مرجع سوالات استخدام آموزش و پرورش 96

سلام دوستان گرامی؛ کتابهایی که شرف ناز خانم گفتن خوبه ؛ برای مدنی یه منبع که میتونه در کنار تست شهبازی مفید واقع بشه جزوه دکتر شهبازیه ؛ برای جزا ی عمومی قانون خوبه ولی جزای اختصاصی مخصوصا تعزیرات رو اگه از کمک حافظه دوراندیشان استفاده کنید بیشتر نتیجه میگیرید ؛ برای تجارت همون فرحناکیان خوبه ؛ اما برای ثبت خیلی مهمه هر چی وقت بذارین بیشتر نتیجه میگیرین : تعریف کمک حافظه دوراندیشان ثبت شنیدم؛ یا قانون یار حقوق ثبت چتر دانش ؛ حتما غلامرضا شهری رو بخونید در کنار همه ی آیین نامه ها ی قانونی ؛ زیاد انتظار نداشته باشید که شرکت کنندگان اطلاعاتشون براتون به اشتراک بذارن مخصوصا برای همچین آزمون پر متقاضی ای ان شاءالله موفق باشید واسه من هم دعا کنید .

نمونه سوالات آزمون سردفتری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نظر دارد براساس ماده ۵ قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران برای مناطقی که نیاز به تاسیس دفتر اسناد رسمی دارند، از بین متقاضیان واجد شرایط از طریق آزمون کتبی و اختبار، سردفتر اسناد رسمی انتخاب نماید. تاریخ و محل برگزاری آزمون و نحوه توزیع کارت : – آزمون کتبی در تاریخ 1397/4/29 نمونه سوالات آزمون سردفتری – https://hampafile.ir/downloads/clerical-test/ – برگزار خواهد شد. مشمولین این بند ضروری است گواهی مربوطه و کارت ایثارگری را از مراجع ذیصلاح حسب مورد ( بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی استان، ستاد رسیدگی به امور آزادگان، بنیاد شهید انقلاب اسلامی ) تا قبل از برگزاری آزمون اخذ نمایند. شرایط عمومی معمولا برای تمامی آزمون های استخدامی یکسان می باشد اما ممکن است در شرایط اختصاصی آن ها تفاوت هایی وجود داشته باشد. سردفتر در دفاتر اسناد رسمی بر طبق قانون، تمامی معاملات، اسناد رسمی و خواسته های حقوقی افراد را ثبت کرده و گواهی می کند.

من این منابع که میگم همه دوستان من گفتن که رتبه های زیر بیست در ارشد داشتن.برای جزا اختصاصی دوست من دور اندیشان جزا اختصاصی و عمومی خوند 93درصد زد و منم راضی هستم و یه دوست من که کارش سردفتری و رتبه زیر بیست خصوصی ارشد شد گفتش دور اندیشان ثبت خوبه برای مدنی هم هم بیات عالی ولی وقت وافعا نمیشه ادم بخونه در زمان محدود اگه هیچ مطالعه نداشتین جزوه دکتر شهبازی بخونید اون جزوه دویست خورده ای برگی و سرفصل های که نداره کتاب بیات بخونید و تجارت هم فرحناکیان خوبه جزوه دکتر قربانی تعریفش شنیدم و دروس عمومی هم فقط تست کار کنید که این سایت یه مجموع تست داره خیلی خوبه بخونید کافی هستش من واسه کارمندی از همون استفاده کردم خیلی هم بالا زدم.عربی که خب کتاب های کنکور دیگه.

