قیمت و خرید کابل شارژ ایفون ایکس X اصلی iphone lightning to usb

افرادی که دائما در مسافرت هستند و یا به عنوان راننده تاکسی فعالیت دارند، از شارژر فندکی استفاده می‌کنند. در واقع طراحی این مدل به گونه‌ای است که می‌توان گوشی‌های آیفون یا هر اسمارت‌فون دیگر را در خودرو شارژ کرد. فست شارژر اصلی Apple iPhone 12 Mini با شدت جریان خروجی 3 آمپر به همراه کابل USB-C به لایتنینگ. هیوا سنتر، یک فروشگاه آنلاین کالاهای غذایی، شوینده و بهداشتی می باشد که در دو پلتفرم وبسایت و شبکه های اجتماعی فعالیت می کند. تمامی کالاهای هیوا سنتر دارای ضمانت اصالت کالا می باشند که مشتریان عزیز می توانند بدون واسطه و با کمترین قیمت دریافت کنند. مشتریان عزیز می توانند از کارشناسان ما راهنمایی گرفته و نهایتا محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت و شایسته ترین خدمات به آسانی درب منزل دریافت کنید.

کابل شارژ تِک ان مدل Aurora 2 in 1، با دو سری لایتنینگ و میکرو یو اس بی، از طریق یک کابل 1 متری، امکان شارژ سریع و انتقال اطلاعات را برای انواع گوشی ها و تبلت های اپل و آیفون و انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی فراهم کرده است. کانکتور اصلی این گوشی، از نوع میکرو یو اس بی است و توانایی تبدیل به لایتنینگ را هم دارد و دارای یک نشانگر ال ای دی است که حالت های شارژ گوشی را نشان می دهد. این کابل با جنس فوق العاده نرم خود، در برابر گره و تاب خوردن شارژر، بسیار کابل شارژر سامسونگ مقاوم است. اگر کابل شارژر آیفون‌تان خراب شده باید بگویم بهترین راه حل؛ خرید کابل شارژر آیفون اصلی است چرا که استفاده از کابل شارژ تقلبی به باتری گوشی شما آسیب می‌زند.

کابل آیفونی فست شارژ Mcdodo CA-741 1.2m

قیمت و خرید کابل شارژ ایفون ایکس X اصلی iphone lightning to usb

این محصول با داشتن 1.2 متر طول و 480 مگابایت در ثانیه سرعت انتقال داده، به عنوان یکی از بهترین محصولات در بین کاربران به‌شمار می‌رود. برای انواع آيفون‌ها نیز می‌توانید از این کابل استفاده کنید. اگر به دنبال یک کابل باکیفیت و درجه یک هستید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول از برند باسئوس را از دست ندهید.

محصولاتی با کیفیت ORG یا کپی قیمت کمتری نسبت به شارژر اورجینال اپل آیفون دارند. • کابل شارژر اصلی، جنس خوبی خواهد داشت و به خوبی انعطاف پذیر می باشد. اگه یه شارژر آیفون خوب می‌خواین بهتره سراغ محصولات انکر برین. پارگی یا خراشیدگی از اتفاقاتی است که ممکن است برای یک کابل شارژر اتفاق بیفتد. از این رو باید کابل دارای یک پوشش چند لایه باشد و یا یک پوشش مقاوم باشد تا بتواند در برابر خراشیدگی و پارگی مقاومت داشته باشد. از این رو در تهیه کابل شارژر آيفون به این موضوع یعنی داشتن پوشش مناسب نیز دقت کنید.

از نزدیک، چندین تفاوت کلیدی بین کانکتور لایتنینگ تقلبی و اصلی وجود دارد که به شما می گوید که کدام یک کابل شارژ آیفون اصلی است و کدام یک کابل تقلبی. شارژر ها یکی از موثر ترین ابزارهایی می باشند که تاثیر مستقیم بر روی باتری موبایل شما خواهند داشت و اگر در انتخاب شارژر اشتباه نمایید امید به سالم ماندن باتری موبایلتان نخواهد بود. استفاده از شارژرهای غیر اصل باعث کم شدن طول عمر باتری، گرم شدن زیاد از حد موبایل و شارژر، و در آخر آسیب دیدن موبایل خواهد شد.

شرکت اپل به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای دنیا شناخته می شود. این شرکت با تولید گوشی های با کیفیت و مقاوم توانسته بخش عظیمی از بازار موبایل و تبلت را به خود اختصاص دهد. با این حال برای هر وسیله الکترونیکی داشتن شارژر و کابل شارژ با کیفیت، بسیار ضروری است. کابل شارژر آیفون 11 پرو مکس از نوع USB-C به لایتنینگ با پشتیبانی از شارژ سریع اگر نیاز به آداپتور (18 وات) با کابل آیفون 11 پرو مکس داشتید؛ گزینه‌ی نوع درخواست را تغییر دهید. تا زمانیکه از یک سری و کابل شارژر USB-C و تولید شده توسط یک تولید کننده معتبر استفاده می‌کنید، می‌توانید با خیال راحت از شارژر لپ تاپ USB-C خود برای شارژ مجدد تلفن همراهتان استفاده کنید.

کابل شارژ ایفون ایکس برای همگام سازی USB و شارژ کابل به طور کامل در iOS سازگار است. بدون پیام هشدار ظاهر می شود، فقط شارژ رایگان بدون هیچ زحمتی. همان طور که گفته شد کابل های لایتنینگ فقط برای محصولات شرکت اپل کاربرد دارد. از آیفون 5 به بعد و انواع آیپد های اپل و ایرپاد از این نوع کابل پشتیبانی میکنند. کابل اورجینال اپل از دوام و سرعت انتقال بالا و مناسبی برخوردار است و در مدن زمان بسیار دیرتری خراب میشود و همچنین باعث عملکرد بهتر و افزایش طول عمر باتری میگردد.

همان طور که در طول این متن بارها اشاره کرده ایم، کابلهای اصلی آیفون از کیفیت بالایی برخوردار نخواهند بود و احتمال خراب شدنشان بسیار زیاد می باشد. با پیشرفت تکنولوژی سیم شارژر‌های جدید مانند تایپ‌سی به بازار آمده. فروشگاه شهر قطعات در تلاش است که با عرضه محصولات خود با کیفیتی مناسب وهمچنین قیمت های رقابتی و مناسب دست سود جویان در این حوزه کاری را کوتاه کند و جنسی مناسب را به دست کاربر برساند.

Kingstar K14i Apple Cable 1M