دریچه سقفی چهار گوش و گرد 1 تا 4 طرفه + نمونه سازه صنعت

این محصول را میتوان بر روی انواع سقف مانند گچی ، سیمانی و… ، همچنین داخل تایل سقف کاذب نصب کرد. دریچه مشبک یکی از انواع دریچه های سقفی چهارگوش میباشد که برای سیستم هوای برگشت کاربرد دارد و محل نصب آن بر روی سقف و یا سقف کاذب همچنین پیشانی دیوار میباشد. اولین عامل در تعیین قیمت دریچه سقفی جنس و فاکتور بعدی نوع و مدل محصول و بعد از آن کیفیت رنگ میباشد. برای مثال قیمت دریچه یک، دو، سه و چهارطرفه‌ی آلومینیومی (با دمپر و بدون دمپر) در مقایسه با قیمت همان دریچه با جنس آهن، بدون تردید بیشتر است. همچنین فضایی برای نصب انواع اینورتر در ورودی انشعاب برای استفاده عملی از این شیر وجود دارد.

دریچه سقفی چهار گوش و گرد 1 تا 4 طرفه + نمونه سازه صنعت

فاکتور مهم دیگر در محاسبه قیمت دریچه سقفی، داشتن دمپر و یا بدون دمپر بودن آن است. در بسیاری از ساختمان ها با دریچه هایی از سیستم های تهویه روبرو می شوید که در سقف نصب شده اند که در بازار این نوع دریچه بنام دریچه سقفی رایج است که در رنگ بندی و سایز بندی های مختلفی ارائه میشوند. این نوع از دریچه فعالیت خود را بدون ایجاد هیچ گونه صدای اضافه و آلودگی صوتی تولید نمی کند. مدل های مختلف و متنوعی از دریچه های سقفی وجود دارد که می توان بر اساس محیط مورد استفاده نوع مناسب را انتخاب و نصب نمود. آن دسته از انواع دریچه سقفی که دارای دمپر هستند به طبع قیمت بیشتری نسبتا به نمونه های فاقد دمپر خواهد داشت.

دریچه هوای سقفی دارای مدل مختلف بوده و با متریال ساخت متفاوتی قابلیت تولید دارد. همچنین سایز و استانداردهای ساخت متفاوت در قیمت نهایی دریچه هوای سقفی تاثیرگذار بوده و با در نظر گرفتن عدم‌ثبات قیمت آلیاژها در کشور، امکان درج دقیق قیمت وجود ندارد. جهت استعلام هزینه خرید انواع دریچه سقفی می‌توانید با شماره تلفن خرید دریچه سقفی … تماس گرفته و یا از طریق پیام‌رسان واتس آپ با نماینده فروش تهویه سان ارتباط برقرار نمایید. عرضه مستقیم محصولات از کارگاه تولیدی برای فروش موجب حذف واسطه و شکسته شدن قیمت خرید برای شما خواهد شد. قیمت دریچه سقفی در مرحله‌ی نخست به جنسِ دریچه سقفی و در مرحله‌ی بعد به نوع و مدلِ دریچه سقفی و سپس به زمان ساخت و کیفیتِ رنگِ دریچه سقفی بستگیِ مستقیم دارد. همچنین به لحاظِ فنی، قیمت دریچه سقفی مشبک آلومینومی بیشتر از قیمت دریچه سقفی در انواعِ دیگر است.

نصب دریچه هوای سقفی

بهتر است از این دریچه هوا در مکانی استفاده شود که ارتفاع بیشتر از سه متر باشد. دریچه هوا در مکان های مختلف مسکونی ، تجاری و صنعتی وجود دارد و این دو مورد مثال های کوچکی است که می توان به آن اشاره نمود. دماتجهیز با نگاهی به آینده، مسیر موفقیت برند خود را به عنوان اولین استارتاپ عرضه و فروش تجهیزات تأسیسات ساختمان با راه‌اندازی جامع‌ترین وب سایت فروش تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی و موتورخانه و … مواد و رنگقاب‌ها و پره‌ها از پروفیل آلومینیوم کششی به ضخامت 1/25 میلیمتر با روکش آنادایز شده آلومینیوم با کیفیت مناسب تهیه می شوند. قیمت دریچه های خطی RMS درون جدول بر حسب متر می باشد ( قیمت پایه هر متر ). مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد.

