صرافی کوینکس ، آموزش و مقایسه 🏛️ -ایران ارز دیجیتال

یکی از دلایل آن ، کارمزد پایین این صرافی است که از معامله کننده(تریدر) ، یک دهم درصد ۰.۱ قیمت را دریافت میکند . برای مثال تصور کنید که با ۱۰۰۰ دلار وارد بخش فیوچرز کوینکس میشوید و سپس با ۱۰۰ دلار آن، روی اتریوم ۱۸۶۰ دلاری ترید کرده و آن را معامله میکنید. این صرافی بسیاری از ارزهای رمزپایه را مانند بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و تتر ارائه میدهد و از آنها پشتیبانی میکند. در این آموزش، فرض شده که شما قبلاً این سه مرحله را انجام داده، موجودی کیف پولتان را با تتر شارژ کرده اید و اکنون قصد دارید در صرافی کوینکس ارزی را به روش اسپات خرید و فروش کنید. علاوه بر این، کاربرانی که توکن CET دارند می توانند برای کمپین های تبلیغاتی کوینکس، مانند ایردراپ ها یا دسترسی به شتاب دهنده پروژه پلتفرم، شرایط ویژه ای کسب کنند. باوجود شباهت اساسی بین این دو، مارجین و فیوچرز کوینکس تفاوتهای مهمی با یکدیگر دارند.

مارجین در صرافی کوینکس مانند بخش اکسچنج کوینکس coinex فیوچرز عمل میکند. در ضریب اهرم ایزوله فیوچرز کوینکس، بخشی از دارایی که وارد معاملات شده است، متوجه ریسک بوده و دچار ضرر و زیان و یا سود میشود. توجه داشته باشید که تنها میزان دارایی که وارد اکانت فیوچرز صرافی کوینکس کردهاید دچار سود و ضرر شده و دارایی موجود در اکانت اسپات (spot) تحت ریسک قرار نمیگیرد. یا اگر متضرر شوید، ۱۰۰ دلاری که با آن اتریوم ترید کردهاید، دچار ضرر میشود.

این جهان متعلق به کاربران است.

این عدد به معنای این است که اگر ارزش اتریوم به ۱۲۰۰ دلار کاهش یابد شما دارایی خود را از دست میدهید. بهاینترتیب در بخش مارجین نیز پولی را قرض کرده و با اضافه کردن آن به دارایی خود وارد معامله میشوید. Leverage در بخش مارجین بیت کوین حداکثر ۵x و برای سایر ارزهای دیجیتال ۴x و کمتر از آن است. این جهان متعلق به کاربران است. سود حاصل از معاملات متعلق به شما خواهد بود، اما در عوض کارمزد از شما کسر خواهد شد.

در ضریب اهرم کراس علاوه بر میزان دارایی که وارد معامله کرده و با آن ترید انجام میدهید؛ آن مقدار از دارایی که در اکانت فیوچرز کوینکس موجود است نیز تحت ریسک معاملات بوده و دچار سود یا ضرر میشود. در واقع مابقی دارایی موجود در اکانت فیوچرز کوینکس بدون سود و ضرر باقی خواهد ماند. اگر به قسمت (In Progress) رفته و با یک صفحه خالی مواجه شدید، بدانید که احتمالا در تایم ورود شما پروژه در حال اجرا، موجود نیست. در این حالت، ۹۰۰ دلار موجود در اکانت فیوچرز که با آن معاملهای انجام ندادهاید بهعنوان پشتوانه لیکوئید عمل کرده و عدد لیکوئید را به تعویق میاندازد. اما با توجه به محدودیتهایی که در این باره برای کاربران ایرانی وجود دارد، لازم است تا شرایط کاملاً روشن و شفاف شود.

ترجیحاً بهتر است از یک ایمیل امن استفاده کنید. معاملات فیوچرز کوینکس تاریخ انقضا نداشته و تا هرزمانی که مایل باشید، این معاملات قابلیت اجرایی شدن دارند. در بخش فیوچرز برای بیت کوین حداکثر ۱۰۰x و برای سایر ارزهای دیجیتال تا ۵۰x است. ترجیحاً بهتر است از یک ایمیل امن استفاده کنید. شما با ثبت نام و احراز هویت در این صرافی می توانید بیشتر توکن های معتبر و شناخته شده را به صورت اسپات یا فیوچرز خریداری کنید. هر چقدر حجم معاملات در یک صرافی بیشتر باشد، نقد شوندگی صرافی بیشتر خواهد بود. و نکته مهمی که با تجربه در این بازار به دست آوردم این است که به هیچ عنوان بیشتر از اهرم ۱۰ استفاده نکنید. محدودیتی برای درج قیمت BTC نیست اما باید با قیمت های بازار هماهنگ باشد. این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافیهای ارز دیجیتال است. مدیر صرافی کوینکس در توییتی اعلام کرد که محدودیت از سوی این صرافی نیست و از سوی کشور ایران فیلترینگ انجام شده است.