نصب و تعمیر دزدگیر اماکن

فقط کافی است هنگام خرید دوربین باکس از کدام لنزهایی که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید این نوع دوربین ها معمولاً در خانه ها یا دفاتر کوچک یافت نمی شوند زیرا نصب و تنظیم آنها عملی نیست. البته مطمئناً هنگام کار با این نوع دوربین امنیتی محدودیت هایی وجود دارد زیرا این کار برای کار در خانه ها و دفاتر کوچک طراحی شده است. سنسورهای پیشرفته تری نیز وجود دارند که با استفاده از آنها می توان انسان ها را از حیوانات خانگی تشخیص داد تا سنسور، دزدگیر را به دلیل عبور و مرور حیوانات خانگی فعال نکند.

نصب دوربین مداربسته منزل

سالها پیش ، در کاتالوگ دوربین امنیتی آنالوگ تعداد TVL ها وضوح نشان می داد و هرچه TVL بیشتری داشته باشد ، بهتر بود خطوط TVLs نشان می دهد که چه تعداد خط افقی را می توان در یک مانیتور نمایش داد تا یک تصویر را به شما نشان دهد. قیمت این دوربین ها از حدود 500 هزار تومان به بالا شروع می شود. شما با توجه به ویژگی های محل مورد نظر و ویژگی های دزدگیر مد نظر خود و همچنین بودجه ای که در نظر دارید موارد بالا را در نظر بگیرید تا از خرید دزدگیر در عباس اباد راضی باشید.

هنگام خرید دوربین امنیتی آنالوگ ، می توانید انواع قدیمی و جدیدی از فناوری ها را پیدا کنید که وضوح متفاوتی دارند. اما این فناوری قدیمی است و دیگر نیازی به استفاده از آن نیست. فناوری قدیمی دوربین آنالوگ ، وضوح آن را در خطوط تلویزیون (TVL) نشان می دهد و نام جدید از نامگذاری مدرن مانند ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p ، HD و Full HD استفاده می کند. دوربین های مداربسته جدید آنالوگ توربو HD با فناوری های جدیدی ارائه می شوند که امکان تفکیک پذیری بالاتری را نشان می دهند و در قالب دیجیتال توصیف می شوند. این بدان معنی است که آنها پس از تبدیل DVR اندازه گیری می شوند (به یاد داشته باشید که تبدیل DVR ها از آنالوگ به دیجیتال است).

این نوع دوربین امنیتی در نصب هایی که به تعداد مشخصی از دوربین های متصل به ضبط کننده فیلمبرداری دیجیتال متمرکز (DVR) احتیاج دارند ، بسیار مشهور است. در ابتدا می توانید بین فناوری های آنالوگ و دیجیتال تحت شبکه (IP) ، مناسب ترین نوع را برای نصب داخلی و خارجی استفاده کنید و سپس می توانید سایر ویژگی ها از قبیل ارتباط Wi-Fi ، دید در شب ، میکروفن دار ، صدا یکپارچه و غیره را انتخاب کنید. دوربین های آنالوگ فیلم را مستقیماً به تلفن همراه ارسال نمی کنند ، بنابراین برای تبدیل سیگنال ها از آنالوگ به دیجیتال به یک دستگاه اضافی (DVR) نیاز دارید. تصویر زیر نمونه ای از دوربین آنالوگ متصل به DVR و مانیتور از طریق کابل کواکسیال را نشان می دهد. همچنین می توانید از یک مانیتور برای دیدن همزمان همه تصاویر استفاده کنید. سیمهای Siamese دارای دو سیم به هم چسبیده هستند که یکی از آنها برای انتقال تصویر و دیگری برای انتقال قدرت استفاده میشود.