نمونه سوالات ازمون سردفتری

باید سایر مولفهها مانند وضعیت توزیع جغرافیایی و نیاز منطقه را در نظر بگیریم تا سردفترهای جدید، متضرر نشوند و بحث استعفای آنها مطرح نشود. آزمون سردفتری ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد اما در حال نیازسنجی اولیه است تا بهترین استاندارد برای گزینش و جذب دفاتر انجام شود و زمان آزمون از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام خواهد شد. در نهایت برای انتخاب با توجه به جمع نمرات آزمون کتبی و مصاحبه، اسامی پذیرفته شدگان اعلام می شود؛ لذا برای کسانی که برای مصاحبه دعوت می گردند حقی ایجاد نمی شود چرا که مصاحبه نیز بخشی از آزمون است و باید توانایی های فرد سنجش شود تا مشخص گردد که توانایی لازم را برای کار سردفتری دارد یا خیر. متقاضیان باید وارد سایت ثبت اسناد و املاک کشوری به آدرس www.ssaa.i شده و اطلاعیه های لازم در مورد شرایط و نحوه ثبت نام آزمون سردفتری را بررسی کرده و نسبت به انجام ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است آزمون سردفتری اسناد رسمی روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۴/۲۹ به نشانی مندرج در کارت ورود به جلسه برگزار می گردد. با توجه به اینکه کلیه اطلاعات مربوط به آزمون و تکمیل پرونده از طریق ارسال پیامک به تلفن همراه یا به نشانی پست الکترونیکی اعلامی ارسال خواهد شد، لذامتقاضیان موظفند بندهای ۱۴ و ۱۵ تقاضانامه را با دقت تکمیل نمایند. داوطلبان واجد شرایط می توانند از تاریخ 1397/2/17 لغایت 1397/2/27 با مراجعه به سایت اینترنتی به نشانی سازمان ثبت اسناد و املاک اقدام به ثبت نام نمایند. آگهی انتخاب سردفتر اسناد رسمی منتشر شد – 11 اردیبهشت 97 نمونه سوالات اورجینال آزمون انتخاب سردفتری اسناد رسمیویژه سال 97 سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نظر دارد براساس ماده 5 قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران برای مناطقی که نیاز به تأسیس دفتر اسناد رسمی دارند، از بین متقاضیان واجد شرایط زیر از طریق آزمون کتبی و اختبار، سردفتر اسناد رسمی انتخاب نماید.

سوالات سردفتری

زمان برگزاری آزمون سردفتری از طریق اطلاعیه توسط سازمان ثبت اسناد و با توجه به نیاز واحدهای ثبتی به اطلاع متقاضیان میرسد. خبرگزاری ایلنا : رییس کانون سردفتران و دفتریاران اعلام کرد که برگزاری آزمون سردفتری با سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور است و تا جایی که اطلاع دارد، این آزمون امسال برگزار نخواهد شد. در حالت دیگر چنانچه سردفتر در ضمن انجام وظایف خود،مرتکب تقصیر یا اشتباه شود(مثل عدم ذکر پارکینگ در سند انتقال آپارتمان) و از این فعل او، به دیگر خسارتی وارد شود، سردفتر مسوولیت حقوقی داشته و در محاکم عمومی پاسخگو خواهد بود و باید جبران نماید. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در هر دوره برحسب نیاز از طریق برگزاری آزمون کتبی، اقدام به جذب نیروی انسانی می کند که داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید نسبت به مواد امتحانی اطلاعات لازم را کسب کنند تا شانس بیشتری برای موفقیت در این آزمون ها داشته باشند.

ازمون سردفتری 1401

ممنون از راهنماییتون ولی واقعا دیگه خیلی خسته شدم چون در گیر پورپوزال پایان نامه هم هستم. که هم شامل آموزش و هم شامل نمونه سوالات چهار گزینه ای می باشند. 5- دفتریارانی که دارای گواهی قبولی امتحان مخصوص سردفتری و دفتریاری موضوع شق سوم ماده 10 قانون دفتر اسناد رسمی مصوب 1316 باشند به شرط داشتن پنج سال سابقه دفتریاری . اداره کل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی اطلاعیه ای زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۳۹۷ را اعلام کرد.

سوالات آزمون سردفتری اسناد رسمی

هرمتقاضی حق انتخاب یک محل را دارد و لازم است نام و کد محل مورد تقاضا را در فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج نمایند. علاوه بر آن ثبت نام را باید در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند و به بعد موکول نکنند؛ چرا که تعداد زیادی از داوطلبان ممکن است برای ثبت خود در آزمون سردفتری اسناد رسمی، بعد از گذشت فاصله زمانی و به پایان رسیدن تاریخ تعیین شده اقدام نمایند که در این صورت امکان دارد سامانه ثبت نام دچار مشکل شده و ثبت نام شما با موفقیت انجام نشود.

مواد امتحانی: عبارت است از: 1- ادبیات فارسی ( با ضریب 2) 2- عربی ( با ضریب 1) 3- حقوق ثبت ( با ضریب 3) 4- حقوق مدنی( با ضریب 3) 5- حقوق جزاء ( با ضریب 2) 6- حقوق تجارت( با ضریب 2) 7- احکام شرعی( با ضریب 2) 8- قانون و آئین نامه های دفاتر اسناد رسمی( با ضریب 3) 9- اطلاعات عمومی و هوش ( با ضریب 1) نحوه ثبت نام : متقاضیان درصــورت واجد شــرایط بودن می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان اسناد و املاک کشور نسبت به انجام ثبت نام اینترنتی و اخذ شماره رهگیری به نحو ذیل اقدام نمایند: 1-ثبت نام در سایت مذکور از تاریخ 1397/2/17 لغایت1397/2/27 .