مقایسه انواع دریچه کولر و تهویه هوا فروشگاه اینترنتی دُرج کالا

مقایسه انواع دریچه کولر و تهویه هوا فروشگاه اینترنتی دُرج کالا

دریچه کولر آلومینیومی از جمله عمومی ترین و پر کاربردترین انواع دریچه های کولری در ایران می باشد. ساختار چندمنظوره ی آن که از پره های عمودی در جلو و پره های افقی در پشت تشکیل شده، باعث شده این این محصول از قدیم مورد توجه کاربران و کارفرمایان باشد. این محصول در مدل های دمپردار و بدون دمپردار در رنگ های متنوعی ساخته می شود. دریچه کولر چوبی درپوش دار نسبت به سایر دریچه ها متمایز می باشد، چرا که در این کالا درپوشی تعبیه شده است. این نوع از دریچه تنظیم هوا موجب جلوگیری از هدر رفت انرژی گرمایشی داخل محیط ها به بیرون و همچنین مانع از ورود هوای سرد در فصل زمستان به داخل مکان ها می شود. دریچه کولر با رنگ کوره ای زیبایی بیشتری نسبت به سایر محصولات دارد.

  • برای نصب آنها در محل مورد نظر از پیچ خودکار یا پیچ چوبی استفاده می شود.
  • موسسه فنی مهندسی مشایخیبا تولیددریچه های استیلدر اصفهان صفحه ای جدید در صنعت تولید گشوده است.
  • بر روی دریچه کانال کولر علاوه بر پره‌های ذکر شده دمپرهایی نیز قرار گرفته‌اند.
  • زاویه استاندارد در نظر گرفته‌شده برای شیارها 30 ، درجه است.
  • مدیریت شرکت تهران دما همواره در تلاش است تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه نماید.

دریچه کولر آلومینیومی قابل شست و شو بوده و در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم است. دریچه کولر گالوانیزه ارزانتر از دریچه کولر آلومینیومی می باشد. به منظور تنظیم مسیر باد دریچه کولر و جهت دهی آن به سمت بالا و پایین می توان از دمپر استفاده نمود. همچنین برای اینکه ورود هوا از بیرون به درون را متوقف کنیم می توانیم دمپر دریچه کولر را کاملا بسته و مانع نفوذ هوا به داخل فضا شویم.

دریچه کولر ریموت دار – مستطیل تک شبکه

خرید دریچه کولر چوبی،آلومینیومی و آهنی می توانید از این فروشگاه خریداری نمایید. جنس این کولر برحسب سفارش از نوع آلومینیوم و یا بنا به تقاضا از نوع استیل یا آهنی می‎‌باشد. عرض فریم دریچه کولر خطی معمولا بین 3 تا 5 سانت متغیر است و جای پیچ ها روی فریم از قبل مشخص شده است. دریچه‌های کولر خطی معمولا به دو صورت دمپردار و بدون دمپر تولید می‌گردند. اگر کولر یا دمنده ، به چند انشعاب متصل باشد برای تنظیم، کنترل یا انسداد جریان هوا در پشت دریچه‌های کولر از دمپر استفاده می‌کنند.

دریچه کولر آبی آهنی

دریچه کولر چوبی از لحاظ زیبایی و تطابق با محیط و دکوراسیون برخی از ساختمانها مثال زدنی است. تولید کنندگان این نوع از دریچه تنظیم هوا از متریال چوب دریچه کولر استفاده می نمایند. دریچه های چوبی به دلیل زیبایی چشم نوازشان در محیط های مسکونی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. انواع دریچه چوبی ( ام دی اف ) برای مصارف مختلف میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند.

لوله و اتصالات ساختمان

عمده مصرف این دریچه بر روی کانال های منشعب از کولر آبی یا داکت اسپلیت می باشد. دریچه داکت اسپلیت بعنوان دریچه ای برای هوارسانی یا تعمیر یا تعویض مورد کاربرد قرار می گیرد. دریچه تایلی با وظیفه هوارسانی به محیط یکی از انواع دریچه هایی است که بصورت سقفی هوارسانی می کند و درواقع یکی از منشعبات دریچه های سقفی می باشد. سمت پرتاب باد سرد در سیستم خنک‌سازی بسته به جهت پره‌ها بوده و استفاده از هر کدام از مدل‌های یک الی چهار طرفه به تعداد مسیرهای پرتابی اضافه خواهد نمود.

مدل دریچه کولر پلاستیکی درپوش دار یکی از پر مصرف ترین محصولات در بین مردم می باشد. روش صحیح اندازه گیری دریچه کولر گرفتن سایز تو در توی کانال کولر است. ابتدا دریچه های قدیمی را باز کرده و سپس ابعاد داخل به داخل کانال کولر را اندازه گیری می کنیم. همچنین اگر قاب چوبی و یا کانالمان مشکلی داشته باشد، با کارشناسان فروش دریچه کولر در میان می گذاریم. این دریچه‌های کولر، زیبایی منحصر‌به‌فردی در محیط ساختمان ایجاد می‌کنند.

احساس نیاز مبرم به تولید این محصولات، خودکفایی و عدم وابستگی به تولیدات کشورهای دیگر دلیل تأسیس این موسسه فنی به صورت غیر رسمی در سال۱۳۹۷ می باشد. با خرید محصولات دارای پوشش زمستانه دغدغه روزهای سرد سال و ورود گرد و غبار را از ذهن خود دور کنید. همچنین در صورت عدم‌استفاده از این قابلیت امکان تهیه پوشش پلاستیکی خاص و آهن‌ربا در دریچه کانال کولر آهنی وجود دارد. دریچه چوبی یا pvc یکی از شیک ترین و زیباترین انواع دریچه کولری است که در مکانهای جذاب لوکس و برای مصارف مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.