نقش وکیل مهاجرتی در مهاجرت به کانادا رامین میرزادگان-بیات گروپ

مشاورین موسسه تراست با توجه به شرایط تان بهترین مسیر مهاجرتی را به شما معرفی خواهند کرد و در این راستا تمامی فرصت های کاهش هزینه های مهاجرت، دریافت انواع بورسیه‌های تحصیلی و کمک هزینه‌ها با توجه به شرایط تان بررسی خواهد شد. مهاجرت از طریق دریافت ویزای تحصیلی در تهران از جمله پرطرفدارترین روش های مهاجرتی است که مراحل و مدارک آن با توجه به دانشگاه مقصد متفاوت می باشد. وکیل مهاجرتی در تهران می تواند به طور دقیق شما را از تمام مراحل و اسناد و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی آگاه سازد و مکاتبات لازم را در بازه های زمانی تعیین شده از سوی شما انجام دهد. قوانین دولتی ممکن است روزانه تغییر کنند و شرایط را برای متقاضیان تغییر دهد. به همین دلیل، یک وکیل مهاجرتی خوب باید به این نکته واقف باشد و درمورد تغییر قوانین به‌روز باشد تا اگر تغییری رخ داد سریعاً بتواند تصمیم‌گیری را تغییر دهد و انتخاب بهتری بکند.

  • وکیل مهاجرتی باسابقه در تهران که به این قوانین آگاهی کامل داشته باشد می تواند برگ برنده شما برای مهاجرت از طریق ویزای کاری باشد.
  • اگر شما هم متقاضی مهاجرت به کانادا یا یک کشور پیشرفته هستید اما با مراحل و قوانین مهاجرت آشنایی کافی ندارید، دچار سردرگمی و استرس نشوید!
  • به این گونه که هر متقاضی با در نظر گرفتن کشوری برای مهاجرت، وکیل مهاجرت محلی مخصوص خود را دارد که امور توسط وکلای محلی مهاجرتـی آن کشـور بررسـی می گردد.
  • کشور هایی که از اقتصاد قدرتمندی برخوردار بوده و از رفاه اجتماعی بسیار بالایی برخوردار هستند مانند کانادا، آمریکا، فرانسه و استرالیا در صدر مقاصد مهاجرتی قرار دارند.
  • با اطمینان خاطر پرونده مهاجرت خود را به آن ها بسپارید و مهاجرتی ایمن را تجربه کنید.

پیشنهاد ما به شما مشورت با وکیل مهاجرت موسسه حقوقی آوای وکلا است که با در اختیار داشتن مجرب‌ترین وکلا، همیشه راه‌گشای شما هستند. تجربه نشان داده است درصد ریجکتی و عدم موفقیت در پرونده های مهاجرتی، از افرادی که به تنهایی و بدون بهره گیری از مشاور یا وکیل مهاجرتی، اقدام کرده اند بسیار بیشتر از کسانی است که در این مسیر از تجربیات مشاور یا وکیل مهاجرتی مجرب بهره برده اند. شما با در نظر گرفتن تمامی مشکلات مهاجرت به کشور مورد نظر، باید از خدمات موسسه ای استفاده کنید که دارای مجوز رسمی و دولتی است. اهمیت این موضوع از آن جهت است که در صورت تخلف موسسه مورد نظر، شما می توانید به مراجع قانونی شکایت کنید و همین داشتن مجوز رسمی، موسسه مورد نظر را از تخلف باز خواهد داشت.

مهاجرت بر اساس روش مهاجرتی

هدف ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد. مسئله مهاجرت کاملا تحت تأثیر قوانین مهاجرت، قوانین داخلی و بین المللی کشورهای مبدأ، مقصد و همچنین کشورهای واسطه است. به دلیل بروز مسائل تازه در هر برهه زمانی، قوانین نیز روز به روز گسترده تر، مفصل و تر و پیچیده تر می شوند. اولین راهی که افراد جملگی آن را امتحان می کنند این است که با بهره مندی از تجربیات دوستان و آشنایانی که مشاور و وکیلی را می شناسند، زحمت انتخاب را کم کنند. انجام این کار در وهله اول به نظر ایده خوبی است منتهی ایراد اینجاست که اکثریت افراد نزدیک، وکیل و مشاور آشنا ندارند. حال بر فرض داشتن،اعتماد چشم بسته به مشاور یا وکیلی که دوستمان می شناسد لزوما بهترین انتخاب نیست.

