گردند و بنا به درخواست و سفارش خریداران در ابعاد و رزولوشن های گوناگون ساخته و در کمترین زمان تحویل مشتری می شوند. از ویژگی های دیگر این تلویزیون ضد آب و تا حدودی ضد ضربه بودن آن است، که استفاده از آن در فصل های بارانی سال را ممکن می کند.

نمایشگرهای شهری با تبلیغ برندها و کسب و کارهای مختلف در قالب تصاویر و ویدئو، رشد آنها را تضمین میکنند. انواع تلویزیون های شهری دارای یک صفحه نمایش بزرگ و یک نمایشگر بزرگ هستند که در بخشهای مختلف شهر و در مکان های مختلف نصب میشود و از طریق آن تصاویر ویدیویی به شکل زنده و ضبط شده پخش میشود. این در حالی است که در تلویزیونهای نوع ۲RGB، هر پیکسل از ۲ LED قرمز، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده تلویزیون شهری است. شدت نور: نوع LED های بکار رفته در تابلو روان و یا تلویزیون شهری بسیار حائز اهمیت است هر چه LED ها باکیفیت تر و مرغوب تر باشند نوردهی بهتری خواهند داشت . تابلو روان ال ای دی یک نوع نمایشگر دیجیتال است که المان های آن ماژول ال ای دی -منبع تغذیه (پاور تغذیه)-برد کنترلر(مادربرد) هستند.این نوع تابلوها جایگزین بسیار مناسبی برای انواع قدیمی تابلوها یعنی فلکس،بنر،نئون می باشد.در زیر انواع و اقسام این تابلوها و همچنین توضیح در مورد هر کدام از انواع آنرا خواهید دید.تابلو LED را در یک دسته بندی کلی میتوان به دو خانواده بزرگ تابلو LED ثابت و تابلو ال ای دی روان تقسیم بندی کردو همانطور که از نام این خانواده ها پیداست,تابلو ال ای دی ثابت مانند نئون و تمامی تابلوهای ثابت تبلیغاتی،ثابت است!

قطعات تابلو روان متوسط هزینه کل خالص سالانهی یک خانوار شهری ٩٢٥٠١٧ هزار ریال بوده است که نسبت به رقم مشابه در سال قبل ٤٩ درصد افزایش نشان میدهد. 4. این رسانه احتمال خرید را تا 37% افزایش میدهد. 7. این رسانه احتمال خرید مجدد را تا 33%افزایش میدهد . نمایشگر بزرگ تلویزیون شهری عمدتا به دلیل ارزان شدن بهره مندی از آنها برای شرکت ها به واسطه رشد فناوری، پایین آمدن هزینه های مربوط به اینترنت و افزایش کیفیت آن علاقه عمومی به مشاهده پیام های پویا به جای ایستا با سرعتی تصاعدی در سرتا سر جهان رشد کرده و در حال تصاحب سهم بازار سایر رسانه های تبلیغاتی می باشد. اگرچه تلویزیون های شهری در حال حاضر جایگزین بسیاری از بیلبوردهای تبلیغاتی شده است، اما مدلهای مختلفی دارد که هر کدام از آنها برای کاربرد در یک مکان و در یک شرایط خاص طراحی میشود. این شرکت در حال حاضر خدمات فراوانی را به اشخاص و سازمانهای مختلف ارائه میدهد.

طول عمر برنامه ریزی شده برای نمایشگرهای این تولید کننده برابر با 65 هزار ساعت است ، یعنی حدود 7 سال بدون خاموش شدن. سازه تابلو ال ای دی باید به گونه ای باشد که به جز اپراتور اصلی هیچ فرد دیگری نتواند برای آن برنامه نویسی انجام دهد و قفل گذاری شود. کار اصلی در ساخت تابلو روان مونتاژ ماژول هاست. انتخاب منبع تغذیه باید متناسب با مصرف ماژول های LED هماهنگ باشد. با محاسبه درست و اصولی دات پیچ مناسب در محل نصب ، می توان دات پیچ مناسبی برای آ انتخاب کرد. سامانه تبلیغاتی و ارتباطی پالیزافزار دارای نرم افزار توانمند و پشتیبانی از فرمتهای مختلف تصویری بوده و امکان نمایش افکت ها به صورت تصادفی و خودکار در تلویزیون شهری ، بدین صورت نمایش متون هیچگاه تکراری نخواهد بود و صفحه نمایش تلویزیون شهری از بلوکهای با سایز مشخص تشکیل می شود. برای اطلاع از قیمت تابلو روان، سایز و نوع آن مهم است.

