الکترود چدن قیمت + خرید جوش و برش آریا | foulka

جوشکاری در حالت های عمودی و سقفی با استفاده از الکترود با قطر بزرگ تر از 5 میلی متر مطلوب نیست. اطلاعات مربوطه برای تشخیص فلزات مختلف مطابق خصوصیات آن فلزات، مفید است. با این اطلاعات فقط شناسایی گروهی حاصل می شود و مثلا تشخیص داده می شود که قطعه ای فولاد است شرکت فولکا یا چدن. مثلا اگر فولاد دارای گوگرد یا کربن زیاد باشد یا بعضی از عناصر آلیاژی را داشته باشد، توصیه می شود از الکترودهای E7018، E7015، E7016 و E7028 استفاده شود. این الکترودها تمایل به ترک زیرمهره ای که از خصوصیات چنین فولادهایی است را کاهش می دهد.

به همین راحتی خرید کنید

الکترود چدن قیمت + خرید جوش و برش آریا | foulka بعضی از جوشکاران به قدری مهارت دارند که قادرند الکترودهای با اندازه بزرگ را در حالت های عمودی و سقفی اداره نمایند. تمام الکترودهای روپوشدار برای جوشکاری چند پاسه طراحی شده اند. اولین پاس برای جوشکاری لوله و سایر اتصالات لب به لب با لبه پخ زده با الکترود 2.5 یا 3.2 میلی متری جوش داده می شود. ضخامت قطعه جوش شونده و حالت جوشکاری در انتخاب اندازه الکترود موثر است.

از آنجایی که در ساخت الکترود رتیلی از مقدار زیادی تیتانیوم استفاده می‌شود، بنابراین سبب قوس پایدار می‌شود. در نهایت شما از این محصول برای انواع فعالیت‌های جوشکاری می‌تونید استفاده کنید. به منظور آشنایی با نوع کربن‌دار باید بگوییم از کربن و گرافیت تولید می‌شود. در زمان جوشکاری این الکترود می‌بایست با استفاده از لایه محافظ گاز مورد استفاده قرار گیرد.

الکترود استنلس استیل سری 67.75

در مواردی که نیاز به ماشینکاری بعدی اتصال جوش داده شده است ، باید از الکترودهای چدنی استفاده شود. الکترودهای فولادی در مواقعی که ماشینکاری جوش مورد نیاز نیست مورد استفاده قرار می گیرند. روش جوشکاری با الکترود چدن مشابه روش جوشکاری با الکترودهای فولادی ملایم است. الکترودهای فولادی ترکیب عالی بین پرکننده و فلزات اساسی را فراهم می کنند.

  • در علامتهای الکترود بالا E مشخص می کند که این الکترود برای جوشکاری برق استقاده می شود(بعضی از الکترودهای روکش دار جوشکاری هستند که با اکسی استیلن از آنها استفاده می شوند از جمله FC18 ).
  • الکترود جوش پی وی سی برای اتصال لوله ها پلاستیکی، انواع ورق های پلاستیکی، و … استفاده می شود.
  • در یک دسته بندی کلی نیز می توان الکترود ها را به دو نوع مصرفی و مصرف نشدنی نیز تقسیم کرد.
بایستی خاطر نشان شود که الکترودهای زیادی دارای سیم مغزه یکسان هستند ولی خصوصیات کاری و طبیعت فیزیکی و شیمیایی فلز جوش آن ها با هم فرق دارد و این تفاوت از روپوش آن ها ناشی می شود. مطالعه دقیق خصوصیات اساسی الکترودهای جوشکاری نه تنها به کسب دانش فنی برای انتخاب الکترود کمک می نماید بلکه در تسلط بر فنون استادانه جوشکاری مفید خواهد بود. انتخاب مناسب ترین الکترود جهت جوشکاری لوله فولادی همواره یکی از سوالات اساسی فعالان این حوزه بوده است. مطالعه چک لیست انتخاب الکترود، کار انتخاب را آسان می سازد.

انواع الکترود : روکش دار یا بدون روکش