خدمات موسسه مهاجرتی معتبر برای انواع مهاجرت در تهران

شاید این مطلب درست باشد و شما بدون وکیل امکان مهاجرت را داشته باشید اما میزان موفقیت شما کاهش می‌یابد. همه ما می‌دانیم که قدم اول برای مهاجرت انتخاب یک وکیل و یا مشاور خبره است تا بتواند مسیر مهاجرت را برای ما هموار کند و هرچه وکیل مهاجرت به کانادا از قوانین مهاجرت آگاهی داشته باشد و امکان ارائه پرونده قویتری را دارا باشد در راستای اخذ نتیجه مطلوب، کمک بهتری می‌کند. همینطور می توان گفت یکی دیگر از روش های انتخاب وکیل مهاجرتی خوب و موسسه مهاجرتی داشتن سایت های معتبر، کانال و فعالیت در فضای مجازی باشنـد. خدماتی که یک وکیل مهاجرتی می تواند به متقاضیان ارائه دهد بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد. بهترین وکیل مهاجرت در تهران را نمی توان به سرعت و بدون بررسی های اولیه انتخاب کرد. لازم است اطلاعاتی در مورد سوابق او داشته باشید و در نهایت وکیلی که تخصص و مهارت کافی در این زمینه را دارد انتخاب کنید.

به دلیل اطلاع کامل وکلای مهاجرتی از قوانین و آخرین تغییرات، پرونده شما سریع تر به موفقیت خواهد رسید و احتمال ریجکتی آن با حدود بالایی کاهش خواهد داشت. همچنین، امکان وقفه های چند ماهه نیز در پرونده شما وجود نخواهد داشت که مشکل بسیاری از داوطلبان مهاجرت است. با استخدام وکیل مهاجرت به کانادا شما تمامی مراحل اولیه و دریافت ویزا را به وی خواهید سپرد و خیالتان از این نظر آسوده است. باید اشاره کرد که یکی از وظایف وکلای مهاجرت در تورنتو ارائه گزارش از فرآیند پرونده به شما است که با استفاده از آن می توانید به صورت دقیق از شرایط و پیشرفت پرونده خود مطلع شوید.

می‌توان این‌گونه هم تعبیر کرد؛ کسی است که در امور مهاجرت تخصص دارد و وکالت فرد را پیش بردن امور مهاجرتی به عهده می‌گیرد. برای دانشجویان رشته حقوق همیشه این سوال مطرح است که چگونه وکیل مهاجرت در ایران بشویم؟ باید بدانید که برای وکیل مهاجرت شدن در کشور ایران، رشته وکیل مهاجرت وجود ندارد و نیازی به گذراندن دروس تخصصی در این حوزه نیست. هر استان کانادا موازی با برنامه های دولت فدرال، نیاز ها و روشهای اختصاصی خود را برای مهاجرت ارائه میکند. کانادا همواره متقاضیان دارای توانایی، تحصیلات مناسب و سوابق کاری را برای اخذ اقامت دائم کانادا تشویق میکند تا سهمی در اقتصاد کانادا داشته باشند. مؤسسات غیر رسمی و افراد فاقد صلاحیت هر چند که امکان دارد اطلاعات اولیه و دانش لازم در زمینه مهاجرت را داشته باشند، اما برای آنها الزامی برای رعایت قوانین حقوقی وضع شده وجود ندارد.

فواید و مزایای داشتن وکیل مهاجرتی در تهران

افرادی که بیشتر کارها را خودشان انجام می دهند ، از جمله ثبت نام آنلاین گذرنامه ، تمایل به پرداخت کمتری دارند. برای وکیل شدن ابتدا باید در آزمون ورودی شرکت کنید و پس از دریافت عنوان مناسب ، رشته تخصصی را انتخاب کرده و از دانشگاه لیسانس بگیرید. پس از دریافت مدرک لیسانس باید در آزمون وکالت قبول شده و در یکی از رشته های حقوق بین الملل پذیرفته شوید. حقوق بین الملل گسترده است بدین منظور مطالعه آن برای یک وکیل مهاجرت کلیک کنید ضروری خواهد بود.

نقش وکیل مهاجرتی در مهاجرت به کانادا رامین میرزادگان-بیات گروپ

سرکار خانم مرجان کسری پایه گذار و صاحب امتیاز شرکت حقوقی Lawmaks با بیش از ۲۰ سال سابقه بوده و همکاری با موکلان سرتاسر دنیا را در رزومه کاری خود ثبت کرده اند. وکیل پایه یک دادگستری با سه سال سابقه حقوقی می باشد و در زمینه های حقوقی از جمله مهاجرت، داوری، حمل و نقل، رایانه ای، قاچاق و غیره فعالیت دارد . برای آن‌که به خوبی متوجه شوید کار وکیل مهاجرتی چیست، بگذارید ابتدا تعریف جامع از وکیل مهاجرتی بگوییم؛ وکیل مهاجرت که در انگلیسی به آن «Immigration Representative» می‌گویند به معنای نماینده مهاجرت است.