قطعات الکترونیک هنگام فعالیت مداوم ایجاد گرما می کنند. این کابینت ها در ابعاد مختلف و در دات پیچ های مختلف ساخته می شوند. بحث ماژولها را در ادامه بیشتر معرفی خواهیم کرد، اما قبل از هر چیزی بهتر است که انواع تلویزیون شهری را با توجه به فاکتورهای مختلف تقسیم بندی کنیم. هر چند اگر یک مرغ٬ یا یک عقاب را جلوی آن تصویر بنشانند٬ جز چند سطر LED که روشن شده ، بعضی کم نور تر و بعضی پر نور تر و بعضی خاموشند٬ چیزی نخواهد دید! در اروپا عموماً بعدازظهر روزهای زمستان، زمان اوج محسوب میشود هنگامیکه مردم به خانه بازگشته و چراغها روشن است و پخت و پز در حال انجام است، حدود ۵:۳۰ تا ۷ بعد از ظهر، در حالی که در ایالت متحده آمریکا اغلب در تابستانها و در مواجهه با بار شرایط هوایی، اوج زمان محسوب میدهد.

کار اصلی در ساخت تابلو روان مونتاژ ماژول هاست.

این تلویزیون ها برای روشن شدن نیاز به منبع برق دارند و با سیستم برق سیار مدت زمان زیادی روشن نمی ماند. این دستگاه ها بسیار مناسب مقاصد موقت و سیار هستند و برای راه اندازی فقط نیاز به برق دارند و در کمتر از یک دقیقه در هر مکان روشن می شوند. معمولا در این سیستم از کولرگازی صنعتی استفاده می شود. اما شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشد که ماژول تلویزیون شهری چیست؟ ساخت تلویزیون شهری شامل کنار هم قرار دادن پیکسلهای LED به صورت مربع و مستطیل است که در نهایت به یک ساختار منسجم برای نمایش تصاویر به وجود میآورد. دیزل ژنراتورها را از لحاظ سرعت هم میتوان به پردور، دور متوسط و کم دور تقسیم کرد. متوسط هزینه کل خالص سالانه یک خانوار روستایی ٥١٩١١٩ هزار ریال بوده است که نسبت به سال قبل ۵۲.۴ درصد افزایش نشان میدهد.

شاید بسیاری از عابرین تابلو های روان led را دیده باشند که در سطح شهرها و برای تبلیغات محصولات مختلف و یا تبلیغات فرهنگی و بسیاری کاربردهای دیگر از آنها استفاده میشود. سامانه تبلیغاتی و ارتباطی با زاویه دید وسیع تا ۱۶۰ درجه با با دید مناسب و شفافیت در روز و شب در شرایط مختلف جوی و استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت تلویزیون شهری وعمر بسیار طولانی برخوردار است. تلویزیون های بیرون سالن به طور کامل ضد آب هستند و تا حدودی ضد ضربه اند و همچنین به علت بکارگیری تکنولوژی منحصر بفرد در تولید این تلویزیون ها به راحتی در نور آفتاب تصاویر و فیلم ها را با وضوح بسیار بالا نمایش می دهند .

امروزه از این نوع تابلو به دو دلیل تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی بهره می برند . با توجه به این که امروزه در پی توسعه شهرها و افزایش جمعیت، کسب و کارهای مشابه نیز افزایش یافته اند، دیده شدن مشاغل در بین کاربران هدف اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه بسیاری از محصولاتی که در بازار وجود دارند. متوسط درآمد اظهار شده سالانه یک خانوار شهری ١١٢٤٢١٧ هزار ریال بوده است که نسبت به سال قبل، ٥١ درصد افزایش داشته است. برای افزایش طول عمر قطعات و اطمینان از عملکرد صحیح دیزل زنراتور از سیستم روانکاو مراقبت نمود. شما باید اطمینان کسب کنید که سیستم اگزوز دیزل ژنراتور به تجهیزات دیگر متصل نیست. در مورد دیزل ژنراتور کوچک، مخزن سوخت، بخشی از پایه شاسی است یا در بالای قاب نصب شده است. این همزمانی شامل جور کردن ولتاژ، فرکانس و فاز قبل از اتصال ژنراتور به سامانه است.

معمولا در این سیستم از کولرگازی صنعتی استفاده می شود.