نصب دوربین مداربسته رستوران

به تصویر زیر نگاهی بیندازید ، زیرا می بینید که این یک دوربین امنیتی بی سیم با ویژگی های بسیار هوشمند است و برای نصب داخلی مناسب است. دفعه بعد که از مکانهایی مانند مرکز خرید یا بانک بازدید می کنید ، به دوربین های امنیتی اطراف آن مکان نگاهی بیندازید ، معمولاً می توانید برخی از دوربین های باکس را مشاهده کنید. قبل از خرید دوربین امنیتی در فضای باز کافی است به مشخصات آن نگاهی بیندازید تا ببینید محافظت از ورودی و در صورت داشتن محفظه بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا چیست. اگر مایل به ایجاد دوربین در آب نباشید ، IP66 برای بیشتر نصب کافی است و نیازی به هزینه اضافی برای خرید یک IP67 ندارید. اگر قصد خرید یک دوربین امنیتی برای آپارتمان خود را دارید ، احتمال دارد که قصد دارید آن را در مکانی که از آب و هوا محافظت می شود نصب کنید.

همچنین این سیستم ها می توانند افرادی را که در محل حضور داشتند و به عنوان شاهد تلقی میشوند را شناسایی کنند، افرادی که در حالت عادی قصد مراجعه به پلیس و ادای شهادت را نداشته اند. حال افرادی که قصد دارند زندگی سالمی داشته باشند و از راه حلال امرار معاش کنند، ممکن است از دست افرادی که اینگونه فکر نمی کنند و اقدام به دزدی می کنند، در امان نباشند. درب ورودی ساختمان: مهم ترین قسمت در ساختمان های مسکونی، درب ورودی آن هاست که به منظور کنترل ورود و خروج افراد ساکن یا غریبه اهمیت زیادی دارد و در هنگام نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی، اهمیت بیشتری پیدا می کند. بنابراین در بازار می توانید دوربین های امنیتی آنالوگ را پیدا کنید که از فناوری هایی مانند HD-TVI ، HD-CVI و AHD استفاده می کنند که دارای رزولوشن ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p هستند . معمولاً افراد دوربین های بی سیم را با دوربین های بدون سیم اشتباه می گیرند و فقط در صورتی که شما هم از این مسئله سوال می کنید تفاوت بین آنها چیست ، اکنون زمان مناسبی است تا در نهایت این موضوع را درک کنید.

سیستم اعلام سرقت معمولی: این سیستم تنها با صدای اسپیکر اطلاع رسانی خواهد کرد و تنها افراد محیط پیرامون سازمان متوجه آلارم صوتی خواهند شد و هیچگونه تماسی برقرار نمی شود. اصل ۲۲ قانون اساسی بیان می­دارد: «حیثیت، جان، مال، حقوق، مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است، مگر در مواردی که قانون تجویز کند.» بنابراین، نصب غیرمجاز دوربین ­های مداربسته در واقع نوعی تعرض به حیثیت و حقوق اجتماعی افراد بوده؛ لذا لازم است که با آن برخورد صورت بگیرد. البته این امکان وجود دارد برای جاهایی که سطح خطر بالاست مثل طلافروشیها هم از طریق خط تلفن و هم از طریق سیم کارت به ما متصل شوند. فضایی مثل اتاق خواب با یک دوربین تحت پوشش در خواهد آمد . استفاده از دوربین های مدار بسته در فضای داخلی سازمان به همراه تدابیر امنیتی و آماری دیگر مثل سیستم های ضبط صدا و تلفن می تواند باعث جلوگیری از سرقت اطلاعات، اسناد و اموال سازمان گردد.

بهترین شرکت نصاب دوربین‌ مداربسته

فیلم زیر را تماشا کنید که در مورد برخی از انواع دوربین های امنیتی و مفهوم ضبط سیستم آنالوگ صحبت می کنم … تصویر زیر یک دوربین تحت شبکه IP حرفه ای را نشان می دهد که به یک NVR و یک مانیتور برای ضبط و نظارت محلی متصل است. این نوع فناوری است که توسط یک دوربین امنیتی برای انتقال سیگنال ها به مانیتور یا ضبط کننده استفاده می شود ، معمولاً از طریق کابل های کواکسیال مانند RG59. پیدا کردن این نوع دوربین ها در هر فروشگاه الکترونیکی بسیار آسان است زیرا ارزان هستند و هر کسی می تواند آنها را نصب و راه اندازی کند. به صورت کلی حفظ امنیت جانی و مالی، کنترل و نظارت محیط از دغدغه های اصلی ساکنان مجتمع های مسکونی است، بدین منظور نصب دوربین مدار بسته در ساختمان های مسکونی، ضرورت بیشتری پیدا می کند.

