قیمت و خرید قهوه فوری لاته دکتر بیز همراه با قارچ گانودرما فروشگاه اینترنتی اصیل کالا

قهوه ی لاته گانودرما امروزه با توجه به خواص کشف شده ای که این دو گیاه دارند، هم دانه های قهوه و هم قارچ گانودرما، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شرکت های بسیاری در این زمینه به تولید و عرضه قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما فعالیت دارند. یکی از برندهای شناخته شده و محبوب در ایران، برند بیز می باشد و قهوه لاته گانودرما دکتر بیز یکی از محصولات خاص و پر طرفدار این برند می باشد. قهوه فوری لاته دکتر بیز یا همان کافه لاته caffè e latte ، یکی از انواع نوشیدنی گرم با شیر خشک است که پایه آن قهوه و شیر خشک وعصاره قارچ گانودرما می‌باشد. در اینجا برند دکتر بیز ابتکار جدیدی به خرج داده و با ترکیت این قهوه با عصاره قارچ گانودرما به آن خواص درمانی ویژه ای هم داده که می توانید همان کیفیت را با خواصی بی نظیر گانودرما داشته باشید.

عصاره جینسینگ کره ای هاگین Hagin حاوی رویال ژل و قارچ گانودرما

گانودرما با تنظیم میزان ترشح هورمون های ، قند خون ، متابولیسم بدن و تامین اسید آمینه های ضروری بدن غلبه بر استرس را فراهم می اورد. گانودرما به علت داشتن مقدار زیادی از ژرمانیوم ارکانیگ ، اکسیژن رسانی به اندام ها را افزایش داده ، پلی ساکارید و تری تروپن باعث کاهش چربی خون و آدنوزین با از بین بردن لخته های خونی باعث کاهش غلظت خون می شوند. مرحله بعد ، بین یک تا سی هفته می باشد که در این مرحله با کاهش مقدار بیش از اندازه اسید اوریک ، اسید لاکتیک، کلسترول ، ذخایر چربی و سموم انباشته، بدن پاک سازی و سم زدایی می گردد. امروزه گانودرما به عنوان قویترین سمزدای طبیعی موجود در جهان شناخته شده است . برای ایجاد قهوه‌ای غلیظ و پرعطر آن محتویات ساشه را با one hundred seventy میلی‌لیتر آب جوش ترکیب نمائید.

و لبنیات موجود در کافه لاته گانودرما می تواند مقداری از اسید معده را خنثی کند که موجب میشود افرادی نفخ معده شدید دارند هم از مزایای این محصول فوق العاده بهرمند بشوند سایت آریو کالا . این قهوه با توجه به ترکیباتی که دارد طبیعت سرد دارد و برای مصرف کنندگان طبع بدنشان گرم و خشک است. در این قهوه فیبر زیادی وجود داشته که برای درمان یبوست و کاهش وزن مناسب است. کافه لاته گانودرما به واسطه نوع خامه ای بودن بافتش در درمان زخم های معده و روده بسیار مفید بوده است.

  • بهتر است از کافه لاته گانودرما در روزهای اول یک عدد و بعد از مدتی دو عدد مصرف شود زیرا استفاده نادرست از این محصول مشکلاتی را برای فرد ایجاد می کند.
  • یکی از مهمترین ویژگی‌های قهوه لاته ترکیبات منحصر به فرد انغ می باشد که موجب محبوبیت بیشتر این محصول شده است.
  • قارچ گانودرما لوسیدوم گیاهی با ویژگی‌های دارویی و درمانی بسیار زیادی می‌باشد.
  • گانودرما در وهله اول باعث پیشگیری ،سپس درمان بیماری های بیشماری میشود.
  • در حال حاضر این قهوه خوشمزه و پر فایده در فروشگاه کالا اکسیر در یک حراج استثنائی قرار داشته و با قیمتی فوق العاده مناسب به فروش میرسد.

باکیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا در ترکیب با گانودرما همراه با خامه و شکر (درصورت تمایل) شما را به یک لاته خامه ای دعوت می کند و می تواند انرژی شما را برای یک روز پر فعالیت تامین نمایند. محصولات دکتر بیز (سِتین)، تولیداتی انحصاری بوده که تماما دارای یک قیمت مصوب و مشخص می باشند و قیمت آنها در سایت رسمی شرکت بیز قابل رویت است. در این سایت ها محصولات به طور مستقیم از شرکت بیز ارسال نشده و این موضوع احتمال تقلبی بودن و یا تاریخ گذشته بودن محصولات را افزایش می دهد و دلیل اختلاف قیمت چیزی غیر از این نمی تواند باشد. به دلیل طبیعی بودن قهوه گانودرما لاته مصرف آن با عارضه جانبی خاصی همراه نبوده، با این حال در صورتی که نسبت به ترکیبات گیاهی حساسیت دارید در مصرف محصول احتیاط نمایید. کالا مال فروشگاه اینترنتی ارائه کننده بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی ، سلامت و زیبایی دارای مجوز می باشد.هدف ما کمتر نمودن واسطه های فروش به جهت تهیه محصولات با بهترین قیمت و سرعت بالا در تحویل کالا می باشد. قدمت قارچ گانودرما به هزاران سال قبل و به فرهنگ چین باستان باز می گردد.

قیمت و خرید قهوه فوری لاته دکتر بیز همراه با قارچ گانودرما فروشگاه اینترنتی اصیل کالا

خواص فوق العاده ای که این قارچ داشت و برای سلامتی فرد بسیار مفید بود، باعث چنین نامگذاری برای آن شده است. بعد از مدتی کشت این نوع قارچ در کشور چین رواج بیشتری یافت و به کشورهای دیگر آسیایی و بعد اروپایی گسترش یافت و از خواص آن در داروها استفاده شد. البته ذکر این نکته لازم است که این نوع قارچ در هر محیطی قابل رشد نیست و تنها four کشور است که توانسته این نوع قارچ را در تولید انبوه تولید کنند که ایران نیز یکی از کشورها می باشد. هم اکنون شما می توانید این محصول را از سایت Ganuderma.ir که نمایندگی مستقیم محصولات شرکت دکتر بیز را دارد، خریداری نمایید.

عدد قهوه سوپریم دکتر بیز

بسیاری از مطالعات اپیدمیولوژیکی که بر روی انسان ها صورت گرفته است نشان می دهند که مصرف منظم و دوز مناسب کافئین، خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را به ویژه در سالمندان کاهش می دهد. کافئین به عنوان یک ترکیب آنتی اکسیدان، می تواند نقش حفاظتی در برابر اسرس اکسیداتیو در بیماری آلزایمر ایفا کند. مصرف همزمان کافئین وقند می تواند برای حافظه مفید باشد ، مغز این افراد به انرژی کمتری برای یاد آوری امور نیاز دارد. بین مصرف کافئین و بیماری پارکینسون رابطه عکس وجود دارد و مصرف کافئین از احتمال بروز بیماری پارکینسون جلوگیری می کند .

فواید قهوه لاته گانودرما دکتر بیز

قهوه لاته گانودرما ترکیبی جذاب از کافه اسپرسو با خامه در کنار قارچ گانودرما می‌باشد. لاته یک واژه ایتالیایی است و قهوه‌های لاته‌ای که با دانه‌های روبوستا و عربیکا در ترکیب و خامه و شکر تهیه شوند، به لاته خامه‌ای شهرت دارد. این نوشیدنی به خاطر داشتن ترکیبات مفید و موثر قارچ گانودرما (فیبر، ویتامین و سایر ترکیبات اختصاصی) می‌تواند در درمان بیماری‌های گوارشی مثل رفلاکس، معده و ورم معده موثر باشد.