راهنمای خرید پیراهن مردانه

پیراهن‌های مردانه آستین کوتاه معمولا حالت اسپرت داشته و در روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال می‌توان پیراهن طرح دار مردانه آستین کوتاه را در مهمانی‌های دوستانه بر تن کرد. برای حضور در جلسات رسمی‌تر پوشیدن پیراهن‌های آستین بلند توصیه می‌شود. پیراهن‌های آستین سه ربع دست‌ها و بازوها را کشیده‌تر نشان داده و پیراهن بدون آستین استایلی مد نظر آقایان ورزشکار را به وجود می‌آورد. پیراهن مردانه قبل از هر چیزی باید کاملا اندازه بدن شما باشد ، پس عوامل دیگری مانند استایل یقه ، سردست ، قسمت پشت فروش پیراهن مردانه یقه و … در انتخاب شما و همچنین قیمت پیراهن مردانه تاثیرگذار خواهند بود. اما لباس هایی نظیر پیراهن مردانه زنانه هستند که برای خرید آنها نیازی نیست تا در رابطه با آنها شرایطی نظیر مردانه و زنانه بودن را مورد توجه قرار دهید.

انتخاب لباس با توجه به فرم بدن باعث می شود تا علاوه بر زیباتر شدن استایل عیوب ظاهری بدن نیز پوشانده شود. پیراهن های اسپرت از جنس نخ و الیاف پنبه تولید می شود و همین ویژگی تنفس پذیری را به پیراهن می دهد. این ویژگی باعث می شود که جریان هوا به راحتی درون پیراهن نفوذ کند و یکی از بهترین گزینه های انتخاب برای فصول گرم سال باشد. یکی از مدل های تولید شده پیراهن های مردانه، پیراهن اسپرت است که در فروشگاه پیراهن خانه مد سیاناو با پارچه های 100% پنبه سوپر دیجیتال ترک و نخ تولید و عرضه می شود.

با توجه به تمام مطالبی که توضیح دادیم شما میتوانید بهترین خرید آنلاین لباس مردانه را برای خود و یا عزیزانتان انجام دهید و تا مدت ها از خریدی که کرده اید به خوبی استفاده کنید. اگر اندازه های دقیق خود و نوع جنس پارچه ایی که میخواهید را به خوبی بدانید. فقط انتخاب رنگ و طرح پیراهن می ماند که در تمام سایت های فروش به خوبی به شما نمایش داده می شوند. پیراهن های کنفی مردانه در تنوع مدل و طرح های بسیار زیادی وجود دارند‌ بسیاری از این پیراهن ها دکمه خور، زیپ خور، آستین کوتاه، آستین سه ربع، آستین بلند، با یقه های متفاوت و طرح و رنگ بندی بسیار زیادی هستند. پیراهن های کنفی در برابر چین و چروک حساسیت ندارند و همچنین اتو کردن آنها به راحتی انجام می شود. ناگفته نماند که جدا از تمامی مزیت های مهم، پارچه های کنفی دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

  • اما برای انتخاب سایز مناسب شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه سایزی مناسب فرزندتان است.
  • همین موضوع نیز باعث می‌شود تا در بخش‌های بعدی پیراهن افتادگی داشته باشد و استایل شما را به کلی به هم بزند.
  • قطعا که در مراکز فروش مختلف لباس های مردانه و زنانه به صورت جداگانه در قسمت‌های مختلفی توزیع می گردد.
  • پیراهن ها به عنوان پوشش های مناسبی هستند که اگر در مدل و طرح مناسب انتخاب شده باشند، استایل منحصر به فرد و شیکی را نیز برای شما خلق می کنند.
  • ، انواع شلوار مردانه شلوارهای پارچه‌ای، کتان، جین و اسلش، انواع تیشرت مردانه، پولوشرت مردانه و انواع کت، جلیقه، سویشرت، کاپشن، پلیور و …
امروزه با توجه به اینکه شما در مکان های اداری، ورزشی،و غیررسمی ممکن است تردد داشته باشید لازم است برای هر فضا یک پیراهن مناسب بپوشید. در سال ۱۸۷۱ شرکت برون و دیویس (Brown & Davis Co) اولین نوع پیراهن را که قسمت سینه آن با دکمه بسته می‌شد، به ثبت رساند. تا پیش از آن مردم پیراهن را از سر به تن می‌کردند و پیراهن به یکی از لباس‌های محبوب آقایان تبدیل شد. ثبت فروشگاه اگر فروشگاه اینستاگرامیت و یا فروشگاه مدنظرت رو پیدا نکردی، اینجا بهمون معرفیش کن. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت فروشگاه اینترنتی را می پذیرم .