به علت ماژولار بودن براحتی هر قطعه خراب و معیوب جدا و با قطعه سالم جایگزین می شود. تلویزیون شهری Outdoor به طور کامل ضد آب هستند و تا حدودی ضد ضربه اند و همچنین به علت وجود آفتاب گیر روی هر پیکسل در نور آفتاب به راحتی تصویر را نمایش می دهند .پاور تلویزیون شهری بیرونی یا outdoor در فواصل گرما می تواند تا دمای 50 درجه سانتیگراد مقاومت داشته باشد در صورتی که تلویزیون شهری در مکان های گرمسیری و دارای حرارات بالا نصب شود می بایست از یک سیستم خنک کننده استفاده شود تا پاور تلویزیون شهری دچار مشکل نگردد . برق مورد نیاز برای کارکرد مادربورد و یا راه انداز یک تابلو روان برق مستقیم 12 ولت می باشد که در صورتی که به هر نحوی این ولتاژ دچار مشکل گردد مسلما ولتاژ مورد نیاز مادربورد تعمین نخواهد شد و کل سیستم خاموش خواهد شد. خرید جک پارکینگی برای خریدار بسیار راحت شده است تا دچار سردرگمی نشود.

این تلویزیون ها هزینه کمتری را نسبت به نوع آنلاین آن دارند اما ابعاد برای خیلی ابعاد بزرگ مناسب نخواهند بود. 6. این رسانه آگاهی از برند و یاد آوری آنرا تا 48% افزایش میدهد . رسانه های مختلفی برای این کار وجود دارد و هر کدام میزان تاثیر متفاوت و هزینه های مختلفی دارند. استفاده از این تابلوها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار مفید بوده و در بازار پر رقابت امروز می تواند نقش مهمی را در کسب و کارهای مختلف داشته باشد.

ضد آب (پخش تصاویر زیر باران و برف) . این تلویزیون ها باید در مقابل شدت نور و استقامت لازم در شرایط آب و هوایی مختلفی را داشته باشد. در این روش به جای یک رنگ LED قرمز ، سبز و آبی هر پیکسل از دو رنگ تشکیل شده است . کاربرد تلویزیون شهری هوشمند اغلب در فضای بیرون از سالن است. تلویزیون های شهری از نظر کاربرد به دو دسته بیرون سالن و داخل سالن تقسیم می شوند . نمایش محتوای تبلیغاتی و حتی پخش مسابقات ورزشی در مکان های مختلف از موارد استفاده این نمایشگر می باشد. تلویزیون شهری LED انواع مختلفی دارد که نسبت به کاربرد و مکان قرارگیری با توجه به نظر کارشناس، در ابعاد مختلف قابل ارائه است. یک تلویزیون خانگی به صورت یک نمایشگر یکپارچه متصل به هم در نظر گرفته شده است که پیکسلهای آن در کنار یکدیگر قرار میگیرند. تفاوت تمامی این ماژول ها در نور تولید شده می باشد که در نوع فول کالر قابلیت تولید انواع رنگ را داراست و بیشتر در تلویزیون های شهری نصب می گردد و نوع تک رنگ آن نیز هم می تواند در تلویزیون های شهری و هم در تابلو های تک رنگ کار شوند که البته در تلویزیون شهری کیفیت چندانی نخواهد داشت چراکه فقط یک رنگ تولید خواهد شد.

امروزه بسیاری از محصولاتی که در بازار وجود دارند. اولین معیاری که تلویزیونهای شهری را به دستههای مختلف تقسیم بندی میکند، ساختار پیکسلی است که آنها را به دو دسته RGB و ۲RGB تقسیم بندی میکند. لذا با توجه به محلی که از تلویزیون استفاده میشود، آنها را میتوان در دو دسته Indoor (داخلی) و Outdoor (خارجی) قرارداد. زاویه دید :تلویزیون شهری باید در مکانی نصب شود که از مقابل و از هر جهتی در مسیر رفت و آمد ، زاویه دید کافی داشته باشد . در خرید تلویزیون شهری تراکم پیکسلی(رزولیشن) به چه میزانی باشد و از چه ماژولی استفاده کنیم؟ در این مورد می توان گفت که تلویزیون شهری یکی از عضو جدا ناپذیر کسب و کار ها شده است و این خود یک مزیت می باشد که می توان با خرید تلویزیون شهری،برای مجتمع به جای استفاده ازچندین تابلو از یک تلویزیون شهری استفاده کنیم . با توجه به گسترده تر شدن تبلیغات و مهم بودن این امر جهت بالا بردن بازدهی کاری هر مجموعه و نسبتا مناسب بودن قیمت فروش تلویزیون شهری این نوع تبلیغات و چشم نواز بودن ان می توان گفت که این نوع تبلیغ مزیت های زیادی دارد که در ادامه به برخی از انها اشاره میکنیم .

تلویزیون شهری