صرافی کوینکس + آموزش کامل ویدئویی همیار کریپتو

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس لطفا از صفحه ما بخواهید.

صرافی کوینکس + آموزش کامل ویدئویی همیار کریپتو

را نمایش می دهد که یعنی آدرس دات نتورک هم برای خود کوینکس می باشد. هنگام ترید معاملات آتی بیت کوین، یک سری هزینه‌های پنهان وجود دارد. اساسی‌ترین این هزینه‌ها، میزان بودجه است که به همه‌ی قرادادهای فیوچرز Perpetual یا به عبارتی دائمی تعلق می‌گیرد. این ابزار همچنین به عنوان ابزاری برای معامله‌ها‌ی‌ دائمی شناخته می‌شود و چنین هزینه‌هایی در هر صرافی اعمال می‌شود. ایمیل شما به خاطر اینکه چندین بار ثبت نام کردید، وجود داره اما احتمالا موقع لاگین و ورود به خاطر اینکه رمز عبورتون متفاوت بوده یا زبان کیبوردتون متفاوت هست، این ارور را میده.

امتیاز اپ موبایلی کوینکس

همچنین مطابق تصویر فوق می توانید آن پازل را حل کنید. در ادامه پس از تکمیل ثبت نام یک ایمیل تاییده برای شما ارسال خواهد شد. بنابراین همانند تصویر زیر باید کد ارسالی را در کادر باز شده وارد کنید تا بتوانید به مرحله بعد راه بیابید. با کلیک بر روی گزینه Mobile/GA به صفحه دیگری وارد می شویم. شماره موبایل را به این دلیل نبایستی وارد کرد زیرا از طریق شماره موبایل مشخص می شود که کاربری از ایران وارد حساب کاربری شده است.

همچنین، با توجه به خدماتی که برای کاربران خود در نظر گرفته علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده و در حال پیشرفت می‌باشد. علاوه بر تمام ویژگی های بالا باید گفت، صرافی کوینکس در حفظ سرمایه کاربران بسیار مطمئن عمل کرده و امنیت فوق العاده بالایی را برای تمام دارایی ها در نظر می گیرد. ارزهای مربوط به کاربران کاملا محفوظ بوده و توسط خود سایت، به هیچ عنوان در قسمتهای دیگر استفاده نخواهد شد. همچنین معامله گران می توانند بدون معطلی، عملیات برداشت خود را اجرا کنند. صرافی کوینکس و صرافی بایننس هر دو فعالیت خود را از سال 2017 شروع کردند که البته در کار مربوط به ارزهای دیجیتال نیز بسیار موفق بوده اند.

ارز دیجیتال بانک مرکزی یا ارز دیجیتال ملی چیست؟

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. کلا اپل، به اپلیکیشن های در کشورهای تحریم، خدماتی را که ارایه میداده، داره محدود می کنه. همیشه واریز ارزها بسته به خود ارز، ممکنه از یه دقیقه تا چندین ساعت زمان ببره. اینکاگنیتو یک تب در مرورگر کروم است که می‌ توانید با فشردن دکمه‌های Ctrl+Shift+N به آن دسترسی خواهید داشت. این تب کوکی‌ های قبلی را در نظر نمی‌ گیرد و به این ترتیب می‌ توان با استفاده از آن، بعضی از خطاها را رفع کرد. پس باید ادرس ایمیل خودتون با همون شکل و حروف و اعدادی که بوده را دقیق وارد کنید.

دانلود اپلیکیش کوینکس

زمانی که با موفقیت وارد حساب کاربری خود در صرافی کوینکس می‌شوید، کوینکس به صورت خودکار از طریق پیامک یا ایمیل آدرس «IP»، زمان و مکان ورود به حساب کاربری را به شما اطلاع می‌دهد. همچنین می‌توانید از طریق سایت صرافی، تاریخچه «Log in» در 30 روز گذشته را بررسی کرده و در صورت مشاهده ورود ناشناس به حساب کاربری خود، رمز عبور را تغییر دهید. برای برداشت ارز دیجیتال نیز مانند واریز باید از قسمت Asset اقدام کنید. از کشوی Assets گزینه withdraw را بزنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید. در این صفحه باید نوع ارز، روش انتقال و پلتفرم موردنظرتان را انتخاب کنید. سپس آدرس کیف پول خارجی و میزان ارز را در قسمت‌های مربوطه وارد کرده و بعد از اعتبارسنجی، دکمه Submit را بزنید.