پیراهن مردانه یکی از اصلی ترین اجزای استایل مردانه است که انواع مختلفی دارد. برای آشنایی هر چه با انواع یقه های پیراهن مردانه و کاربرد آن ها با دنیای مد تانما همراه شوید. پیراهن‌های مردانه موجود در بازار تنوع بسیارزیادی دارند، همین موضوع نیز ممکن است کمی انتخاب را برای شما سختتر کند. برای خرید آنلاین پیراهن مردانه لازم است گذشته از دانستن سایز دقیق خود با جنس های مختلف پارچه ها هم آشنایی کامل داشته باشید. چرا که اندازه و جنس پارچه پیراهن در توضیحات زیر عکس لباس برای اطلاع خریداران گذاشته می شود تا خریداران بدانند چه نوع پیراهنی را سفارش می دهند. با توجه به نوع یقه پیراهن مردانه و استایلی که مد نظرتان است اقدام به خرید کنید.

راهنمای خرید پیراهن مردانه بنابراین برای خرید پیراهن مردانه نکات مهمی را باید در نظر بگیرید تا لباس به قول معروف به تن شما بنشیند و زیبایی اندام شما را نشان دهد. مهمترین ترین نکته در خرید پیراهن مردانه سایز و اندازه درست لباس است که باید کاملا اندازه شما باشد(نه ذره ای تنگ، نه ذره ای گشاد). خرید عمده و تکی پیراهن و اطلاع از قیمت پیراهن مردانه به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی انجام می‌پذیرد. بهترین عملکرد برای شستن پیراهن مردانه آستین بلند این است که آن را متناسب با برچسب راهنمای آن بشویید. در نظر داشته باشید که روی این برچسب راهنما تمامی نکات مهم برای شست و شو از جمله زمان شستشو، دمای مناسب آب، نوع ماده شوینده مناسب و… ذکر شده است.

ورود/ثبت نام با رمز عبور ورود با رمز یکبار مصرف کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. همیشه اختلاف دقت نمایشگرهای مختلف در نمایش رنگ وجود دارد، به همین دلیل ممکن است رنگ محصول دریافتی کمی متفاوت به نظر برسد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه مارومارکت است. پوپلین سطح ظریفی دارد اما وزن مشابهی با پارچه آکسفورد دارد .این نوع پارچه نرم و راحت است و معمولاً در پیراهن‌های اسپورت و معمولی تر یافت می‌شود. برودکلوز که شباهت زیادی به پوپلین دارد و برای مردانی که بافت ریز را در لباس ترجیح می دهند، ایده آل هستند. پارچه آکسفورد به دلیل راحتی و دوامی که دارد، یکی از محبوب ترین پارچه ها است.

شکل‌های آستین مختلف مثل آستین بلند، سه چهارم و آستین کوتاه در مدل پیراهن مردانه مختلف طراحی می‌شوند. به طور کلی پیراهن‌های مردانه آستین بلند را بر اساس اندازه و سایز به دسته‌های مختلف اندامی تنگ و اندامی معمولی تقسیم می‌کنند. گزینه اول برای ورزشکاران و کسانی که اندام لاغری دارند مناسب‌تر می‌باشد. در مقابل دسته دوم برای افرادی است که هیکل درشت‌تری داشته و چاق‌تر به نظر می‌رسند. بنابراین یافتن پیراهنی که همه قسمتهای آن اندازه اندام شما باشد به ندرت اتفاق می‌افتد.