این محبوب ترین مدل دوربین مدار بسته است که در فروشگاه ها فروخته می شود ، می توانید تقریباً در همه جا این نوع دوربین را پیدا کنید. بقیه دوربین ها را به همین طریق به دستگاه متصل کنید. حالا مرور گر اینترنت اکسپلور را باز کنید و در قسمت آدرس IP دستگاه DVR را بزنید. رابط بین دوربین مداربسته و دستگاه DVR و یا NVR همین سیم و کابل ها هستند. دوربین های مداربسته بیسیم در منزل که نصب راحت تری نسبت به دیگر دوربین ها دارند. این نوع دوربین های امنیتی (مدل های حرفه ای) معمولاً به ضبط کننده داخلی خارجی نیاز دارند که با نام NVR (ضبط ویدیو شبکه) شناخته می شود.

شرکت نصب دزدگیر اماکن در تهران

بنابراین ، فقط به دنبال یک مدل داخلی با ویژگی های مورد نظر خود باشید. همیشه دارنده یک دوربین مداربسته به یک چک لیست نگهداری دوربین مدار بسته برای پیگیری طول عمر تجهیزات نیاز دارد. مجرم با اطلاع یا عدم اطلاع از وجود دوربین مداربسته در محل، مرتکب جرم و یا سرقت بشود شما می توانید با مشاهده تصاویر ذخیره شده و یا حتی مشاهده آنلاین محل وقوع حادثه، مجرم را ردیابی کنید. با نصب دوربینهای مدار بسته پس از وقوع جرم یا سرقت بلافاصله میتوانید چهره فرد سارق را شناسایی کرده و از ارتکاب جرمهای دیگر جلوگیری کنید. میتوانید برای راه اندازی شبکه خود از ما کمک بگیرید.

اغلب دستگاه های ذخیره ساز تحت شبکه داهوا (NVR) قادر هستند که از قابلیت های IVS ( هوشمند ) پشتیبانی کنند. دوربین های مداربسته تحت شبکه IP امروزه از آنجایی که انواع مختلفی از دوربین های امنیتی خانگی وجود دارد که بسیار ارزان و نصب آنها آسان است بسیار محبوب هستند. بسیاری بر این باور هستند که دزدگیرها تنها یک شئ اضافی و بیمصرف هستند که در اماکن نصب میشوند و کارایی خاصی ندارند، بر همین اساس با نصب دزدگیر نیز مخالفت به عمل میآورند. این موضوع می تواند باعث اطمینان پرسنل یک مجموعه از تحت نظر بودن توسط مدیر خود شود و در نهایت منجر به دقت بیشتر در فعالیت های فردی شان گردد. مجموعه دوربین مداربسته آریا در سال ۱۳۸۴ به منظور فعالیت در خدمات پس از فروش و تعمیر دوربین مداربسته در پاساژ امجد راه اندازی گردید و ضمن ارائه خدمات و گارانتی دوربین مدار بسته برای بسیاری از برندهای مطرح طلایه دار تعمیرات دوربین مداربسته در ایران می باشد، متخصصان این مجموعه با دارا بودن دانش آکادمیکی و همچنین تجهیزات مدرن و ارتباط با تولیدکنندگان اصلی در سایر نقاط جهان،فروش دوربین مداربسته تمامی دستگاهی سیستمهای حفاظتی و نظارتی را تعمیر و بروز رسانی میکنند، در راستای تکمیل رسالت کاری در حوزه فروش دوربین مداربسته، این مجموعه نسبت به احداث کارخانه تولید دوربین مدار بسته در ایران نموده و با استفاده از دانش ایرانی و تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید دوربین مدار بسته با کیفیتی بالا و مطابق با استانداردهای IEC و GOST نموده و تمام خواسته های مشتری را پوشش میدهد و هر مشتری میتواند باتوجه به نیاز خود دوربین مدار بسته مورد نظر را Modified کند و بهترین نصب دوربین مداربسته را داشته باشید .

