معرفی بهترین گوشی ها تا سقف 10 میلیون تومن موبونیوز

پنل جلویی از ششه ساخته شده و توسط لایه محافظتی گوریلا گلس 5 نیز محافظت می‌شود که در برابر خط خش و شکستگی جزئی مقاومت خوبی دارد. انقدر امکانات داره و کیفیتش بالاست که حق داره واقعا بهترین باشه والبته خیلی گرونه. اما اگه بخوایم در کل در نظر بگیریم واقعا دیزاین و طراحی گوشی آیفون حرف اول رو میزنه. اوپو این گوشی را ماه گذشته روانه بازارهای جهانی کرد اما هنوز در بازار ایران موجود نیست. از نمایشگر 6.7 اینچی LTPO2 با رزولوشن QHD پلاس گرفته تا شارژ 80 وات سیمی و شارژ 50 وات بی‌سیم. در کنار تمام این‌ها باید دوربین‌های بسیار عالی گوشی را هم درنظر داشته باشیم.

یازدهمین گوشی میانرده از برند محبوب اپل

ازاین‌رو خوشحالیم که به علت بهره‌مندی از قلم S ظرفیت باتری نه تنها کاهش بلکه افزایش نیز داشته است. در هنگام وب گردی برای 17 ساعت و در نهایت 32 ساعت برای مکالمه شما را همراهی می‌کند. پیکسل 6 پرو دارای سه دوربین پشتی است، از جمله تله فوتو با زوم اپتیکال 4 برابر. با این همه و با وجود همکاری وان‌پلاس و هسلبلد، دوربین وان پلاس 10 پرو بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن است که سبب شده از رقبایی مثل گلکسی S22 یا اوپو فایند X5 پرو عقب بیافتد. سایر موارد مثل رابط کاربری اکسیژن و شارژدهی همگی در سطح بهترین گوشی های جهان هستند. تاشوهای سامسونگ همواره جزو بهترین گوشی های در جهان بودند.گلکسی زد فولد 4 نیز توانست یک بار دیگر عنوان مدل بالاترین گوشی جهان در میان تاشوها و حتی گوشی‌های معمولی را از آن خود کند.

معرفی بهترین گوشی ها تا سقف 10 میلیون تومن موبونیوز نمایشگر Super AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی در کنار باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری می‌تواند توجه هر کاربری را به خود جلب کند و حضور این مدل را در لیست راهنما خرید گوشی توجیه صفحه وب منبع می‌کند. دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی Nova 8i نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و از دیگر امکانات عالی این مدل می‌توان به فست شارژ ۶۶ واتی آن اشاره کرد که تنها در ۳۸ دقیقه باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری این گوشی را فول شارژ می‌کند. ناگفته نماند Nova 8i در دو نسخه با رم ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود که نسخه پایه در محدوده ۷ میلیون تومان قرار دارد. به هر حال قیمت گوشی هواویمنصفانه است و این مدل هم نسبت به قیمتی که دارد، ارزش خریدش بالاست.

  • طراحی پنل جلویی بسیار مورد توجه کاربران مختلف قرار گرفت؛ زیرا طراحی آن بسیار مشابه دیگر گجت‌های میان‌رده است و کاربران به این نوع طراحی علاقه دارند.
  • ردمی نوت ۹پرو مکس بنظرم من از همه بهتره لطفا اگه نظری دارین بمن بگین چون مخام بخرم.
  • این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با پشتیبانی از یک میلیارد رنگ و HDR10+ استفاده کرده که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و میزان روشنایی آن فوق‌العادست.

بر این اساس می‌توان گفت میان‌رده سامسونگ دارای یک نقطه قوت نسبت به دیگر میان‌رده‌ها بوده و آن هم وجود نمایشگر با کیفیت است. سایز صفحه نمایش نیز معادل ۶.۴ اینچ است و به دلیل علاقه کاربران به نمایشگر بزرگ، این گجت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند. دستگاه بعدی قرار گرفته در این لیست متعلق به کمپانی سامسونگ است و بر این اساس می‌توان گفت سامسونگ در بازار گوشی‌های میان‌رده محبوبیت خاصی دارد. این گوشی گلکسی ای 32 نامیده می‌شود به و دلیل سخت افزار میان‌رده و قیمت مناسب توانست فروش خوبی داشته باشد.

بنده این گوشی رو با گارانتی شرکت داریا همراه پایتخت سفارش گذاشتم دیجی کالا با گارانتی یه شرکت دیگه برام فرستاده… لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات کالا؛ اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. ویدئو با حداکثر رزولوشن 1080p در 30 فریم در ثانیه ضبط می‌شود و اگر در مورد اندازه فایل محافظه‌کار هستید، گزینه‌ای برای 720p وجود دارد.

سیاست به‌روزرسانی سامسونگ یکی از نقاط قوت آن در میدان نبرد با رقبای اندروید است. در حالی که برخی از گوشی‌های سری A قرار است سه سال به روزرسانی اندروید و چهار سال پوشش امنیتی دریافت کنند؛ سامسونگ A53 5G چهار سال نسخه به‌روزرسانی و پنج سال پوشش امنیتی دریافت خواهد کرد. در هر چهار طرف A53 حاشیه‌های نازکی وجود دارد،اما قسمت بالا و پایین کمی ضخیم‌تر است. تنها بریدگی روی نمایشگر مربوط به دوربین سلفی پانچ حوله مرکزی است که بسیار کوچک است و هنگام پخش برنامه های مورد علاقه شما به راحتی می توان از آن چشم پوشی کرد.

فضای دوم گوشی شیائومی(نحوه فعال‌سازی، حذف و بررسی مشکلات)

این گوشی یکی از به‌صرفه‌ترین گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌رود و در مدت زمان کمی از معرفی توانسته به یک گوشی محبوب و پرطرفدار تبدیل شود. پرایم در دو مدل مختلف با حداقل 4 و حداکثر 6 گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه‌های ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایت تولید شده است. این دستگاه در بخش عقب دارای دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل بوده و در بخش جلو مجهز به سنسور سلفی 8 مگاپیکسل است. یکی از ویژگی‌های مهم گوشی ردمی 10 پرایم را باید باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعت آن دانست که از فناوری شارژ سریع 18 وات و شارژ معکوس 9 وات پشتیبانی می‌کند. ارزان قیمت بودن و داشتن مشخصات فنی قابل قبول را باید دو امتیاز ویژه این گوشی هوشمند شیائومی معرفی کرد.

این گوشی به یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه اختصاصی کارت حافظه microSD، دو اسلات سیم کارت و پورت microUSB نیز مجهز است. در ادامه‌ی متن قرار است لیستی از گوشی های اقتصادی داشته باشیم که به ترتیب از قیمت کم به زیاد مرتب شده‌اند‌. در پایان توضیحات هر گوشی هم جدولی نوشته شده است تا شما را با مزایا و معایب نهایی محصول بیشتر آشنا کند. داشتن گارانتی و ضمانت نامه معتبر سبب میشود تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی آن بهره مند شوید. 1_قبل از خرید از در دسترس بودن دفاتر و نمایندگی های مجاز آن در شهر خود اطمینان حاصل نمایید. 2_ تاریخ اعتبار گارانتی را مدنظر قرار داده و از زمان انقضای آن مطلع شوید تا غافلگیر نشوید.