حتی در خیلی از موارد مشاهده می کردیم کل دریچه را باز می کردند تا هوای مناسبی تخلیه گردد. انواعِ دریچه سقفی مثل دریچه های چهارطرفه ،مشبک و حتی انواعِ دریچه های گرد می توانند در تایلِ سقفهای کاذب تعبیه و نصب گردند. بهترین دریچه سقفی براساس نیاز هر ساختمان و مکان مورد استفاده میتواند متغیر باشد. از این دریچه های سقفی در محیطهای مختلف و برای کاربری های مختلف میتوان بهره برد. بطور کلی به دریچه هایی که از طریق سقف هوارسانی می کنند دریچه سقفی گفته میشود.

  • دریچه چهار طرفه را می توان هم برای سیستم های رفت هوا و هم برای سیستم های برگشت هوا مورد استفاده قرار داد.
  • دماتجهیز با نگاهی به آینده، مسیر موفقیت برند خود را به عنوان اولین استارتاپ عرضه و فروش تجهیزات تأسیسات ساختمان با راه‌اندازی جامع‌ترین وب سایت فروش تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی و موتورخانه و …
  • حتی در خیلی از موارد مشاهده می کردیم کل دریچه را باز می کردند تا هوای مناسبی تخلیه گردد.
  • نصب این نوع دریچه بسیار سریع و آسان بوده و قیمت مناسبی در مقایسه با کاربرد بسیار بالای آن دارد.
هر کدام از انواع دریچه های تولید شده برای سیستم های هوا رسانی دارای قیمت های متنوعی می باشند و برای مکان ها و کاربرد های مختلفی طراحی و تولید شده اند. نام دریچه هوا سقفی برای سیستم های سرمایشی و گرمایشی و انواع دستگاه ها تهویه بکار برده می شود. با توجه به اینکه جنس های مختلفی از این قطعه تولید می گردد برای محیط های مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت موجود در محیط می توان از جنس هایی مانند آلومینیوم، پلاستیک و چوب استفاده نمود. به طور کلی می توان آنها را به چهار دسته یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه تقسیم کرد. هر یک از این انواع ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به اختصار بررسی می کنیم. فن های ثابت به راحتی بر روی یک کانال مستطیلی یا با آچار در یک کانال گرد نصب می شوند.

دريچه سقفی

این دریچه ها در دو نوع کلاف دور باز و کلاف پهن قابل تولید هستند.در دریچه های کلاف دور باز پره ها به قالب متصل هستند اما در دریچه های کلاف پهن پره ها قابلیت جدا شدن از قاب را دارند. با طراحی خطی دریچه سقفی این امکان به وجود می آید تا انتقال هوای مناسبی در رفت و برگشت داشته باشیم. در طراحی های جدید مهندسین طراح پروژها برای رفت و یا برگشت هوا به علت زیبایی، معمولا دریچه های سقفی خطی (خطی صفر درجه و 30 درجه یا اسلات) را به دریچه های چهارگوش ترجیح می دهند. موضوعِ مهمِ دیگر در تعیینِ قیمت دریچه سقفی ، با دمپر و بدونِ دمپر بودنِ دریچه سقفی می باشد، بدیهی است قیمت دریچه سقفی با دمپر بطورِ منطقی بالاتر از قیمت دریچه سقفی بدونِ دمپر می باشد.

دریچه سقفی سه طرفه به منظور استفاده در سقف ساختمان های تجاری ، اداره های مدرن، هتل ها و مکان های صنعتی طراحی شده اند. این دریچه ها برای سقف هایی که ارتفاع در آنها کمتر از 5 متر است کاربرد داشته و برای هوای رفت، برگشت و تخلیه و همچنین به منظور هر دو هدف تهویه مطبوع یعنی سرمایش و گرمایش نیز استفاده می شوند. از این مدل از دریچه سقفی در ساختمان‌‌های با سقف کمتر از چهار متر استفاده شده و در زمره زیبا و پرمصرف‌‌ترین دریچه‌‌های هوا قرار دارد.