بهترین شرکت نصاب دزدگیر اماکن

برخی مکانها مانند کارگاهها و کارخانهها با پایین آمدن نرخ خطا و اشتباه، سودآوری بالا خواهد رفت. همچنین سیم های انتقال سیگنال ها و امواج ویدیویی، هیچ گاه نباید از کنار کابل های جریان بالا رد شوند و بین آن ها حداقل باید 12 سانتی متر فاصله وجود داشته باشد. به همین دلیل سازندگان و برندهای تولید کننده امکانات دیگری را به دزدگیر ها اضافه نمودند. در بین برندهای ذکر شده، دو مارک انیک و سایلکس 100 درصد نصاب دوربین مداربسته در تهران ساخت ایران هستند. در بعضی از ساختمان ها علاوه بر درب ورودی ساختمان یک درب پشتی نیز وجود دارد. من مطمئن هستم که قبلاً آن را در فیلم ها دیده اید و این یک نمونه واقعی از دوربین های PTZ است که در حال کار است.

نصاب دوربین مداربسته در تهران

همیشه چک کردن زمان ورود و خروج کارکنان ایده خوبی است یا اینکه در جریان تحویل بسته یا حضور بازدید کنندگان ناشناس به ساختمان قرار بگیرید؛ با وجود دوربین مدار بسته در محل کارتان خیالتان راحت است که هیچ نکته ای از شما پنهان نخواهد ماند. لازم به ذکر است که مدت زمان کار کردن دزدگیر اماکن با منبع تغذیه هم محدود است. بهترین محل نصب دوربین مدار بسته از موارد با اهمیتی است که در زمان نصب باید به آن توجه کنید.

دوربین IP نمونه ای از یک دوربین بی سیم است و این بدان معناست که هر دوربین بی سیم نیز یک دوربین IP است. آنها یک شکل جعبه دارند (به همین دلیل چنین نامی دارند) و لنزهای آنها همانطور که در تصویر نشان داده شده است از بدنه اصلی دوربین مدار بسته جدا می شوند. این ارتفاع به قدری کم است که می تواند جزئیات خوب را به تصویر بکشد و اما به قدری زیاد است که از دسترس سارقان و خرابکاران دور است. آیا تاکنون دوربین های مدار بسته را مشاهده کرده اید که توسط برخی از محافظان امنیتی که در اتاق نظارت نشسته اند ، می توانند از راه دور کنترل شوند؟ برخلاف گنبد ، دوربین برجک نیازی به باز کردن محفظه دوربین جهت حرکت جهتی که دوربین به آن اشاره دارد نیست.

نصاب دزدگیر اماکن در تهران

برای نصب دوربین فقط کافی است سوراخ هایی را در دیوار نصب کنید و موقعیت آن را حتی بدون باز کردن آن تنظیم کنید. برخی از تولید کنندگان هستند که برای مخفی کردن لنز دوربین ، یک دام گنبد شیشه دودی ارائه می دهند ، بنابراین مردم نمی توانند ببینند دوربین به کجا اشاره دارد. البته مدل هایی نیز وجود دارد که می توانند از یک دستگاه ضبط محلی استفاده کنند. این مدل بسیار محبوب است زیرا روند نصب بسیار سریع انجام می شود. بخش دوم : چگونه دوربینها و سیستمهای امنیت خانگی باسیم و بیسیم را خودمان نصب کنیم. اگر دزدی یا مشکلی اتفاق بیفتد و باید فایل ویدئویی آن را به پلیس بدهید، چگونه دادهها را بازیابی خواهید کرد؟ این سند مهمی است که باید به صورت کتبی داشته باشید و به عنوان ارزیابی تأثیر حفاظت از داده ها (DPIA) شناخته می شود.