قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال تتر ارزدیجیتال-تترفا

ارزش سهام این شرکت فعال در حوزه استخراج در طول یک سال گذشته ۹۸درصد کاهش یافته است. بالاترین قیمت تتر در تاریخ ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ معادل ۱.۲۱ دلار بوده که همینک %۱۷.۷۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش تتر ۶۶.۲۴ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۷۳.۱۴ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن تتر معامله می‌شود، صرافی ATAIX با سهم %۶۴.۹۱ از حجم معاملات روزانه است. من میخوام چیزیو که تجربه کردم به اشتراک بذارم .من امروز ظهر 100 میلیون تومان تتر از سایت بیت ایمن خریدم قیمتش خیلی خوب بود.قیمتش 170 تومان زیر نوبیتکس بود تو اون ساعت. توی شبکه TRC20 انتقال دادم کمتر از یک دقیقه برداشتم انجام شد.دمشون گرم صرافی ایرانی خوبی سایت تتر هستند.

  • از زمان بیت کوین 3 هزار دلاری بعد از ریزش قیمت‌ها بخاطر کرونا تا کنون، حجم بازار تتر از 1.9 میلیارد دلار به بیش از 60 میلیارد دلار رسیده است.
  • سفارش محدود، برای سفارش‌‎، قیمت و حجم مدنظرتان را وارد کرده و اگر این قیمت و حجم در Order Book موجود باشد، سفارش‌ تتر شما تکمیل خواهد شد.
  • در انتهای همان سال نامش به تتر تغییر پیدا کرده و نسخه بتای آن اجرا شد.
  • در واقع تتر ابتدا در سال 2014 با نام Realcoin عرضه شد اما مدتی بعد نام آن تغییر کرد.
قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال تتر ارزدیجیتال-تترفا

بنابراین برای کاربرانی که می‌خواهند از نوسانات بازار در امان بمانند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. پیش از این نیز ذکر کردیم که تتر نوعی استیبل کوین است و مانند سایر استیبل کوین‌ها به طور کامل توسط ذخایر تتر پشتیبانی می‌شود؛ به همین خاطر همواره ارزش خود را حفظ می‌کند. همچنین شرکت به طور کلی از کارمزدهای بیتفینکس و سود پشتوانه ذخیره شده در حساب‌های بانکی درآمد کسب می‌کند. فرایند فروش ارز دیجیتال تتر در صرافی رمزینکس به مانند خرید آن، به چند صورت متفاوت انجام می‌شود و چگونگی آن دقیقاً مشابه با سفارش‌های خرید است که در بالا توضیح داده شد.

با مشاهده صفحه راهنما/خرید ارز دیجیتال رابکس می توانید با نحوه خرید تتر آشنا شوید. به صورت کلی نحوه خرید تتر به این صورت است که پس از ثبت نام و احراز هویت در رابکس، باید کیف پول تومانی خود را شارژ کنید و سپس در مبدل آن را به تتر تبدیل کنید.. خرید تتر Tether با استفاده از پلتفرم های معامله در ایران امکان پذیر است. صرافی ارز دیجیتال رابکس بهترین سایت خرید تتر به صورت آنلاین و لحظه ای در ایران است. به محض ثبت نام، یک کیف پول اختصاصی ارز دیجیتال به شما اختصاص داده میشود که می‌توانید تتر خرید شده را در آن نگه دارید کنید. برای خرید ابتدا باید کیف پول تومانی خودتان را شارژ کنید و سپس با استفاده از مبدل به خرید تتر و تبدیل تومان به تتر بپردازید و سرمایه گذاری خود را انجام دهید.

خرید و فروش تتر در ایران؟

فراموش نکنید که کسب اطلاعات و تخصص در این بازار حرف اول را می‌زند. جامعه ارزهای دیجیتال به تتر اعتماد دارد و باعث می شود که این ارز در بین باثبات ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش قرار بگیرد. در صرافی های خارجی معمولا کار احراز هویت مانند ارائه کارت شناسایی و عکس سلفی در صورت عبور حجم معاملات از مقداری مشخص انجام می‌شود.

برای پیدا کردن بهترین قیمت تتر باید مدام نوسانات و قیمت آن را مورد نظر قرار داد و در بهترین زمان تصمیم را گرفت.. شرکت تتر ادعا می‌کند که به ازای هر یک تتری که به بازار عرضه می‌کند، یک دلار واقعی به عنوان پشتوانه آن نزد خود نگه‌داری می‌کند. البته بخاطر تفاوت در عرضه و تقاضا برای این رمز ارز در بازار، گاهی قیمت آن از یک دلار به مقداری ناچیز نوسان می‌کند. برای خرید تتر در بازارهای داخلی و صرافی‌های ایرانی با تومان، حداقل مقداری برای سرمایه گذاری وجود دارد.

ما در پول نو علاوه بر Bep20 و Trc20، از شبکه سولانا و اتریوم Erc20 نیز برای خرید Tether پشتیبانی می‌کنیم. ویلت این ایده را با مسترکوین اجرا کرد و در سال ۲۰۱۴ یکی از اعضای اصلی آن به بنیانگذار تتر تبدیل شد. استفاده از تتر برای نقدینگی در سال ۲۰۱۵ با اضافه شدن آن به صرافی BitFinex انجام شد. درحال حاضر می‌توان تمامی رمزارزها را به آسانی به تتر تبدیل کرد.

کاهش هزینه معاملات با خرید و فروش تتر

تتر با دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و از آنجا که به یک واحد پول جهانی متصل است، مشکلی برای سرمایه‌گذاران وجود نخواهد داشت. این رمز ارز همچنین دارای واحد پشتیبانی مشخصی است و مانند برخی از ارزهای دیجیتال، هویت آن در پرده ابهام نیست. خرید تتر، راه رهایی از نوسانات بازار ارز دیجیتالتتر ادعا می‌کند که هر توکن آن توسط یک دلار در ذخایر آن پشتیبانی می‌شود.