دوره جامع آموزش فارکسبورس جهانی از مقدماتی تا پیشرفته-بروکر آمارکتس

وقتی صحبت از آموزش نرم افزار می‌شود، خیلی‌ها به یاد نرم افزارهای سنگین مورد استفاده در کارهای گرافیکی می‌افتند که نیاز به ماه‌ها زمان برای یادگیری دارد. توسعه دهندگان چنین نرم افزارهایی نهایت سادگی را در آن لحاظ کرده‌اند تا کاربران تازه‌کار نیز خیلی راحت بتوانند از آن استفاده کنند. شما در یک جلسه آموزش ۲ ساعته می‌توانید تا ۹۰ درصد کار با نرم افزار تحلیل فارکس را بیاموزید. این نرم افزارها به قدری ساده هستند که حتی خود شما نیز با مطالعه یک فایل آموزشی ساده می‌توانید از آنها حساب سنتی فارکس چیست بهره‌مند شوید. به عنوان یک ویژگی مهم باید به تنوع دارایی‌ها در این بازار اشاره کنیم. شما می‌توانید انبوهی از جفت ارزها، طلا و نقره و بسیاری دیگر از قراردادهای فیوچر را در این بازار معامله کرده و از طریق آنها کسب سود کنید.

توضیح ساده و روان تئوری امواج الیوت در بازارهای مالی

مثلا معامله گرانی را فرض کنید که به معامله جفت ارز یورو به دلار می پردازند. آنها با توجه به اخبار اقتصادی اروپا، دیدگاه بدی نسبت به اروپا پیدا کنند و تمایل به خرید ارز آن نداشته باشند. درعوض، ممکن است ترجیح دهند یورو به دلار در بازار فارکس را بفروشند.

چراکه حقیقتاً باید تمام تمرکز و توجه خود را به صورت لیزری بر روی بازار و معاملات‌شان متمرکز کنند. زیرا کوچک ترین حواس‌پرتی و بی‌دقتی در زمان انجام معاملات، ممکن است تأثیرات منفی قابل توجهی در نتیجه کلی عملکرد آنها بگذارد. با شرکت دوره صفر تا صد آموزش فارکس آکادمی آینده، آموزش فارکس را از تکنیکالیست های متخصص تحلیل تکنیکال بازار فارکس فرا بگیرید. بزرگترین بازار مالی جهان، با حجم معاملات بالایی که دارد، می تواند فرصت مناسبی برای معامله‌گران ایجاد کند تا با استفاده از اهرم‌های مناسب و جذاب درآمد دلاری خوبی داشته باشند.

اساتید دوره معامله‎‌گر بورس بین‌الملل

دوره جامع آموزش فارکسبورس جهانی از مقدماتی تا پیشرفته-بروکر آمارکتس

برای اینکه ساعات کار در فارکس را بهتر بشناسیم نیاز داریم که بدانیم یک روز ۲۴ ساعته در فارکس به چه نحوی تقسیم‌بندی شده است و در واقع ساعات کار بازارهای جهانی را بهتر بشناسیم. برای تحلیل یک جفت‌ارز نسبت به یکدیگر ابتدا باید بتوانیم درک کاملا شفافی از وضعیت اقتصادی و سیاسی و همچنین اتفاقات و اخبار مهم در جریان آن کشورها را داشته باشیم که بعضا هم کار کاملا تخصصی و پیچیده‌ای است. سلام برای اینکه سریع‌تر یادگیری رو ادامه بدید پیشنهاد می کنم دوره سوپر وی ای پی فارکس زدبورس رو تهیه کنید تا مسیری که قراره توی چند سال برید رو توی چند ماه طی کنید. باسلام خدمت شما ممنون بابت مطالبی که نوشتید راه کوتاه تری هم برای آموزش فارکس وجود داره؟ چون خیلی موارد طولانی هستند. سلام وقت شما بخیر باشه صبحان جان یه مطلب دیگه داخل وب سایت داریم در مورد سرمایه‌ی اولیه ورود به فارکس اون مطلب رو مطالعه کنید کاملا جواب شما رو اونجا دادیم موفق باشید. با هر حرکت یک پیپ به نفع معامله، این به معنای سود 10 دلاری است، در حالی که هر حرکت پیپ که خلاف معامله باشد، 10 دلار ضرر خواهد داشت.

برای این منظور از طریق نهادهای نظارت مالی معتبر خارجی بازرسی می‌شوند که به اصطلاح به آنها رگوله می‌گویند. اما تفاوت در اینجاست که شما پراید خود را با قیمت ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر خریداری کرده‌اید. با این کار یک ارزش افزوده ۱۰ میلیون تومانی برای خود ایجاد کرده‌اید در حالی‌که قرض خود را هم تسویه نموده‌اید. به این ترتیب می‌توان گفت که شما از کاهش قیمت سود برده‌اید.

  • همانند هر بازار مالی دیگری بازار فارکس نیز دارای ویژگی هایی می باشد که سرمایه گذاران با توجه به این ویژگی ها و شرایط خود تصمیم به سرمایه گذاری کردن و یا امتناع از آن می کنند .
  • کارگزاری ها بر اساس امنیت و میزان دریافت مجوز ها رده بندی می شوند.
  • نیاز به گفتن نیست که ارزش پول رایج کشورهای مختلف نسبت به هم تغییر میکند.
  • سایر جفت ارزهای رایج در بازار فارکس به غیر از جفت ارزهای اصلی به عنوان جفت ارزهای فرعی شناخته می‌شوند.