مجموعه 25 مدل کناف سقف جدید و مدرن-کناف آوگون

مجموعه 25 مدل کناف سقف جدید و مدرن-کناف آوگون برای مشاوره با کارشناسان کناف شرکت لطفاً با شماره های زیر در تماس باشید. درزهای ایجاد شده در محل اتصال صفحات کناف به وسیله یک نوار مخصوص درزگیر کناف و بتونه مخصوص درزگیری میشود. به نحوی که در انتهای کار، سطحی یکپارچه که قابلیت نقاشی ساختمان و نصب کاشی یا هر نوع پوشش دیگری را دارد بدست می آید. در صورتی که از دیوار کناف دو لایه یا سه لایه استفاده شود، فضای خالی مابین پانل های کناف، توسط عایق حرارتی و صوتی ( معمولاً پشم سنگ ) پر میشود.

برای این کار از یک دستمال مرطوب برای تمیز کردن کمک بگیرید و سپس آن را خشک نمایید. سقف کاذب جز جدایی ناپذیر طراحی داخلی بازسازی میباشد از این رو سقف کناف با توجه به سرعت اجرایی بالا مقرون بصرفه بودن و ‌استحکام و سبک وزنی جزو بهترین گزینه های اجرای سقف کاذب در بازسازی های مسکونی و اداری میباشد. کناف نوعی پوشش گچی می باشد که چیزی نزدیک به 80 سال است که توسط یک خانواده آلمانی شناخته و بدست آمده است و این پوشش زیبا از تکنولوژی های نوین در صنعت ساختمان سازی می باشد که نسبت به دیگر مصالح ساختمان سازی سنتی دارای مزیت های بسیاری است.

قیمت دکور کناف کاملاً به طرح و پیچیدگی آن بستگی دارد. ما پس از طراحی سه بعدی رایگان دکور کناف قیمت آن را به شما اعلام میکنیم.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که سقف کنافی برای پذیرایی پیشنهاد می‌شود این است که می‌توایند نورپردازی پذیرایی را تحت کنترل خود داشته باشید. در مراحل طراحی و ساخت سقف کنافی می‌توانید از استادکار بخواهید فضای بیشتری برای نورپردازی LED یا هالوژنی برای شما در نظر بگیرد. تایل ها هم مانند پنل ها روی زیرساخت نصب می شوند ولی شیوه نصب آن ها وزنی است و پیچ نمی شوند.

اجرای سقف کناف عمدتا به دو شکل یکپارچه یا شبکه ای اجرا می شود. در نوع شبکه ای قطعات توسط آویزهایی به سقف متصل و نصب می شود. در این روش قطعات تایل به راحتی روی سقف قرار می گیرد و امکان دسترسی به امکانات تاسیسات فراهم است. اما باید بگوییم نحوه صحیح طراحی نورپردازی سقف ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، اینکه چگونه فضای خود را نورپردازی کنیم می تواند در شیک بودن منزل ما تاثیر بسزایی داشته باشد. چراغ های led سقفی و باکس نور کنافی، یکی از مناسب ترین و پرکاربرد ترین ابزار ها برای این کار به شمار می روند. شما می توانید طرح دلخواه خود را با کنف بر روی سقف منزل یا اتاقتان ایجاد کرده و از باکس نور های مخفی یا چراغ های کوچک و تزئینی led، استفاده کنید تا زیبایی و درخشندگی منزل تان چند برابر به چشم بیاید.

  • استفاده ازاین نوع کناف برای محیط های مرطوب بسیار کاربردی ومفید است.استفاده از دیوارهای کناف دراستخرها وباشگاه های ورزشی مانع ازانتقال رطوبت وهمچنین آسیب به بافت ساختمان می شود.
  • با استفاده از یک کاردک یک لایه نازک از بتونه را بر روی ورق مش می‌زنیم.
  • نوع یکپارچه اغلب برای خانه ها، هتل ها، مغازه های کوچک، مجتمع ها که زیبایی ظاهری در کنار کاربردی بودن اهمیت دارد از کناف سقف یکپارچه استفاده می شود.
  • گاهی بعضی کناف کارها برای کم شدن هزینه ها این فاصله رو زیاد تر در نظر می گیرن که این کار باعث کم شدن عمر سقف کاذب و ترک برداشتن سریع تر اون میشه.
  • یکی از مشکلاتی که افراد در انتخاب جنس مرغوب با آن مواجه می شوند، وجود انواع مختلف جنس کناف در بازار است.
سپس آویز های سقف به واسطه­ی یک سری قطعات مخصوص، مثل کلیپس های خم نشده که لبه هایی چَنگَک مانند دارن و در عکس زیر می­بینین، داخل F47 ها مهار میشن و باعث تحمل وزن سازه­‌ی زیرین میشن. البته در تصویر قبل این اتصال به وسیله ی قطعه ی آویز دیگه ای نجام شده بود. هیلتی دستگاهی هست که فشنگ ها رو با سرعت خیلی زیاد شلیک می کنه. شتاب و سرعتی که توسط دستگاه هیلتی به فشنگ داده میشه، به وسیله ی باروت موجود در چاشنی دستگاه هیلتی اتفاق اجرای سقف کاذب کناف میفته.

سقف کاذب دکوراتیو

ساخت دکور کناف مستلزم طراحی سه بعدی ساختمان پیش از اجرا است. با توجه به طراحی سه بعدی طرح اولیه کناف به کارفرما نشان داده میشود. دکور کناف هم میتواند به صورت متصل به دیوار و هم میتواند به صورت پارتیشن کناف اجرا شود.

سوالات متداول در مورد سقف کناف، کناف کاری