سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

این سازه ها در مدت زمان کمی جای خود را در صنعت ساختمان سقف کاذب پیدا کرد. درضمن به‌صورت گچی، چوبی، فلزات رنگین، پی‌وی‌سی، شیشه‌ای، آهنی، ورق‌های فلزی روکش‌دار، آلومینیومی، کامپوزیت و غیره نصب میگردد. در هر صورت این متریال قابلیت اجرا به‌صورت واحد و یا با هم را داراست. حضور این سقف در ساختمان، دغدغهٔ پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف را از بین می‌برد. ما تمام خدمات سقف کاذب فروش، طراحی و اجرای حرفه ای را با بهترین قیمت و ضمانت اجرا به شما عزیزان ارائه می دهیم.

  • در مرحله بعد برگه های رابیتس با استفاده از مفتول فلزی به سازه وصل میشن.
  • در مرحله اول، اولین چیزی که باید پیش از همه مشخص بشه نورپردازی سقف کشسان هست.
  • این سقف کناف (کی پلاس پارس) در اکثر مکان ها به عنوان سقف دکوراتیو فراوانی دارد.

این مدل سقف بخاطر محبوبیت بالا در بیش از ۱۵۰ طرح متنوع در رنگبندی و طرح های مات، براق موجود است. که با توجه به متراژ محیط افراد به صورت فردی یا تیم دو و سه نفره به محیط اجرا اعزام میشوند. گارانتی و ضمانت مورد نیاز هر محصول نیز پس از نصب توسط فروشگاه سمیران به مخاطبین گرامیتقدیم می گردد. چرا که با شستشو و دیرجذب بودن آن نسبت به آلودگی میتواند عمر آن را چندین برابر نسبت به سقف گچبرگ افزایش دهد. قیمت کمتری نسبت به دیگر تایل ها دارد، از pvc قیمتی به مراتب بالاتر دارد.

سقف کاذب PVC علاوه بر تایل های 60×60 سانتمیترمربع از تایل های با طول بیشتر هم ساخته میشه که در اینجا به دلیل تفاوت طول به عنوان سقف یکپارچه از اون یاد میکنیم. پنل های سقف PVC در دو اندازه 20×600 سانتیمترمربع و 40×600 سانتیمترمربع ساخته میشن. در تیپ اول، سازه از دو جهت به صورت عمودی با هم بسته میشه و اجازه پیچش از هر جهت سقف کاذب گرفته میشه. این روش برای بخش های با سطح بیشتر از 50 مترمربع بهترین گزینه است تا سقف کاذب از پایداری خوبی برخوردار باشه. در روش آخر از تایل پلکسی گلس در کنار با تایل چوبی یا PVC استفاده میشه. در این روش تایل چوبی یا PVC با استفاده از دستگاه CNC برش میخوره که در بازار با عنوان سقف کاذب CNC مشهورتره.

نورپردازی سقف کاذب

کناف سقف در اکثر ساختمان های امروزی به چشم می خورد و به صورت پنل های گچی مسطح به سقف اصلی نصب می شود. این سقف در دو مدل سقف کاذب کناف یکپارچه و سقف کاذب کناف مشبک اجرا می گردد. سقف کاذب کناف یکپارچه از یک زیرسازی فولادی سبک وزن ساخته شده که پنل های گچی روکش دار بر روی آن نصب می گردد. سقف کاذب ساده در سبک مینیمال کاربرد دارد و آرامش خاطر مخصوص این سبک را از هم نمی پاشد. همین طور که از نام سقف کاذب ساده بر می آید، این نوع سقف ها از پیچیدگی در طرح و رنگ برخوردار نمی باشند و در عین سادگی موجب زیباتر شدن فضا می گردند. ضمن اینکه به راحتی می توان با کمک ساخت سقف کاذب ساده ، لوله های تاسیسات را پوشاند.

