معرفی بهترین مدل لپ تاپ لنوو با قیمت مناسب و برترین و با کیفیت ترین برند لنوو ، راهنمایی خرید لپ تاپ از ارزانترین فروشنده م Lenovo, Lenovo ideapad, Lenovo laptop

معرفی بهترین مدل لپ تاپ لنوو با قیمت مناسب و برترین و با کیفیت ترین برند لنوو ، راهنمایی خرید لپ تاپ از ارزانترین فروشنده م Lenovo, Lenovo ideapad, Lenovo laptop یکی از مشهورترین مدل‌های این خانواده می‌توان به X1 Carbon اشاره نمود. که به دلیل وزن سبک و توان پردازشی مناسب، مورد پسند بسیاری از کاربران است. و مهم‌ترین ویژگی‌های آن شامل، امکانات گیمینگ پیشرفته، صفحه‌نمایش لمسی با وضوح 4K و پشتیبانی از فناوری صوتی دالبی‌ویژن است. سری ThinkBook نیز با تلفیقی از دو سری IdeaPad و ThinkPad طراحی گردیده یعنی هم سخت افزار بسیار مناسبی دارد و هم از استحکام بالایی برخوردار است.

بهترین لپ تاپ های لنوو کدامند؟

در غیر اینصورت، در همه فاکتورها، لپ تاپ Lenovo ThinkPad X12 Detachable گزینه بهتری https://www.asilbekharid.com/best-lenovo-laptop/ محسوب می‌شود. صفحه کلید آن کلاس بسیار بالایی داشته و با رنگ مشکی و قرمز، زیبایی خاصی پیدا کرده است. این رنگ‌ها به صورت مخفیانه روی لپ تاپ دیده می‌شوند و عظمت X1 Carbon را بیشتر به شما اثبات می‌کند. در سوی دیگر تینک پدها هستند که بازه‌ی بسیار گسترده‌ای از انواع لپ تاب را شامل می‌شوند.

  • این حسگر برای ورود بیومتریک مناسب بوده و کاملا می‌توانید روی آن به عنوان گزینه لاگین به ویندوز یا برنامه‌های دیگر حساب ویژه باز کنید.
  • توجه داشته باشید که ویژگی‌هایی مانند کارت گرافیک مجزا و نمایشگر لمسی مواردی هستند که عموم دانشجویان به آن‌ها نیازی پیدا نمی‌کنند.
  • مقدار فضای ذخیره‌سازی هم یک ترابایت هارد دیسک هیبریدی به همراه ۵۱۲ گیگابایت SSD است که مقدار زیادی فضای اضافی برای ذخیره‌ کردن فایل‌های مختلف خواهید داشت.
  • لیست قیمت لپ تاپ لنوو معمولا تفکیک شده نیست و چنان‌چه شناخت کافی از سری محصولات نداشته باشید بعید است بتوانید انتخاب درستی بکنید.
  • کارت گرافیک از نوع انویدیا Geforce MX330 و مجهز به 2 گیگابایت حافظه اختصاصی است.

همانطور که میدانید برند ایسوس در تولید لپ تاپ، رتبه اول در جهان را دارد. ایسوس هرسال در کنار لپ تاپ های حرفه‌ای، لپ تاپ های ارزان و مالتی مدیا را نیز به بازار عرضه می کند. افزایش عدد در این CPU ها نشان می‌دهد که قدرت آن‌ها بیشتر بوده و تکنولوژی ساخت پیشرفته‌تری دارند. اگر قصد دارید از لپ‌تاپ خود برای انجام کارهای روتین و معمولی استفاده کنید، قدرت پردازنده Core i3 برای شما کافی است. سلام سپیده جان ، بله شما از لپ تاپ های زیر ۲۰ میلیون می‌تونید برای فعایت های نیمه حرفه ای گرافیکی استفاده کنید. اما اگر کاربر حرفه‌ای هستید و در زمینه تدوین، کارهای سه بعدی و انیمیشن‌سازی فعالیت دارید، داشتن ۳۲ گیگابایت رم برای‌تان مفید خواهد بود.

لپ تاپ لنوو Thinkbook 13X

همراه با این پردازنده، حافظه رم 16 گیگابایت از نوع DDR4 و کارت گرافیک قدرتمند GeForce GTX 1650 قرار دارد که یک سیستم مقرون به صرفه و همه‌کاره را تشکیل می‌دهند. وقتی کسی تصمیم به خرید لپ تاپ می‌گیرد، انواع لپ تاپ دل را نیز در لیست انتخاب‌های خود قرار می‌دهد. لپ‌تاپ‌های سری تینک پد ایکس، به‌دلیل داشتن وزن سبک و قدرت پردازشی خوب همیشه مورد تحسین بسیاری از علاقمندان بوده‌اند.

لپ تاپ گیمینگ لنوو IdeaPad L340

ازونجایی که ویندوز ۱۰ معمولا فایلهای کرک رو حذف میکنه در نتیجه ممکنه (تاکید میکنم، ممکنه) برای استفاده از نرم افزارهای کرک شده دچار مشکل بشید. چون لپ تاپ های امروز نهایت از ویندوز بعدی (احتمالا ویندوز 12) پشتیبانی کنن و نتونن ویندوزهای بعد از اون (ویندوز 13 و ویندوز 14) رو پشتیبانی کنن. این پردازنده با 8 مگابایت حافظه کش، قدرت بالایی دارد و فقط حدود 10% از بهترین پردازنده این بخش بازار، ضعیف‌تر است.

کارت گرافیک مستقل و حافظه گرافیکی اختصاصی دارد (گرافیک Nvidia MX450 با دو گیگابایت حافظه اختصاصی). برندهای دل و اچ پی؛ دل و اچ پی مارکهای بزرگ جهانی هستند ولی با توجه به حضور کمرنگشان در بازار ایران، قیمت آنها کمی بالاست و به همین دلیل ارزش خرید نسبتا پایینی دارند. مشکل بعدی هم نبود گارانتی شرکت مادر است که ممکن است در آینده مسئله ایجاد کند. همچنین لپ تاپ‌های کوچک معمولا قابلیت ارتقای کمی دارند (در بخش رم و هارد دیسک). مقدار حافظه داخلی این مدل، یک ترابایت هیبریدی و ۲۵۶ گیگابایت است که به شدت در سرعت لود شدن ویندوز تاثیرگذار است.

به همین دلیل این لپ تاپ بجز عملکرد مالتی مدیا برای پردازش برنامه های سنگین توصیه نمیشود. لپ تاپ IdeaPad 1 – A، کارت گرافیک مجزا ندارد و از پردازنده گرافیکی CPU، استفاده می‌کند و حافظه مورد نیاز را هم از حافظه اصلی می‌گیرد. صفحه نمایش فول اچ دی در محدوده قیمت زیر 10 میلیون یک امتیاز بزرگ حساب می‌شود و به همین دلیل این لپ تاپ ها از اکثر لپ تاپ‌های هم قیمت خود، برتر هستند.