مدل کناف سقف پذیرایی و سقف آشپزخانه با 1000 طرح-کناف آوگون

مدل کناف سقف پذیرایی و سقف آشپزخانه با 1000 طرح-کناف آوگون

یعنی یک طرف سقف با طرح بیشتر و سمت دیگر طرح کمتری نداشته باشد و مدل کناف همه جا به خوبی پخش شود. سقف کاذب یک سقف ثانویه است که برای دکوراسیون و طراحی داخلی منزل و مکان های دیگر استفاده می شود. این نوع سقف هیچ گونه باری را بر روی خود تحمل نمی کند و فقط برای طراحی و زیبایی مورد استفاده اجرای سقف کاذب کناف قرار می گیرد. این مدل ها کمی شلوغ تر از طرح های کاملاً ساده بوده و به صورت ویژه و استثنایی با توجه به سلایق و میل شخصی شما گاهی می گردد. شما میتوانید این کناف ها را پتینه کاری کرده و یا رنگ آمیزی کنید.

  • می تونید قیمت متریال های دیگر رو هم در مقاله‌ی زیر ملاحظه بفرمایید.
  • اکثرا از روش کناف کاری متحرک در ادرات و مراکز تجاری استفاده می‌شود، انجام این کناف کاری با توجه به لوازمی که در سقف نصب می‌شود امکان پذیر است و یکی از روش‌های رایج نصب کناف در سقف همین روش می‌باشد.
  • مدل کناف سقف پذیرایی ساده و شیک یکی از مدل های جدید و به روز می باشد که طرفداران بسیاری دارد.
  • مدل کناف مربعی و مستطیلی، از طرح های پرکاربرد تر و در عین حال ساده تر هستند که مدل های متنوعی دارند.

در هنگام بازدید، طرح و نوع سقف کاذبی که انتخاب کردین رو برای پیمانکار بگین. پیمانکار بر اساس طرح و مصالح شما و اندازه گیری هایی که انجام میده، قیمت نهایی و تمام شده رو براتون محاسبه کرده و بهتون اعلام می‎کنه. هرکدوم از انواع متریال سقف کاذب مزایا، معایب و ویژگی های خاص خودشون رو دارن. شناخت این ویژگی ها میتونه به شما در انتخاب صحیح سقف مورد نطرتون کمک کنه. پس بیاین در همین ابتدا ببینیم که سقف کاذب چه انواع و مدل هایی داره. هوم سرویز به‌ عنوان یکبازار آنلاین خدماتطراحی شده است که در آن، هر شخصی بتواند برای انجام کارهای موردنیازش، افراد مطمئن، معتمد و توانمند را پیدا کند.

چرا بعد از مدتی درزهای سقف کناف ترک میخورند؟

سقف کناف علاوه بر سبک بودن پانل ، نحوه اتصال انعطاف پذیر پانل ها به پروفیل ها هم به گونه ای است که باعث کاهش نیروی زلزله می شود. سبکی مصالح کناف باعث حمل آسان آن توسط کارگران و در نتیجه افزایش سرعت اجرای پروژه می شود. در مسافت های حمل طولانی به علت دارا بودن بسته بندی مناسب، آسیبی به مصالح وارد نمی شود. کم حجم بودن مصالح کناف نسبت به مصالح سنتی نیز سبب کاهش هزینه های حمل می شود.مزیت دیگر سیستم کناف دسترسی آسان به تاسیسات مکانیکی و الکتریکی است. در صورت ترکیدن لوله های تاسیسات و… به راحتی می توان قسمت آسیب دیده را تشخیص داده و تعمیر کرد.

به هیچ عنوان از اثرات نورپردازی بر روی کناف سقف پذیرایی ساده و شیک غافل نشوید. شما می توانید با استفاده از نور مخفی ها و هالوژن ها نورپردازی بسیار جذابی را بر روی کناف سقف پذیرایی ساده و شیک خود ایجاد کنید. این سقف تزئینی توسط نور پردازی حرفه ای فضایی کاملاً دل انگیز و متفاوت برای شما ایجاد خواهد کرد. به نور پردازی های تصاویر زیر توجه کنید.شما می‌ توانید برای آشنایی بیشتر با انواع نورپردازی مقاله ” نورپردازی و تاثیر آن بر جلوه کاغذ دیواری” را مطالعه فرمایید.

از آنجایی که این سازه مانند شیشه است؛ از این رو به سقف کاذب شفاف نیز هم معروف هستند. اجرای این نوع سقف کاذب شفاف برای یک پذیرایی نورگیر، به دلیل انعکاس نور، فضا را جذاب و آرامش بخش می‌کند. علاوه بر این با اجرای یک نورپردازی بسیار شیک می‌توان جلوه سقف کاذب شفاف را زیباتر کرد. از آنجایی که پانل های طلقی، براق، درخشنده، بسیار سبک و مقرون به صرفه هستند؛ از این بسیار مورد توجه بسیاری از صاحب خانه‌ها واقع شده است.

مدل کناف سقف پذیرایی ساده و شیک

قطعا نصب و اجرای سقف کشسان به دلیل جنس پارچه‌ ای آن و سبک بودن بسیار راحت‌ تر می‌ باشد و مدت زمان کمی برای آن لازم است. سقف کشسان به خاطر جنس خاصی که دارد می‌ تواند در طرح و مدل‌ های مختلف به اجرا درآید و قابلیت کشسانی آن باعث شده است برای فضاهای مختلف به کار گرفته شود. اهمیت این انعطاف پذیری وقتی خود را نشان می‌ دهد که سقف شما دارای عمق، شیب یا خمیدگی‌ های خاص باشد.

این پنل ها یکسری سازه های یکپارچه از جنس گالوانیزه می باشند که با روکش گچ و سیمان پوشانده شده اند و به سقف متصل می شوند. پس از بررسی و شناخت مزیت‌های سقف کناف نوبت به آن رسیده که با معایب ناشی از نصب سقف کناف سخن بگوییم. همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره شد سقف کناف از مزیت‌های فراوانی بهره می‌برد؛ ولی این به آن معنا نیست که عیبی نداشته باشد.

همچنین وقتی صحبت از کناف یا هر سقف کاذب سنتی دیگر می‌ شود، ساخت و رنگ آمیزی در محل اولین گزینه لازمه است، اما در سقف کششان فقط در محل نصب انجام می‌ شود و طرح و رنگ از قبل در کارخانه صورت گرفته است. مدل کناف سقف پذیرایی مستطیلی را می توان بهترین مدل کناف سقف پذیرایی نام برد. مدل کناف مستطیلی سقف بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که دارای سالنی بزرگ باشد. همچنین صدها خدمات دیگر در هوم سرویز تحت عنوان خدمات فنی توسط همیاران متخصص هوم سرویز انجام می شود. از دیگر موارد کاربرد کناف های ساده برای سقف سالن، می توان به فضاهای مدرن اشاره نمود.