با نصب آویزها و محکم بودن از اتصال می توان طبق نقشه اولیه سازه های سپری را نصب و بعد از تراز نمودن سازه ها تایل ها و روشنایی ها را بروی آن ها قرار داد. انجام کلیه امور بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان های مسکونی و تجاری ، مدیریت پیمان و اضافه بنا با سازه های سبک از جمله LSF با کمترین هزینه ممکن توسط پیمانکار مجرب و مهندسان عمران. قبل از استفاده از این نوع سقف ها باید زیر سازی مناسبی صورت گیرد معمولا از این نوع سقف ها برای فضاهای بسیار وسیع استفاده می شود زیرا جلوه آن زیباتر می شود. این سقف دکوراتیو نیز همانند سقف آی گلس در پشت خود نورپردازی های زیبایی را جای می دهد. این سقف بسیار سبک وزن است و در رنگ های مختلفی ساخته می شود همچنین جنس آن لمینت می باشد.

یعنی با استفاده از این سقف ها می توانید هر طراحی که دلتان میخواهد به سقف بدهید و این امر به زیبایی آن محل بسیار کمک می کند. ورقه های رابیتس چیزی شبیه به توری های فلزی می باشند که در اندازه های مختلف وجود دارند. اجرا کنندگان سقف های کاذب این ورقه های رابیتس را به توسط سیم یه یکدیگر متصل می کنند و از اینکه این سیم ها محکم گره خورده اند اطمینان حاصل میکنند. زیر قیمت کارخانه کناف ایران همراه با بروز رسانی منظم قیمت محصولات سقف کاذب می باشد. قیمت اجرای این سقف کاملا به طرح انتخابی و متراژ آن بستگی دارد. قیمت این سقف و هزینه اجرای آن بستگی به میزان متراژ آن دارد زیرا معمولا بخشی از سقف را با این طرح به اجرا می رسانند.

اجرت اجرای سقف کاذب PVC تایل ۶۰*۶۰ در کرج[رحمانی]

اجرای سقف كاذب چوبی حسی گرم و لوکس را به بیننده القا می نماید. عمده اجرای این نوع سقف در منازل مسکونی بوده و در اماکن عمومی همچون بیمارستان ها و فروشگاه ها استفاده نمی شود و یا اینکه بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرد. سقف های کاذب چوبی دارای رنگ های متنوعی بوده و از این رو موجب افزایش زیبایی سقف و در نتیجه فضای منزل می شوند. به منظور افزایش زیبایی فضای خانه می توان در کف نیز از چوب استفاده کرد و یا اینکه تمامی سقف های اتاق های منزل را با چوب پوشاند. حتما از مستحکم بودن و قفل شدن سازه در هم مطمن شود و تا وارد مرحله ی بعدی یعنی گرفتن اویز از سقف اصلی شویم.

همچنین با استفاده از نورپردازی های متنوع در اجرای سقف كاذب ساده ، می توان طرح و جلوه های متنوعی خلق کرد. چوب های مورد استفاده در ساخت این نوع سقف غالبا از نوع نراد روسی و یا ام دی اف می باشد. از عمده مزایای ساخت سقف کاذب چوبی می توان به امکان آکوستیک نمودن فضا با استفاده از پنل های چوبی جاذب صدا ، امکان حذف و جایگزینی راحت ، تنوع در طراحی و قابلیت بازیافت آن اشاره نمود. این سقف را می توان در طرح های مختلفی همچون معلق ، صندوقی ، تخته ای و یا با تایل های مربعی به صورت کاشی وار اجرا کرد. شایان ذکر است که سقف کاذب چوبی یکی از گران ترین انواع سقف های كاذب محسوب می گردد.

میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر و یا بخش تماس با ما ، با ما در تماس باشید. همچنین تعویض تایل ها پس از چند سال بدون تعویض سازه و صرفا با تهیه تایل های ۶۰در۶۰ و جایگزینی آنها میسر خواهد بود. وزن سبک و قابل جابجایی توسط تمامی افراد این محصول را بسیار محبوب کرده است. این سقف نقش بسیاری در جذب صدا دارد بنابراین از انتقال سر و صدا بین طبقات جلوگیری می کند.